Mcdonalds 2x buikpijn

11-12-2015 15:54 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week ben ik dus 2x in een korte tijd naar de Mac geweest. De eerste keer nadat ik mijn voedsel had genuttigd vrijwel binnen een uur buikpijn. Dit ging de zelfde avond gelukkig nog over.

Maar toen.. 3 dagen erna me toch weer over laten halen om bij de Mac te gaan eten. Je raadt het al, heftige buikpijn!

Voor mij is het voor goed een afgesloten hoofdstuk. Ik ga er nooit meer eten

Mijn vraag aan jullie, hebben jullie ook iets soortgelijks bij dit restaurant meegemaakt, of ligt het gewoon aan mij?
Maar TO zou het kunnen dat je altijd gezond eet, denk aan superfoods?

En dat je nu last krijg van mac?

Daarnaast wat minnimouse zegt, als veel meer mensen er last van zouden krijgen, waren ze allang aangeklaagd.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 11 december 2015 @ 17:52:

[...]

Was dat de McMossel?Nee, gewoon een goed restaurant, er zaten mosselen in het garnituur bij de vis.
verba volant, scripta manent.
quote:gemberpannekoek schreef op 11 december 2015 @ 16:15:

[...]

mosselen bij McDonalds???

sowieso, een voorgerecht bij McDonalds???
quote:Desperate_Housewive schreef op 11 december 2015 @ 16:26:

[...]

Ze vraagt of iemand weleens zoiets heeft meegemaakt bij DIT restaurant, de mac dus.

O, dat zie ik nu pas.

Ik krijg al buikpijn als ik zo'n klef broodje in de reclame zie.
quote:MarianneDavids schreef op 11 december 2015 @ 18:05:

[...]

O, dat zie ik nu pas.

Ik krijg al buikpijn als ik zo'n klef broodje in de reclame zie.Geeft niks hoor! Ik vond het erg grappig, ookal had je de vraag niet goed begrepen
Ik begrijp waar je vraag vandaan komt. Nou ben ik inderdaad iemand, die door omstandigheden vaak buiten eet. Over het algemeen gaat dat gewoon goed. Ik vond het alleen heel toevallig dat het 2x bij de mac raak was.quote:fientje1982 schreef op 11 december 2015 @ 17:57:

Maar TO zou het kunnen dat je altijd gezond eet, denk aan superfoods?

En dat je nu last krijg van mac?

Daarnaast wat minnimouse zegt, als veel meer mensen er last van zouden krijgen, waren ze allang aangeklaagd.
hmm ik heb al 10 jaar geen MC (o kfc of bk) meer gegeten,mijn kinderen hebben het ook nog nooit gehad. Sommige mensen vinden dat extreeeeem zielig😢😧 hahaha.
Weet je wat citeren betekent? Ik wil het best uitleggen als je het niet weet. Is helemaal geen probleem.quote:vitamined schreef op 11 december 2015 @ 17:08:

[...]

Zij
quote:Serdi schreef op 11 december 2015 @ 18:21:

Weet je wat citeren betekent? Ik wil het best uitleggen als je het niet weet. Is helemaal geen probleem.

[...]

Jij vroeg: wie zegt dat ik een 'ze' ben?

En ik zei: zij. Want volgens mij is star een 'zij'.

Ze, zei, zij...

Maar goed, fijn dat je even uit wil leggen wat citeren betekent.
quote:Serdi schreef op 11 december 2015 @ 18:18:

Ik begrijp waar je vraag vandaan komt. Nou ben ik inderdaad iemand, die door omstandigheden vaak buiten eet.

[...]

Misschien slaat de kou op je maag.
Hallo?!
quote:ana_isabel schreef op 11 december 2015 @ 18:11:

[...]

Geeft niks hoor! Ik vond het erg grappig, ookal had je de vraag niet goed begrepen Ik heb mijn leesbrilletje nu gepoetst. I-pad heeft kleine lettertjes en als ik de tekst vergroot blijf ik vegen.
quote:Serdi schreef op 11 december 2015 @ 18:21:

Weet je wat citeren betekent? Ik wil het best uitleggen als je het niet weet. Is helemaal geen probleem.

[...]

Weet je dat het iets logischer is om éérst te citeren en dan pas te reageren? Je reactie boven een quote ziet er zo gek uit.

Maar ik heb zo'n gek, vaag vermoeden dat er vele mensen wel eens buikpijn hebben gehad na het bezoeken van een restaurant. Dat kan MacDonalds zijn, de plaatselijke pizzeria, of een culinair restaurant. Soms valt iets nou eenmaal niet zo goed; Shit (ha-ha) happens.
quote:stefanie33 schreef op 11 december 2015 @ 18:19:

hmm ik heb al 10 jaar geen MC (o kfc of bk) meer gegeten,mijn kinderen hebben het ook nog nooit gehad. Sommige mensen vinden dat extreeeeem zielig😢😧 hahaha.Snoezekind wil niet meer naar McD. Hij gaat liever naar Ikea en dan drie keer een ijshoorntje vullen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:_Doortje_ schreef op 11 december 2015 @ 18:46:

[...]

Misschien slaat de kou op je maag.

Ik wilde er ook op reageren
Ik heb 1 keer flink ziek geworden na het eten bij de Burger King. Voedselvergiftiging zei de huisarts. Kan gebeuren natuurlijk, domme pech, miljoenen mensen eten bij de BK, zonder ziek te worden, maar ik ben nooit meer bij een BK binnen geweest.
Grief is just love with nowhere to go
Beste TO, Natuurlijk ligt dat aan jou en niet aan de McDonalds.

Dan konden ze opdoeken lijkt me.

Ik vind het lekker, is een van de weinige dingen waar ik altijd wel zin in heb.

En dan maakt het me niet eens uit wat, ik lust er alles.

Nooit ziek van geworden, geen buikpijn, terwijl ik best gevoelig ben voor wat ik eet.

De Mac is gewoon zo lekker chemisch en gemanipuleerd dat er geen bacterie in overleeft.
Die keren dat ik er geweest ben nog nooit ergens last van gehad, ze hebben er ook heerlijke salades trouwens. De bigmac houd ik niet van maar als ze de sate burger hebben heerlijk net als de mackroket.frietjes heb ik liever van de snackbar die dingen kun je geen friet noemen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 11 december 2015 @ 17:16:

[...]

En sorrie voor het kwoten.
Tjezus, wat vals
Mac Donalds en voedsel. Daar zit toch een heel groot verschil in. Eet eens echt eten, dan gaan je klachten van zelf over.
quote:Serdi schreef op 11 december 2015 @ 17:07:

Wie zegt dat ik een "ze" ben

[...]

Je zit op een vrouwenforum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven