lekkerste groente top 3

28-02-2016 17:13 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
welke groente vind jij het lekkerst? een top 3 graag

bij mij:

1 : sperziebonen

2 : broccoli

3 : sla
Rabarber, appelmoes (netjes in een bakje naast je bord)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:stress-kipje schreef op 28 februari 2016 @ 20:38:

Avocado is volgens mij een vrucht. Wel heerlijk 😍Geeft niets, dat geldt strikt gezien ook voor tomaten, paprika's, aubergines, komkommers, courgettes en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Je kan aubergine niet lekker vinden, maar het smaakt zeker niet naar niks. Ik eet ze ook als snack, gegrilde plakken met een beetje dragonmayo of bearnaise. Supercombinatie.

Courgette heeft wel weinig smaak van zichzelf.
.
quote:impala schreef op 28 februari 2016 @ 21:49:

Je kan aubergine niet lekker vinden, maar het smaakt zeker niet naar niks. Ik eet ze ook als snack, gegrilde plakken met een beetje dragonmayo of bearnaise. Supercombinatie.

Courgette heeft wel weinig smaak van zichzelf.

Het smaakt nagenoeg naar niks. Gewoon rauw of gegrild. Beetje aards, niks uitgesprokens.

Ook jij gebruikt smaakmakers om ze meer smaak te geven.

Het is aubergine met.....

Een wortel, een paprika, een ui, prei, dat kun je ook zo eten, zonder wat dan ook,

Komkommer, courgette, aubergine o.a. zijn van zichzelf neutraal van smaak, zodat je er van alles mee kunt doen en combineren.
Bijna alles is toch lekkerder als je het met iets combineert? Dat wil niet zeggen dat het van zichzelf geen smaak heeft. En ik vind een komkommer wel smaak hebben. Dat smaakt echt naar komkommer.
.
Ja hoor.

Is ook zo.

Ik vind oa aubergine vrij smakeloos.

Is gewoon wat ik vind.

Zo smaakt het voor mij. Dus als mensen heerlijke recepten met aubergine maken valt het míj op dat ík dan vooral de ándere ingrediënten in het gerecht proef. De aubergine kan er wat mij betreft ook niet in zitten.

Zal wel aan mijn palet liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven