mc muffin

29-01-2010 11:48 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn laatst bij de mac geweest en daar hadden ze vanille muffins met chocolade vulling erin. Het leek op chocopasta, want het was zacht. Nu heb ik wel bij de index gekeken, maar dat zijn wel heul veul recepten.

Weet iemand van jullie hoe ik samen met mijn zoontje die muffins kan maken (om uit de delen op school, hij is volgende week jarig) mét chocovulling?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Hugnyt
Misschien kun je kleine cakejes maken, door midden snijden en er chocopasta tussen doen?
Ik lees mee, lekker!
Gewoon cakejes maken en in het nog rauwe beslag een klodder chocopasta doen. Zorg ervoor dat het helemaal bedekt is met beslag en dan gewoon afbakken.

Ook lekker: blokje monchou en aardbeienjam.

Ik zou zeggen, maak cakebeslag en sla aan het experimenteren. Het ergste wat kan gebeuren is dat je 10 verschillende maar hele lekkere muffins hebt.
http://www.trendystyle.ne ... epten/nutellamuffins.html

Hier kun je een recept vinden voor muffins met nutella.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, groetjes Prul.
Of een blokje chocola erin als je de muffins maakt...
Gewoon 'n dot nutella er in doen?
Klinkt lekker, maar even een ander tipje waar je misschien niet aan denkt: als je er nutella indoet, vergeet je dan niet dat ook tegen de juf te zeggen?

Geen idee natuurlijk of dat in de klas van jouw zoontje aan de orde is, maar mijn zoon heeft een pinda- en noten allergie dus die mag geen nutella en dit lijkt me nou typisch zo'n traktatie waarbij het mis zou gaan omdat het er aan de buitenkant "veilig" uitziet en omdat veel mensen vergeten dat nutella ook noten zijn (is me al wel eens gebeurd namelijk, dat mensen zeggen "nee hoor, zitten geen noten of pindas in" omdat ze er niet bij stilstaan dat nutella van hazelnoten gemaakt wordt en niet van chocola).

Succes met bakken!
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven