lunchen in Leiden

19-11-2009 15:48 9 berichten
Hoi

Van het weekend ga ik naar Corpus, nabij Leiden. Na het bezoekje zou ik graag ergens in Leiden gaan lunchen. Wie o wie heeft er absolute aanraders/suggesties voor een leuke/goede lunchplek in Leiden.

Vast bedankt voor de tips ^__^
Alle reacties Link kopieren
Grandcafé de Stadthouder op de nieuwe Rijn is leuk en heeft een goede kaart.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Tja, wat zoek je?

Echt goed lunchen kan je o.a. bij In den Doofpot, maar dat is wel wat duurder en niet echt leuk met kinderen (neem even aan dat die erbij zijn ivm Corpus) maar ook niet opgedirkt sjiek hoor.

Gewoon als leuke brasserie zou ik Cafe De Engelenbak of Stadslokaal Burgerzaken kiezen, die hebben beide heerlijke huisgemaakte soepen en bijzondere broodjes (wel druk in het weekend).

Verder zijn er nog een stuk of 40 zaken waar je kunt lunchen, de meesten best wel ok, dus je kan ook de stad in lopen en kijken wat je bevalt.
Stadscafé Van der Werff, of het naastgelegen Bruine Boon, Scarlatti, Burgerzaken, City Hall... er is erg veel in Leiden! Wat zoek je specifiek?
La Gare, Bruine Boon, etc etc
City Hall heeft heerlijke clubsandwiches, Burgerzaken heel lekkere broodjes. Op en om de Nieuwe Rijn zit van alles, Michelangelo heeft erg lekkere tomatensoep. Keuze zat, echt zat.

MissMD, kinderen vanaf 8 jaar mogen pas mee naar Corpus.
City Hall en als dat vol zit: Burgerzaken
Ik heb geen kinderen. Mijn vriend leek het erg leuk om een keer naar Corpus te gaan dus dat gaan we doen (ben inderdaad benieuwd hoeveel kids er rond zullen lopen). Ik zoek eigenlijk iets met een beetje ontspannen sfeertje

Zo te horen zijn City Hallen en Burgerzaken wel aan te raden. Vast bedankt voor de tips!
Ik vind Bagels en Beans altijd wel ok . Vooraf en toe aan de Nieuwe Rijn is trouwens ook leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven