Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Alle reacties Link kopieren Quote
Superlief, Troeteltje! Hier nog een enthousiasteling voor de meergranencroissantjes. En de brezels! Jammie.
Volgens mij hoef je bij een volle spaarkaart niet bij te betalen hoor.
Wat lief van die man.

Vanmorgen voor € 18 boodschappen gedaan en even gezegd tegen de persoon voor me dat ik wél zegeltjes spaar. Hij had er één verdiend. En ik kwam met 4 zegeltjes thuis.... Aardige kassier. Ik spaar voor andermans kleinkinderen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb vorige week wraps van de Amerikaan week gekocht met kip en falafel, waren erg lekker, dus meer van gekocht!
Alle reacties Link kopieren Quote
HasseSimonsdochter schreef:
30-01-2018 20:18
(Zeg maar hasse hoor) Ja! Vooral die van jou om geen broodjes te vergeten. Zou ik echt kunnen vergeten...En dat grand dessert ga ik doen en ijs in hoorntjes. Dank voor alle tips. Maar ik zou zo graag nog willen horen van iemand die de diepvries hamburgers geprobeerd heeft.
Ik weet niet of ik ondertussen te laat ben maar ik heb van de zomer de diepvries hamburgers gehad voor de bbq en die vond ik niet echt heel lekker. Ik vond ze te massief en droog maar goed, vlees van de bbq wil nog wel eens anders smaken.
De verse burgers zijn wel heel goed en zijn ook niet heel duur.
Croque Monsieur van de Franse weken, in de Airfryer ipv oven.
Zo lekker. Guilty pleasure. :-$
Zag boterhamspread staan met chocoladesmaak en chocolade biscuitstukjes.
En paaseieren de luxe, chocolade met caramel zeezout en met braam.
Scones waren er weer om af te bakken.

Heb zelf aardbeien en snackkomkommers gekocht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hoeft inderdaad niets bij te betalen bij een volle spaarkaart. Maar alsnog hartstikke lief van die man!
Ik heb inmiddels Peter Peer en Bram Broccoli. Heb nog een volle kaart, wou graag iemand blij maken met een banaan of aardbei, maar die zijn er niet meer helaas.
Weet iemand zo tot wanneer ze in te leveren zijn?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag weer glutenvrij ingeslagen. Glutenvrij is al duur genoeg en de producten van de Lidl zijn prima.
momo1980 schreef:
07-12-2017 16:37
Geen eten, maar ik heb er net een shiatsu-massagekussen gekocht... oh wat is dat lekker!
Even onhoog halen bevalt hij nog steeds ?
Hoop het want heb hem net online besteld :)
wiezel schreef:
10-02-2018 21:50

Weet iemand zo tot wanneer ze in te leveren zijn?
25 febr volgens mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
De actie loopt tot 25 februari, de kaart is in te leveren tot 11 maart
Alle reacties Link kopieren Quote
Top! Bedankt.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Die zoete aardappel frietjes van de Amerikaanse weken waren zo lekker. Baalde dat de zak zo snel leeg was. Maar gelukkig had Lidl ze deze week ook nog.

Heeft iemand die kaneel pompoen pasta getest? Lus het beide maar geen idee of het bij elkaar lekker is dus laten staan. Vind die cheesecake met aardbei wel lekker maar je moet wel heel erg van zoet houden. :rofl:
Bedoel je de pompoenpurree?

De crunchy pindakaas glazen pot, speciale weekactie was dat, is heel bijzonder. Grote stukken pinda. Smeren is moeilijk, echter man en kind vinden het jummie.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 12-02-2018 12:52
0.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het wel fijn dat bij ons steeds meer producten in de schappen liggen bij de Lidl waarvoor ik dan niet apart naar de Albert Heyn hoef. Sinds kort kipdijfilet, volkoren pasta, pakjes melk voor mee naar school. Het assortiment wordt steeds groter.

Nu nog echte cola en dan hoef ik echt niet meer naar de AH :biggrin:
Stressed is just desserts spelled backwards
wiezel schreef:
10-02-2018 21:50
Je hoeft inderdaad niets bij te betalen bij een volle spaarkaart. Maar alsnog hartstikke lief van die man!
Ik heb inmiddels Peter Peer en Bram Broccoli. Heb nog een volle kaart, wou graag iemand blij maken met een banaan of aardbei, maar die zijn er niet meer helaas.
Weet iemand zo tot wanneer ze in te leveren zijn?
In onze winkel zijn de vitamini's alleen via de caissiere te verkrijgen en liggen ze niet meer op de groente-afdeling.
Gisteren nog een Annie Aardbei gescoord.
Ik spaar ze voor een kleinkind van mijn buren en heb al de broccoli en de banaan gegeven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn schoonmoeder had de appeltaart uit de diepvries, erg lekker en al voorgesneden dus makkelijk. :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Het verse appeltaartje is een stuk lekkerder!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo schattig, de beschuitjes in hartvorm :loveys:
Alle reacties Link kopieren Quote
Beter.Laat schreef:
11-02-2018 12:40
In onze winkel zijn de vitamini's alleen via de caissiere te verkrijgen en liggen ze niet meer op de groente-afdeling.
Gisteren nog een Annie Aardbei gescoord.
Ik spaar ze voor een kleinkind van mijn buren en heb al de broccoli en de banaan gegeven.
Hier ook alleen bij de kassa. Maar banaan en aardbei waren hier populair. Ik ga deze week nog eens kijken of ze misschien nog weer binnengekomen zijn. Anders kies ik een andere. :lol:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ook niet bestelbaar? Die knuffels?

De Duitse Lidl verkoopt veel merkproducten.

De rijstwafels met chocoladelaag, zowel biologisch als andere versie, vind kind hier lekker.
De Muesli schijnt geliefd te zijn.

Ze hebben nu hartvormige doosjes met aardbeien. Voor Valentijn. Ziet er lief uit. Niet dat het praktisch is, dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
thee schreef:
20-12-2017 21:25
Ik las pas hier op het forum over de gerookte heilbot, ik zal nog eens kijken in de winkel. Zag wel een trio van soorten gerookte zalm maar dat was veel te veel voor mij alleen.

Voor dit moment niet van toepassing maar mocht de heilbot einde van het jaar weer verkrijgbaar zijn, ik sla even over.
Het zit er erg mooi uit en de plakjes die achter het doorzichtige zitten, zijn ook erg mooi en dun gesneden.
Echter de rest lijkt wel afsnijdsel en is niet lekker. Te dik en rafelig.. Althans mijn verpakking.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Zouden ze dan echt opletten welke plakjes in welk deel van de verpakking gelegd is? Lijkt me allemaal machinaal te gebeuren. Kan het toeval zijn geweest?
Alle reacties Link kopieren Quote
Troeteltje schreef:
13-02-2018 12:41
Zouden ze dan echt opletten welke plakjes in welk deel van de verpakking gelegd is? Lijkt me allemaal machinaal te gebeuren. Kan het toeval zijn geweest?
Zal best toeval zijn.. Maar ik hoef het niet meer.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Als je de portemonnee wilt beschermen heb ik nog wel een paar handige tips!

Je kunt voor een euro een kilo rijst kopen, nasi kruidenpasta en een groente pakket. Hier van kun je heerlijk eten met 4 personen.

Je kunt als lunchgerecht ook zelf pizzabroodjes maken met de afbakbroodjes. Hier is het recept: https://www.airfryen.nl/2017/12/22/pizz ... -airfryer/


Als ik in mijn eentje moet eten haal ik ook vaak een maaltijdsalade zonder kip. Zonder kip zijn ze veel goedkoper. Ik heb die met kip ook weleens gekocht maar er zit weinig kip in.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven