Moderator - Eten
dinsdag 11 september 2007 om 20:31
Beste forummers,
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.
Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com
Vriendelijke groet, Viva Angel 4
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
donderdag 13 augustus 2009 om 13:39
quote:Alyssaa schreef op 13 augustus 2009 @ 12:19:
In het topic 'wat heb jij vandaag gegeten' worden ongewenste reacties richting Mijntje geplaatst. Onder andere een reactie van Wynette. Kan daar misschien iets aan gedaan worden? Dank je welDankjewel voor het melden.
In het topic 'wat heb jij vandaag gegeten' worden ongewenste reacties richting Mijntje geplaatst. Onder andere een reactie van Wynette. Kan daar misschien iets aan gedaan worden? Dank je welDankjewel voor het melden.
vrijdag 14 augustus 2009 om 12:33
Gezocht: mensen die van eten en koken houden! is verplaatst naar het prikbord.
zaterdag 15 augustus 2009 om 16:11
Reclame McDonalds BigMac is tijdelijk verplaatst naar de moderator pijler.
maandag 24 augustus 2009 om 02:36
woensdag 26 augustus 2009 om 08:22
quote:singalala schreef op 24 augustus 2009 @ 02:36:
espressoapparaten is duidelijk reclame aan het maken
Sorry voor de late reactie, maar bedankt voor het melden.
Espressoapparaten is de 24ste geband.
espressoapparaten is duidelijk reclame aan het maken
Sorry voor de late reactie, maar bedankt voor het melden.
Espressoapparaten is de 24ste geband.
woensdag 2 september 2009 om 14:37
Hoeveel is 10 ml??? is verplaatst naar gezondheid.
vrijdag 4 september 2009 om 16:27
quote:jann schreef op 04 september 2009 @ 13:35:
Ik heb volgens mij net een topic 2x geplaatst, kan er eentje worden verwijderd? over de sint-lekkernijen
Het is september! Is de zomer nu al over?
het tweede topic is gesloten.
Ik heb volgens mij net een topic 2x geplaatst, kan er eentje worden verwijderd? over de sint-lekkernijen
Het is september! Is de zomer nu al over?
het tweede topic is gesloten.
zaterdag 5 september 2009 om 06:36
quote:mylenevalerie schreef op 04 september 2009 @ 20:55:
Angel, zou je aub voor mij nog willen kijken naar de sterretjes voor de topics? Of wat zie je als ik op de meldknop klik?
Er staat dan een soort toverstafje voor een topic. Maar soms staan ze er pas erg laat.
Als je wil dat iets snel gebeurd kun je beter mailen of hier melden.
Angel, zou je aub voor mij nog willen kijken naar de sterretjes voor de topics? Of wat zie je als ik op de meldknop klik?
Er staat dan een soort toverstafje voor een topic. Maar soms staan ze er pas erg laat.
Als je wil dat iets snel gebeurd kun je beter mailen of hier melden.
zaterdag 5 september 2009 om 06:40
quote:Viva Angel4 schreef op 05 september 2009 @ 06:36:
[...]
Als je wil dat iets snel gebeurd kun je beter mailen of hier melden.Is goed. Thanks.
[...]
Als je wil dat iets snel gebeurd kun je beter mailen of hier melden.Is goed. Thanks.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 5 september 2009 om 06:42
quote:mylenevalerie schreef op 05 september 2009 @ 06:40:
[...]
Is goed. Thanks.Jeetje, jij bent vroeg op op de zaterdagmorgen!
[...]
Is goed. Thanks.Jeetje, jij bent vroeg op op de zaterdagmorgen!
zaterdag 5 september 2009 om 06:47
quote:Viva Angel4 schreef op 05 september 2009 @ 06:42:
[...]
Jeetje, jij bent vroeg op op de zaterdagmorgen! Ja ik kan je een handje geven , jij hebt trouwens ook vroeg je vleugeltjes omgedaan . Ben al vanaf 4 uur vannacht wakker -zucht-.
[...]
Jeetje, jij bent vroeg op op de zaterdagmorgen! Ja ik kan je een handje geven , jij hebt trouwens ook vroeg je vleugeltjes omgedaan . Ben al vanaf 4 uur vannacht wakker -zucht-.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 5 september 2009 om 06:51
quote:mylenevalerie schreef op 05 september 2009 @ 06:47:
[...]
Ja ik kan je een handje geven , jij hebt trouwens ook vroeg je vleugeltjes omgedaan . Ben al vanaf 4 uur vannacht wakker -zucht-.Hum tsja, nachtrust is ook niet meer wat het was.
[...]
Ja ik kan je een handje geven , jij hebt trouwens ook vroeg je vleugeltjes omgedaan . Ben al vanaf 4 uur vannacht wakker -zucht-.Hum tsja, nachtrust is ook niet meer wat het was.

dinsdag 8 september 2009 om 15:28
quote:GeorgieBrown schreef op 06 september 2009 @ 09:35:
Na het even gevolgd te hebben lijkt het topic streekproducten mij toch een goed ingekleed marktonderzoek. Vind het onderwerp wel leuk en en komen ook wel goeie reacties, maar het lijkt of TO zijn 'kennis' een handje helpt. Wil je er even naar kijken Angel?
Ik was helemaal vergeten je nog te bedanken voor de melding.
Bedankt!
Na het even gevolgd te hebben lijkt het topic streekproducten mij toch een goed ingekleed marktonderzoek. Vind het onderwerp wel leuk en en komen ook wel goeie reacties, maar het lijkt of TO zijn 'kennis' een handje helpt. Wil je er even naar kijken Angel?
Ik was helemaal vergeten je nog te bedanken voor de melding.
Bedankt!
donderdag 1 oktober 2009 om 11:24
Angel, een vraagje. Mijn topic Geweldige low budget tip voor Nasi/Bami met varkensvlees! is helemaal verkeerd uitgepakt. Er is en discussie ontstaan over biovlees en bioindustrievlees. Daar is op zich niet mis mee, heel goed zelfs maar het idee van low-budget en lekker eten is hiermee in duigen gevallen. Ik zou graag een 2e poging willen wagen voor mijn low-budget topic. Zou je misschien de titel willen wijzigen in "Biovlees of niet?" Ofzoiets? Geef er maar een draai aan. Alvast bedankt
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
donderdag 1 oktober 2009 om 14:02
quote:Gebakkie schreef op 01 oktober 2009 @ 11:24:
Angel, een vraagje. Mijn topic Geweldige low budget tip voor Nasi/Bami met varkensvlees! is helemaal verkeerd uitgepakt. Er is en discussie ontstaan over biovlees en bioindustrievlees. Daar is op zich niet mis mee, heel goed zelfs maar het idee van low-budget en lekker eten is hiermee in duigen gevallen. Ik zou graag een 2e poging willen wagen voor mijn low-budget topic. Zou je misschien de titel willen wijzigen in "Biovlees of niet?" Ofzoiets? Geef er maar een draai aan. Alvast bedankt
De titel heb ik voor je aangepast.
Je kan een nieuw topic openen.
Succes!
De titel heb ik voor je aangepast.
Je kan een nieuw topic openen.
Succes!

donderdag 8 oktober 2009 om 12:27
quote:misschicken schreef op 08 oktober 2009 @ 12:25:
Zou je ook even op de werkpijlert willen kijken? Meneer boii (2 variaties) heeft meer op zijn kerfstok behalve de bizonrug.Ik zal het doorsturen aan de werkengel.
Zou je ook even op de werkpijlert willen kijken? Meneer boii (2 variaties) heeft meer op zijn kerfstok behalve de bizonrug.Ik zal het doorsturen aan de werkengel.

donderdag 8 oktober 2009 om 12:36
quote:misschicken schreef op 08 oktober 2009 @ 12:29:
[...]
Werkengel zal wel aan het werk zijn...dan gaat dat gezemel nog de rest van de middag door...Maar ik moet toch eerst aan haar vragen of ik in haar pijler dingen mag doen. En het mocht, dus topic is gesloten en de bans zijn gegeven.
[...]
Werkengel zal wel aan het werk zijn...dan gaat dat gezemel nog de rest van de middag door...Maar ik moet toch eerst aan haar vragen of ik in haar pijler dingen mag doen. En het mocht, dus topic is gesloten en de bans zijn gegeven.