Mcdonalds 2x buikpijn
vrijdag 11 december 2015 om 15:54
Afgelopen week ben ik dus 2x in een korte tijd naar de Mac geweest. De eerste keer nadat ik mijn voedsel had genuttigd vrijwel binnen een uur buikpijn. Dit ging de zelfde avond gelukkig nog over.
Maar toen.. 3 dagen erna me toch weer over laten halen om bij de Mac te gaan eten. Je raadt het al, heftige buikpijn!
Voor mij is het voor goed een afgesloten hoofdstuk. Ik ga er nooit meer eten
Mijn vraag aan jullie, hebben jullie ook iets soortgelijks bij dit restaurant meegemaakt, of ligt het gewoon aan mij?
Maar toen.. 3 dagen erna me toch weer over laten halen om bij de Mac te gaan eten. Je raadt het al, heftige buikpijn!
Voor mij is het voor goed een afgesloten hoofdstuk. Ik ga er nooit meer eten
Mijn vraag aan jullie, hebben jullie ook iets soortgelijks bij dit restaurant meegemaakt, of ligt het gewoon aan mij?
vrijdag 11 december 2015 om 15:58
Zit het niet tussen je oren? Het hoeft helemaal niet aan de MC te liggen hoor. Mensen trekken vaak de verkeerde conclusies. Die tweede keer buikpijn kan namelijk ook komen doordat je eraan dacht. Ik heb er nooit buikpijn van. Ga er denk ik maximaal twee keer per jaar heen maar meer omdat ik het niet super lekker vind om er vaker heen te gaan.
vrijdag 11 december 2015 om 15:58
Alleen toen er in een voorgerecht mosselen bleken te zitten (ben er hevig allergisch voor), ze waren ergens onder verstopt. Binnen tien minuten was ik doodziek, iemand heeft me snel naar huis gebracht waar ik ongeveer de hele nacht op de WC heb gezeten met mijn hoofd boven een emmertje.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 11 december 2015 om 16:06
Misschien te vet? Misschien door je milkshake?
Kan door van alles zijn....
Heb ooit wel eens op tv gezien dat ze een bigmac en jaar hadden bewaard.
Na een jaar zag die bigmac er nog hetzelfde uit, normaal gaat zoiets rotten en zit het vol schimmel.
Die bigmac kon je bij wijze van weer opwarmen, eetsmakelijk !
Toch eet ik er zelf ook wel eens daar niet van
Kan door van alles zijn....
Heb ooit wel eens op tv gezien dat ze een bigmac en jaar hadden bewaard.
Na een jaar zag die bigmac er nog hetzelfde uit, normaal gaat zoiets rotten en zit het vol schimmel.
Die bigmac kon je bij wijze van weer opwarmen, eetsmakelijk !
Toch eet ik er zelf ook wel eens daar niet van
vrijdag 11 december 2015 om 16:15
quote:MarianneDavids schreef op 11 december 2015 @ 15:58:
Alleen toen er in een voorgerecht mosselen bleken te zitten (ben er hevig allergisch voor), ze waren ergens onder verstopt. Binnen tien minuten was ik doodziek, iemand heeft me snel naar huis gebracht waar ik ongeveer de hele nacht op de WC heb gezeten met mijn hoofd boven een emmertje.
mosselen bij McDonalds???
sowieso, een voorgerecht bij McDonalds???
sowieso, een voorgerecht bij McDonalds???
vrijdag 11 december 2015 om 16:20
Ligt denk ik aan jou, hoewel McDonalds nooit echt de juiste keuze is voor een gezonde goede maaltijd met alle voedingsstoffen er in.
Binnenkort starten met mijn www.Ruggengraat.com programma, spannend!
vrijdag 11 december 2015 om 16:22
quote:gemberpannekoek schreef op 11 december 2015 @ 16:15:
[...]
sowieso, een voorgerecht bij McDonalds???TO vraagt of iemand weleens zoiets in een restaurant heeft meegemaakt. Ik weet dat McDrek geen restaurant is. Het enige eetbare is het ijs, zolang er maar geen stukjes van één of ander goor koekje inzitten.
[...]
sowieso, een voorgerecht bij McDonalds???TO vraagt of iemand weleens zoiets in een restaurant heeft meegemaakt. Ik weet dat McDrek geen restaurant is. Het enige eetbare is het ijs, zolang er maar geen stukjes van één of ander goor koekje inzitten.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 11 december 2015 om 16:23
quote:MarianneDavids schreef op 11 december 2015 @ 16:22:
[...]
TO vraagt of iemand weleens zoiets in een restaurant heeft meegemaakt. Ik weet dat McDrek geen restaurant is. Het enige eetbare is het ijs, zolang er maar geen stukjes van één of ander goor koekje inzitten.
lust je nu nog mosselen of niet meer?
edit; onee het was per ongeluk, je bent allergisch.
[...]
TO vraagt of iemand weleens zoiets in een restaurant heeft meegemaakt. Ik weet dat McDrek geen restaurant is. Het enige eetbare is het ijs, zolang er maar geen stukjes van één of ander goor koekje inzitten.
lust je nu nog mosselen of niet meer?
edit; onee het was per ongeluk, je bent allergisch.
vrijdag 11 december 2015 om 16:25
[...]
TO vraagt of iemand weleens zoiets in een restaurant heeft meegemaakt. Ik weet dat McDrek geen restaurant is. Het enige eetbare is het ijs, zolang er maar geen stukjes van één of ander goor koekje inzitten.Nee, in DIT restaurant schrijft ze.
[...]
TO vraagt of iemand weleens zoiets in een restaurant heeft meegemaakt. Ik weet dat McDrek geen restaurant is. Het enige eetbare is het ijs, zolang er maar geen stukjes van één of ander goor koekje inzitten.Nee, in DIT restaurant schrijft ze.
vrijdag 11 december 2015 om 16:26
[...]
TO vraagt of iemand weleens zoiets in een restaurant heeft meegemaakt. Ik weet dat McDrek geen restaurant is. Het enige eetbare is het ijs, zolang er maar geen stukjes van één of ander goor koekje inzitten.Ze vraagt of iemand weleens zoiets heeft meegemaakt bij DIT restaurant, de mac dus.
[...]
TO vraagt of iemand weleens zoiets in een restaurant heeft meegemaakt. Ik weet dat McDrek geen restaurant is. Het enige eetbare is het ijs, zolang er maar geen stukjes van één of ander goor koekje inzitten.Ze vraagt of iemand weleens zoiets heeft meegemaakt bij DIT restaurant, de mac dus.