Leuk restaurant in Arnhem

11-04-2010 22:58 14 berichten
Ik weet dat hier al een topic over geweest is, maar ik zoek

een leuk en lekker restaurant voor a.s zaterdag. Dan gaan mijn vriend en ik naar een concert in het Geldredome. Dus ik wil geen restaurant midden in het centrum.
Alle reacties Link kopieren
Ach, Rihanna?

Ik weet wel een goede snackbar in Velp, maar denk niet dat je dat bedoelt.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Er is nou niet echt een restaurant vlakbij Gelredome ervan uitgaande dat je niet naar de Mac wilt?
Veel leuke tentjes in het centrum. En de bus bij het station brengt je daarna naar het Gelredome!
Als je google maps gebruikt kun je de functie 'zoek in de buurt' gebruiken. Ik vond alleen een chinees (Wong's Paradise Kronenburgpromenade 20-22) en een (afhaal) pizzaria redelijk in de buurt van het Gelredome. Ik zou in het centrum gaan eten.
gewoon naar Dudok.
Rose's. Maar geen idee of dat logistiek gezien handig is.
Of Hugo's in Velp.
De Mac zit naast het Gelredome

Er zit niet zo veel in de buurt van het Gelredome verder. In Kronenburg heb je idd een Chinnees en nog 2 andere restaurants, maar dat zijn volgens mij lunchrooms, dus daar heb je 's avonds niet zo veel aan.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Behalve de Mac zit er bij het Gelredome niets in de buurt. Er rijden pendelbussen van en naar het Gelredome, binnen 5 minuten zit je in het centrum. Ik raad je wel aan om vrij vroeg een restaurant binnen te gaan, want het zit overal al heel gauw vol met concertgangers.
je kan dan het beste wat gaan eten bij robin hood in arnhem. Zit tegenover het station en daarna kan je gelijk op de bus stappen of de auto pakken om naar het gelredome te gaan. bij het gelredome zit verder niets en ook in die omgeving zit niets heel erg bijzonders.

Er is nog wel een wokrestaurant op 5 minuten afstand, maar dit is echt zo'n massatent. Volgens mij heet het atlantis ofzo, maar dat weet ik niet zeker.
Waar heb je uiteindelijk nog gegeten?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Oud topic... maar er gaan vast nog wel vaker mensen naar het Gelre Dome. Mijn tip is: even doorrijden naar Oosterhout-Gld. Vlakbij de snelweg vind je daar Mona's eet en drinkfestijn. Een supertent voor de echte bourgondiër! 's Zomers kan je er in de tuin eten. Prachtig! En 's winters kan je het binnen ook erg leuk hebben. Beetje ouderwetse, maar erg sfeervolle inrichting.
Kijk anders hier even www.restaurants.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven