Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Alle reacties Link kopieren Quote
De Deliceux artikel zijn echt een reden om de Lidl weer eens te bezoeken: De aardappelgratin rondjes in diverse smaken, lekkere bakken ijs, toetjes

Verder kom ik nog maar zelden in de Lidl. In mijn vorige woonplaats was het een fijne winkel, erg netjes ook en vriendelijk personeel

Deze winkel is groter en nieuwer, maar desondanks rommelig en bovendien een aantal superchagerijnige caissières
Dat afschuwelijke topic over lidl bannen.. O_o

Ik vond die reclame wel leuk. Gaat alleen maar over lekker eten.
Als je iets niet wil dan laat je dat toch.
Wat bij Kerst kan, kan ook met Sinterklaas gegeten.
Afbeelding


:flirting: :love:
Alle reacties Link kopieren Quote
Oei, dat lijkt me een heerlijk toetje voor Kerst dit jaar hierboven. Op naar de Lidl morgen :lol:
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand al sneeuwballen gespot bij het snoep? Zo ontzettend lekker!
Gatinmijnsok schreef:
12-11-2019 18:37
Heeft iemand al sneeuwballen gespot bij het snoep? Zo ontzettend lekker!

Daarvoor moet je naar Aldi ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand die vegan foie gras (eendenlevenpate) weten te scoren? Ben echt zo benieuwd! Maar bij mijn Lidl ligt het elke keer niet.
Het nep B&J ijs van Aldi is heerlijk en van Lidl de bak walnoot ijs.........1 kilo in 1 keer opeten.....dat lukt wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag bij de lidl capopucino kruidnoten gekocht. Super zoet, wel lekker :).
Heb ook nog pistache ijs gekocht in zo'n beker met gecarameliseerde amandelen. Die ga ik vanavond proberen.
Oh, en gister heb ik via de lidl shop een elektrische deken besteld, komt volgende week! Iemand die toevallig ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
Na de hoemoes met gekarameliseerde ui, ook de muhammara- en gegrilde groenten varianten geprobeerd.

Lidl kan goed hoemoes maken wel :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
SanPellegrino schreef:
13-11-2019 13:46
Heeft iemand die vegan foie gras (eendenlevenpate) weten te scoren? Ben echt zo benieuwd! Maar bij mijn Lidl ligt het elke keer niet.
Verleden jaar! Faux gras heet het. Ik vind het lekker (en ik ben een vleeseter).
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had de vegan kokosyoghurt gekocht
Dat is echt goor.

Ik vind niet snel iets niet lekker, maar dit blegh.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
De eenpersoonstoetjes yoofruit in de smaak sour cherry. Die zijn zo lekker!

En de zwarte nep uggs, hoog model. Zitten heerlijk en lopen fantastisch.

En ik zweer nog altijd bij de Vitakrone eiersalade.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik heb een zakje pretzel snacks gekocht, dat had ik beter niet kunnen doen, zo lekker! chocolaatjes met caramel en stukjes pretzel, heel lekker.
De stroopwafels van lidl zijn ook het allerlekkerst
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vorige week was er engelse week.......... de zakken fudge zijn echt zaaalig!

We eten ook graag de Skyr, in alle smaken. Ze zijn er nu ook in drinkzakjes, maar ik die vind ik dus helemaal niet lekker.

De Port van 4,99 is heel erg goed trouwens!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren Quote
pepexx schreef:
05-02-2020 18:26
Ik had de vegan kokosyoghurt gekocht
Dat is echt goor.

Ik vind niet snel iets niet lekker, maar dit blegh.
Dat had ik je kunnen vertellen. Heb die ook 1x gekocht en toen weggegooid. Echt werkelijk niet eetbaar!!!

Iemand zei hier dat de houmous lekker is. Daar was ik normaal ook fan van. Helaas hebben ze de verpakking en ook de receptuur veranderd!!! De pittige houmous vind ik nu niet lekker meer. :'(
De tulpen van de Lidl zijn echt slecht. Ze gaan meteen hangen en staan nog geen week. De veldboeketten zijn altijd wel mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila_Lilly_ schreef:
06-02-2020 14:20
Dat had ik je kunnen vertellen. Heb die ook 1x gekocht en toen weggegooid. Echt werkelijk niet eetbaar!!!

Had dat maar gedaan :-D
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
De (vegan) chocopasta die ze deze week hebben en ook de gevulde paaseitjes (puur) die er liggen, zijn zo lekker!
Die kokos yoghurt is echt heel erg ranzig.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
06-02-2020 14:24
De tulpen van de Lidl zijn echt slecht. Ze gaan meteen hangen en staan nog geen week. De veldboeketten zijn altijd wel mooi.
Tulpen staan toch altijd maar 1 week. Tenminste, hier wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tis vloeken in de kerk natuurlijk maar bij de Aldi hebben ze chocoladerepen a la Tony chocolony, Sjakie’s heet het 😉. In de smaken wit/framboos en ik geloof knettersuiker of puur amandel zeezout. Die witte heb ik niet geproefd maar die pure reep vind ik erg lekker! (Zal m ook in t andere topic even zetten, volgens mij vrij nieuw)
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier liggen die heerlijke sojapuddinkjes 4x100 gram van Vemondo weer (tijdelijk..?) in het schap. Daar heb ik van de zomer zo van genoten en ik baalde toen ze ineens niet meer te krijgen waren, dus ik heb er voor de zekerheid een paar ingeslagen.

Ze zijn er in vanille en chocolade en ik vind beide heel erg lekker, maar ik ben vooral blij met de chocoladevariant. Meestal vind ik vegan chocolade namelijk echt heel vies en dit smaakt tenminste gewoon naar echte, lekkere chocolade.
Ya no puede caminar
Because schreef:
06-02-2020 20:00
Tulpen staan toch altijd maar 1 week. Tenminste, hier wel.
Die van de Lidl staan geen week en meestal kan ik er wel 1,5 tot 2 weken mee doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Paar weken geleden spekkoek van Chef Select gekocht. Erg lekker! Maar volgens mij tijdelijk in het assortiment...
Deze zijn ook zo lekker vooral met stukjes noot, jammer dat ze het maar af en toe hebben.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven