Mexicaanse avond!
vrijdag 2 januari 2009 om 14:16
Morgenavond gaan we op de mexicaanse toer! Athans dat is de bedoeling Klein probleempje is dat ik nooit mexicaans kook, en dus weinig inspiratie heb. Tot nu tot hebben we margarita's(heel belangrijk ) kip- en garnalen fajita's, guacamole, refried beans, knofsaus en salsa. We zijn met zijn twaalven dus er kan nog wel wat bij......
Wie heeft er nog ge-wel-di-ge ideeen?
Wie heeft er nog ge-wel-di-ge ideeen?
maandag 5 januari 2009 om 00:38
quote:molie schreef op 03 januari 2009 @ 11:02:
Ik maak de nacho's ook net als poezewoes, maar gooi er ook nog jalapeno's en rode ui bij.
Tacosaus (potje of zelfgemaakt) is er ook erg lekker op.Yep, ik doe er ook een sjalotje op, rauw onder de kaas. Geen rode pepers meer, ik vind de sweet chilisauce waar ik de gehakt mee aanmaak in dit gerecht pittig genoeg.
Heb dit vrijdag dan ook gegeten, als wrap-pizza. Had zo'n trek gekregen van dit topic!
Ik maak de nacho's ook net als poezewoes, maar gooi er ook nog jalapeno's en rode ui bij.
Tacosaus (potje of zelfgemaakt) is er ook erg lekker op.Yep, ik doe er ook een sjalotje op, rauw onder de kaas. Geen rode pepers meer, ik vind de sweet chilisauce waar ik de gehakt mee aanmaak in dit gerecht pittig genoeg.
Heb dit vrijdag dan ook gegeten, als wrap-pizza. Had zo'n trek gekregen van dit topic!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
dinsdag 3 november 2009 om 08:52
dinsdag 3 november 2009 om 13:37