Leuk eetcafé Breda gezocht

18-03-2011 13:34 15 berichten
Om te gaan eten met 4 vriendinnen zoek ik een leuk eetcafé in Breda. Wie kent Breda en heeft een goed idee?
Alle reacties Link kopieren
Café publieke werken. tijd geleden dat ik er geweest ben maar was toen prima. Even google en dan kun je volgens mij meer informatie vinden en menu en kosten
El mundo... niet echt een cafe.. maar wel ontzettend gezellig!! maar ze hebben heerlijke tapas gerechten en ondertussen kun je lekker spaanse cocktails of andere heerlijkheden drinken.

(zit aan de haven vlakbij Willies (doner) en dan direct naast een growshop)
Er is natuurlijk zo enorm veel!

Willen jullie op chic? low budget? Nederlandse keuken, italiaans? Mexicaans? buffet? In het centrum of niet?
Zeezicht is wel een echt eetcafe,

Popocatel (Mexicaans) schijnt ook goed te zijn.

Als je het centrum inloopt, kom je vanzelf heel veel tegen hoor.
Ik zoek een eetcafé in het centrum wat niet te duur is en niet te chic ( maar geen cafetaria!). En een driegangenmenu is ook altijd goed. Ik vind Humpreys leuk, dus zoiets.
Dickens & Jones!!
humphreys
Mr. Wok op de markt..lekker en niet duur! Pieter Aarts, gezellig restaurantje en lekker eten (binnenstad) la Iguana (zuid amerikaans)
de flinstering. Heeft enkele jaren geleden gewonnen in dat programma mijn tent is top van Herman den Blijker.. Echt een leuke en mooie zaak en vooral niet te onbelangrijk, lekker eten!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Bruxelles!!

Zo'n leuke tent!
De Corenmaet op de havenmarkt is gezellig, niet duur, en leuk personeel. Een aanrader!
Flinstering lijkt me leuk maar het restaurantweek waar zij aan meedoen en het is volgeboekt.

Er zitten verder zeker leuke ideeén bij.
Nogmaals: Bruxelles!!

Jaaa...die was ik vergeten!

Bruxelles is ook erg leuk en niet duur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven