Mcdonalds 2x buikpijn
vrijdag 11 december 2015 om 15:54
Afgelopen week ben ik dus 2x in een korte tijd naar de Mac geweest. De eerste keer nadat ik mijn voedsel had genuttigd vrijwel binnen een uur buikpijn. Dit ging de zelfde avond gelukkig nog over.
Maar toen.. 3 dagen erna me toch weer over laten halen om bij de Mac te gaan eten. Je raadt het al, heftige buikpijn!
Voor mij is het voor goed een afgesloten hoofdstuk. Ik ga er nooit meer eten
Mijn vraag aan jullie, hebben jullie ook iets soortgelijks bij dit restaurant meegemaakt, of ligt het gewoon aan mij?
Maar toen.. 3 dagen erna me toch weer over laten halen om bij de Mac te gaan eten. Je raadt het al, heftige buikpijn!
Voor mij is het voor goed een afgesloten hoofdstuk. Ik ga er nooit meer eten
Mijn vraag aan jullie, hebben jullie ook iets soortgelijks bij dit restaurant meegemaakt, of ligt het gewoon aan mij?
vrijdag 11 december 2015 om 18:05
vrijdag 11 december 2015 om 18:18
Ik begrijp waar je vraag vandaan komt. Nou ben ik inderdaad iemand, die door omstandigheden vaak buiten eet. Over het algemeen gaat dat gewoon goed. Ik vond het alleen heel toevallig dat het 2x bij de mac raak was.quote:fientje1982 schreef op 11 december 2015 @ 17:57:
Maar TO zou het kunnen dat je altijd gezond eet, denk aan superfoods?
En dat je nu last krijg van mac?
Daarnaast wat minnimouse zegt, als veel meer mensen er last van zouden krijgen, waren ze allang aangeklaagd.
Maar TO zou het kunnen dat je altijd gezond eet, denk aan superfoods?
En dat je nu last krijg van mac?
Daarnaast wat minnimouse zegt, als veel meer mensen er last van zouden krijgen, waren ze allang aangeklaagd.
vrijdag 11 december 2015 om 18:46
quote:Serdi schreef op 11 december 2015 @ 18:21:
Weet je wat citeren betekent? Ik wil het best uitleggen als je het niet weet. Is helemaal geen probleem.
[...]
Jij vroeg: wie zegt dat ik een 'ze' ben?
En ik zei: zij. Want volgens mij is star een 'zij'.
Ze, zei, zij...
Maar goed, fijn dat je even uit wil leggen wat citeren betekent.
Weet je wat citeren betekent? Ik wil het best uitleggen als je het niet weet. Is helemaal geen probleem.
[...]
Jij vroeg: wie zegt dat ik een 'ze' ben?
En ik zei: zij. Want volgens mij is star een 'zij'.
Ze, zei, zij...
Maar goed, fijn dat je even uit wil leggen wat citeren betekent.
vrijdag 11 december 2015 om 18:50
vrijdag 11 december 2015 om 19:21
quote:Serdi schreef op 11 december 2015 @ 18:21:
[...]
Weet je dat het iets logischer is om éérst te citeren en dan pas te reageren? Je reactie boven een quote ziet er zo gek uit.
Maar ik heb zo'n gek, vaag vermoeden dat er vele mensen wel eens buikpijn hebben gehad na het bezoeken van een restaurant. Dat kan MacDonalds zijn, de plaatselijke pizzeria, of een culinair restaurant. Soms valt iets nou eenmaal niet zo goed; Shit (ha-ha) happens.
[...]
Weet je dat het iets logischer is om éérst te citeren en dan pas te reageren? Je reactie boven een quote ziet er zo gek uit.
Maar ik heb zo'n gek, vaag vermoeden dat er vele mensen wel eens buikpijn hebben gehad na het bezoeken van een restaurant. Dat kan MacDonalds zijn, de plaatselijke pizzeria, of een culinair restaurant. Soms valt iets nou eenmaal niet zo goed; Shit (ha-ha) happens.
vrijdag 11 december 2015 om 23:01
quote:stefanie33 schreef op 11 december 2015 @ 18:19:
hmm ik heb al 10 jaar geen MC (o kfc of bk) meer gegeten,mijn kinderen hebben het ook nog nooit gehad. Sommige mensen vinden dat extreeeeem zielig
hahaha.Snoezekind wil niet meer naar McD. Hij gaat liever naar Ikea en dan drie keer een ijshoorntje vullen.
hmm ik heb al 10 jaar geen MC (o kfc of bk) meer gegeten,mijn kinderen hebben het ook nog nooit gehad. Sommige mensen vinden dat extreeeeem zielig
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 14 december 2015 om 08:16
dinsdag 15 december 2015 om 10:41
Beste TO, Natuurlijk ligt dat aan jou en niet aan de McDonalds.
Dan konden ze opdoeken lijkt me.
Ik vind het lekker, is een van de weinige dingen waar ik altijd wel zin in heb.
En dan maakt het me niet eens uit wat, ik lust er alles.
Nooit ziek van geworden, geen buikpijn, terwijl ik best gevoelig ben voor wat ik eet.
De Mac is gewoon zo lekker chemisch en gemanipuleerd dat er geen bacterie in overleeft.
Dan konden ze opdoeken lijkt me.
Ik vind het lekker, is een van de weinige dingen waar ik altijd wel zin in heb.
En dan maakt het me niet eens uit wat, ik lust er alles.
Nooit ziek van geworden, geen buikpijn, terwijl ik best gevoelig ben voor wat ik eet.
De Mac is gewoon zo lekker chemisch en gemanipuleerd dat er geen bacterie in overleeft.
dinsdag 15 december 2015 om 16:49