Mexicaanse avond!

02-01-2009 14:16 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgenavond gaan we op de mexicaanse toer! Athans dat is de bedoeling Klein probleempje is dat ik nooit mexicaans kook, en dus weinig inspiratie heb. Tot nu tot hebben we margarita's(heel belangrijk ) kip- en garnalen fajita's, guacamole, refried beans, knofsaus en salsa. We zijn met zijn twaalven dus er kan nog wel wat bij......

Wie heeft er nog ge-wel-di-ge ideeen?
Ha mooi zo!! Klinkt goed op die manier!
quote:molie schreef op 03 januari 2009 @ 11:02:

Ik maak de nacho's ook net als poezewoes, maar gooi er ook nog jalapeno's en rode ui bij.

Tacosaus (potje of zelfgemaakt) is er ook erg lekker op.Yep, ik doe er ook een sjalotje op, rauw onder de kaas. Geen rode pepers meer, ik vind de sweet chilisauce waar ik de gehakt mee aanmaak in dit gerecht pittig genoeg.

Heb dit vrijdag dan ook gegeten, als wrap-pizza. Had zo'n trek gekregen van dit topic!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
haha, lekker he,

Ik heb ook weer taco s gemaakt nav dit topic!
Goedemorgen!

Ik geef zaterdag een etentje voor mijn broer en zijn gezin (met twee kinderen van 5 en 2), en heb inspiratie opgedaan op dit topic!

Hebben jullie misschien nog een mexicaans toetje? Ik wil dolgraag "Hemelse modder" maken, maar denk dat het niet echt past bij past...
mexicaans toetje op google geeft een paar leuke recepten, zowel met mango, noten/cake en andere fruitrecepten.

Zie ook een soort rolletjes van bladerdeeg, kaneelijs en bosvruchtensaus.

Leuk om het toetje ook in stijl te maken.

Succes met kiezen, koken en eten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven