lekkere hapjes

18-07-2011 23:13 53 berichten
Dit weekend krijg ik allemaal visite.

Weten jullie ook lekkere hapjes die je gemakkelijk op tafel kunt zetten?

Niet teveel werk aub, want je rent je op een verjaardag al dood.
quote:jacjac schreef op 20 juli 2011 @ 20:55:

[...]

welke brie kan je hiervoor dan het beste gebruiken?? wat is stevig genoeg?

Over het algemeen doodgewone albert heijn brie. Die begint meestal nog niet gelijk te lopen als je hem aansnijdt, en daar gaat het om. Heeeel klein beetje of net niet meer 'korrelig' van binnen.

Anders heb je straks in je oven een plas brie met allemaal velletje ham ertussen. Wil je niet
Alle reacties Link kopieren
quote:jacjac schreef op 19 juli 2011 @ 22:41:

@happygolucky:waar koop je pepadew?? xenos? en kan je dan het beste de gevulde of is het lekkerder om ze zelf te vullen met roomkaas?

----

Pepadew (op water) kun je in elk geval bij de Appie en de Jumbo kopen, maar het zou goed kunnen dat de Xenos ze ook heeft hoor.

Die voorgevulde zitten vaak in olie en gezien ik dat zo vet vind, vul ik ze zelf (is ook ietsje goedkoper, omdat je er dan meer hebt voor dezelfde prijs).

He.... ben waarschijnlijk te laat, maar wellicht kun je bovenstaande gebruiken voor een volgend feestje.

Waren je hapjes geslaagd? Of is het vandaag?
Nog bedankt voor al jullie goede tips.

Verjaardag inmiddels gehad en kom er nu achter dat de koelkast nog vol zit. Ben van alles vergeten op tafel te zetten.

Komkommer en al dat gedoe zat in de groentenla en daar heb ik nooit meer ingekeken en aan gedacht. Gevulde wraps is er ook niet van gekomen. De gevulde eieren had ik gelukkig al klaar gemaakt. Vanmorgen vroeg begon het bezoek al, dus rustig alles voorbereiden lukte niet.

Blijkbaar is plannen nog mijn grootste probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven