Leuke High Tea omg. Mierlo?

03-07-2010 21:39 19 berichten
Wij gaan op vakantie in Mierlo. Ik heb mijn zoon beloofd op zoek te gaan naar een plek voor een leuke High Tea. Inmiddels heb ik al heel wat afgegoogled, maar ik kan niet echt een impressie krijgen van de leukste tentjes.

Wie kan mij helpen aan een paar leuke adresjes?

Ik heb al gevonden:

* pan&cook in Sint Oedenrode

* high tea by me in Eindhoven (maar dat is bij iemand thuis... hmmm... kweetniet)

Liefst niet te chique want we hebben niet alleen een tiener, maar ook een peuter en een baby bij ons.

Groetjes en alvast bedankt,

Carrrie.
Alle reacties Link kopieren
De Hommel in Beek en Donk, kun je echt heeel leuk High Tea'en. Beetje vreemd alleen dat het niet op de site staat.

Maar je kunt ze een mailtje sturen en dan krijg je het High Tea menu doorgestuurd. Lekker uitgebreid, maar niet super chique.
Die in Eindhoven zou ik zeker niet heengaan.

Met eentje in Son heb ik hele goede ervaringen, dat is een soort kasteel. De naam kan ik even niet opkomen maar dat is vast wel te googlen.

In veldhoven zit ook een hele leuke.
Niet in de buurt maar de Bakkerswinkel is erg leuk. Misschien voor een volgende keer. Succes met het vinden van iets leuks.

http://www.bakkerswinkel.nl/
De bakkerswinkel zit wel érg uit de buurt! Ik wil echt max 20-25 minuutjes rijden.... Anders hebben we met slapies/borstvoedingen etc. gewoonweg te weinig tijd om van de High Tea te genieten.

Lief dat jullie mee zoeken!
De Hommel is 15 minuutjes rijden zie ik net. Ik heb gemaild, het zal mij benieuwen! Het ziet er in ieder geval leuk uit.
En na ja high tea krijg je een routebeschrijving mee voor een wandeling in de omgeving (niet verplicht )
Há nou dan zal ik mijn scootmobiel mee moeten nemen want verder dan 1 km kom ik niet echt.... (of ik kom er wel maar niet meer terug... of de volgende dag ben ik écht een wrak en dat is niet handig tijdens een vakantie...)

Iemand verder nog ideetjes?

@ SushiToo, weet jij nog wat het kost? (2 volwassenen, kind van 10 jaar, kind van 2 jaar en kindje van 4 maanden)
Het ziet er trouwens ook uit als een tentje waar je lekker kunt eten voor niet al te veel geld, klopt dat?
volgens mij 15,95 pp (hoe ze kleine kinderen tellen durf ik niet te zeggen!)

En je kunt er inderdaad heerlijk eten! Wij komen hier regelmatig, voornamelijk voor het 4-gangen maandmenu. Iedereen maand iets anders voor 19,95. En de bediening is erg vriendelijk! (brabantse gezelligheid zeg maar:-) )
Bij Le connaisseur in Eindhoven kan je ook heerlijk eten en zeker niet duur. Ik geloof ¤17.50 voor een 3-gangen keuzemenu en dan de tweede persoon betaald de helft. Kindermenu is iets van ¤3,-

http://www.leconnaisseur.nl
quote:Liefebeest schreef op 04 juli 2010 @ 02:23:

Bij Le connaisseur in Eindhoven kan je ook heerlijk eten en zeker niet duur. Ik geloof ¤17.50 voor een 3-gangen keuzemenu en dan de tweede persoon betaald de helft. Kindermenu is iets van ¤3,-

http://www.leconnaisseur.nlMaar geen high tea toch? Verder kun je er inderdaad prima eten.
Nee idd geen high tea, maar wel lekker, betaalbaar en niet te ver van Mierlo af.
Denk dat ik binnenkort wel keer te vinden ben bij Connaisseur Den Haag als ik de kaart/prijzen zo zie!
Inmiddels heb ik de info binnen van de Hommel. Het is niet wat ik zoek. Er zitten bijvoorbeeld croissants, krentenbollen en sandwichspread in, dingen lekker zijn maar die wij thuis ook wel eten. Scones ontbreken! Terwijl dat toch gevoelsmatig voor mij zo'n beetje hét High Tea gerechtje is...

Kent iemand Pan&Cook in Sint Oedenrode en dan met name de High Tea dan?

@Noahtb : die in Son, is dat Sonnerie, in een oud klooster? En die in Veldhoven, is datr Brown's? Over die laatste is weinig info te vinden...

Ach, misschien ben ik ook wel veel te veel verwend met Het Hof van Alkmaar / Hof van Sonoy op 10 minuutjes afstand....
In Eindhoven kun je bij Listers een leuke high tea doen. Met een terras en volgens mij wel kindvriendelijk. Parkeren kan voor de deur. (en scones!)

Volgens mij doet De 3 gebroeders in Nuenen/Gerwen ook aan high tea maar heb er geen ervaring mee. Het avondeten schijnt prima te zijn. Tis wel in een heel klein dorp, geen andere cafe's in de buurt, wel makkelijk parkeren.

Ook in Leende zit een leuke, maar daar zou je even op moeten googlen (naam en afstand).

Veel plezier!
quote:Carrrie schreef op 04 juli 2010 @ 23:34:

Kent iemand Pan&Cook in Sint Oedenrode en dan met name de High Tea dan?

@Noahtb : die in Son, is dat Sonnerie, in een oud klooster? En die in Veldhoven, is datr Brown's? Over die laatste is weinig info te vinden...

Ja, die bedoel ik inderdaad!

Klooster/Kasteel, wat is het verschil .

In ieder geval; ik heb veel gehigh-tead en over de Sonnerie was ik het meest te spreken.

Je kunt met mooi weer ook buiten op het terras je High-Tea doen, dat is misschien ook leuker voor de kinderen. Dan hoeven ze niet de hele tijd te blijven zitten.
We hebben gereserveerd bij de Sonnerie!

Wat een ongelofelijk goede service, ze denken echt mee. Ze hebben normaal speciale kinderhighteas en dan hebben ze minder qua hoeveelheid en andere producten (hagelslag etc). Onze oudste wil echter gewoon 'echt' mee doen dus we hebben voor hem nu een 'gewone' high tea besproken. Onze dochter van 2 mag gewoon aanschuiven en ze doen speciaal voor haar muffins en skones extra serveren. Daarnaast zal ze 'gewoon' met ons en met onze zoon mee-eten. Ze eet toch niet zoveel.

Ik vroeg of er ook plek was voor de kinderwagen en wat voor soort stoelen ze hebben in verband met het evt. kunnen voeden van mijn jongste (borstvoeding). Ze regelen nu ook nog (indien nodig) een plekkie om onze jongste borstvoeding te kunnen geven!

Als we geweest zijn, zal ik je dan nog laten weten wat ik er van vond Noahtb?

We hebben er zin in!
Hoi Carrie,

Er zijn diverse sites op internet waar je heel veel high tea-locaties kunt vinden. Bijvoorbeeld www.myhightea.nl Op deze site staan meer dan 300 locaties, cateraars, recepten, leuke weetjes en nog veel meer. Misschien vind je hier de locatie die je zoekt!

Succes en geniet van de high tea!

Sandra

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven