Lidl toppers

02-10-2017 18:07 2434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgende week opent er hier in het dorp een lidl zijn deuren.
Ter bescherming van mijn portomee:
Wat zijn de must haves??

En wat nou juist niet?

Zo weet ik precies wat ik wel/ niet moet kopen
Alle reacties Link kopieren Quote
De hertenstoof in jachtsaus was een erg smakelijke kant-en-klaar. Ik had er nu ovenfriet, appelmoes en een salade bij. Maar rijst of aardappelpuree (koeling of pakje) en erwtjes erbij kan ook. Kan ik nog wel eens vaker doen als we een drukke middag hebben en snel willen eten.
Weet iemand of de Lidl ook Flammkuchen heeft? Ik kan het niet vinden bij de Aldi en de Jumbo en ik heb er al een tijd zin in. Dan rij ik even de grens over want hier in BE zit er geen in de buurt.
Alle reacties Link kopieren Quote
prada schreef:
12-10-2021 18:17
Weet iemand of de Lidl ook Flammkuchen heeft? Ik kan het niet vinden bij de Aldi en de Jumbo en ik heb er al een tijd zin in. Dan rij ik even de grens over want hier in BE zit er geen in de buurt.
Ja hoor!!
Droom19 schreef:
12-10-2021 19:20
Ja hoor!!
Ohh super. Ga ik er van de week even om :cheer2: Dankjewel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flammkuchen deeg staat deze week wel in folder bij Aldi..
Julia65 schreef:
12-10-2021 21:09
Flammkuchen deeg staat deze week wel in folder bij Aldi..
Niet in de folder van Belgie maar bedankt. En ik wil hem kant en klaar haha.
Morgen weer even naar de Lidl want ik zag weer veel lekkers inclusief die kaneel cakejes van de vers afdeling. Die hadden ze vandaag helaas nog niet.

Hier heeft de Lidl zelfscanners, weet iemand of je die ook kunt gebruiken als je dingen hebt van de vers afdeling waar dus geen streepjescode ofzo op zit? Tijdje terug hadden ze niks van de aanbiedingen die ik wilde en stond ik alleen met een broodje in de rij en het was druk. Gelukkig mocht ik even voor van een aardige mevrouw.
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
14-10-2021 00:16
Morgen weer even naar de Lidl want ik zag weer veel lekkers inclusief die kaneel cakejes van de vers afdeling. Die hadden ze vandaag helaas nog niet.

Hier heeft de Lidl zelfscanners, weet iemand of je die ook kunt gebruiken als je dingen hebt van de vers afdeling waar dus geen streepjescode ofzo op zit? Tijdje terug hadden ze niks van de aanbiedingen die ik wilde en stond ik alleen met een broodje in de rij en het was druk. Gelukkig mocht ik even voor van een aardige mevrouw.
Jazeker, dat kan :)
apppie schreef:
14-10-2021 01:07
Jazeker, dat kan :)
Aha, dan ga ik dat morgen eens proberen als er weer een lange rij staat bij de gewone kassa. Als ik er niet uit kom kan ok altijd nog op de help knop drukken. Het is trouwens zonder handscanner dus ik kan niet tijdens het boodschappen doen al dingen scannen. Las dat sommige Lidl's wel handscanners hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
14-10-2021 02:07
Aha, dan ga ik dat morgen eens proberen als er weer een lange rij staat bij de gewone kassa. Als ik er niet uit kom kan ok altijd nog op de help knop drukken. Het is trouwens zonder handscanner dus ik kan niet tijdens het boodschappen doen al dingen scannen. Las dat sommige Lidl's wel handscanners hebben.
Hier ook geen handscanner, maar wel een vaste.
Zo makkelijk!

Maar bij ons heeft de scanner knoppen, waaronder brood, dan kun je kiezen voor zoet, hartig en nog een derde..
Druk op de juiste en er komt een alfabetische lijst tevoorschijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Emma95 schreef:
10-10-2021 11:51
Ik heb een stukje herfstkaas gekocht, met ui, knoflook, peper en gember.
Echt heel lekker.
Ik had van de week de bospaddestoelenkaas. Zat maar weinig smaak aan. Mijn dochter die niet van champignons houdt en goed kan proeven zei na twee hapjes vragend: “Zijn het champignons?”
De oude geitenkaas (stuk) uit de herfstfolder is ook erg lekker.

En de Griekse yoghurt met fruitsmaak vind ik erg lekker, en bij een Plus of AH niet te koop.
Alle reacties Link kopieren Quote
De halloween snacks/chips zijn erg lekker.
Sour cream smaak.

https://images.app.goo.gl/LpKnmKfECF7uD4dz6
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
De bospaddenstoelen kaas met bieslook.
Alle reacties Link kopieren Quote
MrsNiceGuy schreef:
09-10-2021 16:15
Oh, zijn de Delicieux hasselback aardappelen er al? Hier in België hebben ze die nooit, maar dan steek ik graag weer even de grens over. Vorig jaar mocht dat niet...
Vanaf 4 november zijn ze er weer
Alle reacties Link kopieren Quote
noas_1993 schreef:
28-10-2021 18:16
Vanaf 4 november zijn ze er weer
Jumbo heeft ze standaard in het assortiment
Alle reacties Link kopieren Quote
noas_1993 schreef:
28-10-2021 18:16
Vanaf 4 november zijn ze er weer
Oh, dankjewel om dat even te laten weten! :worship: Dan ga ik zeker nog eens naar Beek!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
29-10-2021 09:59
Jumbo heeft ze standaard in het assortiment
Dan ga ik daar ook eens kijken, misschien ook in België dan....
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een aanrader gevonden: Toffee & Nuts. 'Nep' Toffifee, maar ik vind de Lidl-variant zelfs lekkerder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ysje schreef:
29-10-2021 12:18
Ik heb een aanrader gevonden: Toffee & Nuts. 'Nep' Toffifee, maar ik vind de Lidl-variant zelfs lekkerder.
Ja die vinden wij ook heel lekker!

Vandaag de apfelstrudel van de versafdeling gehad, heerlijk!
Het champignonragout broodje (ook versafdeling) wel oké, maar niet speciaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
noas_1993 schreef:
28-10-2021 18:16
Vanaf 4 november zijn ze er weer
Volgens de folder wel, maar in de Lidl in Beek geen hasselback aardappelen te bespeuren. Ik ging er speciaal naartoe vandaag maar helaas. Dus maar naar de AH want gevraagd om Bolletje groentecrackers mee te nemen uit Nederland. Ook daar greep ik mis. Dit bericht past dus beter bij de supermarkt ergernissen.

Omdat ik hier las dat de Jumbo ook hasselbacks heeft, maar door naar Stein en ja hoor, ik heb er. Ben benieuwd of ze net zo lekker zijn. Maar helaas ook hier de rekken van Bolletje helemaal leeg.

Het was geen al te beste boodschappendag.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
MIDA schreef:
29-10-2021 22:55
Het champignonragout broodje (ook versafdeling) wel oké, maar niet speciaal.

Ook gehad. Leek me héél lekker maar ik vond het een rare kleffe vulling en het paneermeel op het broodje meh.
MrsNiceGuy schreef:
06-11-2021 23:14
Volgens de folder wel, maar in de Lidl in Beek geen hasselback aardappelen te bespeuren. Ik ging er speciaal naartoe vandaag maar helaas.
Heb ze vandaag maar eens meegenomen, ken ze nog niet. Maar als jij er zo veel moeite voor doet, moet het wel lekker zijn.. ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Dulano licht gerookte salami met hazelnoten geprobeerd was lekker
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaah, na de ijsbekers (die toevoeging van chocola had niet gehoeven....) zijn ook de ijshoorntjes Baileys er weer! :hello:
En het is niet eens Ierse week :-D

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven