Leuke (uit)eet ervaring

03-02-2017 23:08 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er een leuk restaurant om met zijn tweeen te gaan eten. Waar je lekker of bijzonder (lekker) kunt eten en/of waar er gave entertamaint is. Omgeving Utrecht svp
Van de straat is tof, niet echt entertainment.

Winkel van Sinkel

De Watertoren.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Wat voor soort restaurant zoek je? Ik vind Shizen in Vianen erg lekker en gezellig qua sfeer. In Utrecht zelf vind ik Mejuffrouw Jansen leuk, in de werfkelder. En in de drieharingstraat zitten ook leuke restaurantjes vind ik. Maar dat zijn gewoon gezellige restaurants met lekker eten. Niet met entertainment. Dan denk ik eerder aan zo'n dinershow.
El mundo in de Voorstraat

Ouzeri to steki op de Oudegracht
Dineren in het donker
Je bedoelt entertainment.

Waar ben je naar op zoek?

Ik vind entertainment juist afschuwelijk, maar wellicht zoek jij zo'n dinershow?

Of meer zoals bij Pasta e Basta in Amsterdam?

Wil je een sterrentent of meer normaal?

Wat wil je uitgeven?
Lof der Zotheid in Voorburg
Voorburg is een uur vanaf Utrecht...
Tante Koosje in Loenen aan de Vecht. Niet goedkoop (het restaurant heeft een Michelinster), wel heel bijzonder en lekker.
Tussen de Oudegracht en de Neude heb je een Grieks restaurant met live optredens
Op de oude gracht zit een restaurant waar het personeel zingt, weet even niet meer hoe het heet, dus moet je googelen, lijkt mij heel bijzonder.

Edit: restaurant de Beleving
Ooh ja...en heb ook een keer een moorddiner gedaan, dat was heel geslaagd, het eten was goed en ondertussen moet je ook een moord oplossen, dat was toevallig ook in Utrecht
Shabu shabu!!!! Heerlijk en gevarieerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven