Mooi wegwerpservies?

25-12-2011 09:32 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Merry christmas allen!

Vriendlief ligt nog te slapen, dus ik ben maar achter de computer gekropen. Ik wil namelijk wegwerpservies kopen voor onze bruiloft. En dan niet dat dunne plastic spul wat ze bij de supermarkt hebben, of kartonnen bordjes, maar iets wat een beetje geupgrade is. Ik heb ooit op een verjaardag van mooi wegwerpservies gegeten, dat was hard plastic en zag er niet als disposable uit.

Maar mijn google is stuk vrees ik, het enige wat ik vind is servies van palmblad (vind ik minder mooi) en karton...

Misschien gebruik ik de verkeerde zoektermen, ik heb gegoogled op: wegwerpservies luxe, mooi, bruiloft, hard plastic, kunststof, maar niks... Heeft er iemand zin om mee te zoeken of zitten jullie allemaal aan het kerstontbijt?
Bij Makro. Is wegwerpservies dat je vaker kunt gebruiken.

Maar is servies huren geen optie? Want dat zal elkaar in prijs amper ontlopen.
Oh dan moet ik even een Makropasje regelen... dank voor de tip! Huren kan ook, maar vanwege het gemak (na afloop alles in een zak en weg) leek wegwerp me handiger.
http://www.bunzl.nl/client_files/Eenmalig%20servies.pdf

Kijk hier eens. Bijna onder aan de pagina staan borden met een mooi randje.

Ik kan de foto helaas niet kopiëren.
Groothandel als Hanos heeft misschien nog wel meer.
Als je eens googeld op Wasara wegwerpservies?? Dat is ook gemaakt van bamboe en is biologisch afbreekbaar. Vind het wel chique servies.

Cateautje, dank voor je link, helaas zijn de eenheden wat te groot (ik heb er maar 30 nodig)...

Wasara servies vind ik inderdaad mooi, ga even daar naar kijken!
Wanneer is die bruiloft van je? Als het er maar 30 zijn kom ik wel afwassen. Voor niks. Kan je gewoon mooi servies gebruiken.
maar voor 30 man en dan toch wegwerpservies willen kopen?? Pff, dat was ik elke dag zo ongeveer af.
Google op disposable servies.

Ze hebben het bij de Sligro en bij verhuurbedrijven.
quote:friezinnetje schreef op 25 december 2011 @ 10:29:

maar voor 30 man en dan toch wegwerpservies willen kopen?? Pff, dat was ik elke dag zo ongeveer af.Laat TO lekker zelf beslissen of ze wel of niet wil afwassen na haar trouwdag.
quote:Ikbenanoniem schreef op 25 december 2011 @ 10:42:

[...]

Laat TO lekker zelf beslissen of ze wel of niet wil afwassen na haar trouwdag.

Oh, dat mag ze ook helemaal zelf beslissen hoor. Maar vond 30 man nou niet heel veel.

voor TO: bij verhuurbedrijven kun je je servies ook gewoon smerig inleveren. Zij doen de afwas voor je.
quote:Ikbenanoniem schreef op 25 december 2011 @ 10:42:

[...]

Laat TO lekker zelf beslissen of ze wel of niet wil afwassen na haar trouwdag.Hoeft niet. Kom ik doen
Kijk anders eens onder campingservies, op sites van grotere campingzaken.

Het is niet echt weggooi servies, maar als je voor 30 personen moet hebben, is het ook mooi om te houden voor latere BBQ's.
In t ziekenhuis hebben ze heel mooi wegwerpservies. Mn pa ligt er nu en bewaard ( uiteraard met toestemming van verpleegkundigen) mooie vierkante bordjes en bestek in een leuk etuitje.
Loods 5 heeft heel vaak mooi plastic servies en ook mooi plastic bestek.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Suze02 schreef op 25 december 2011 @ 10:58:

[...]

Hoeft niet. Kom ik doen Wat lief van je!
Ik krijg er een punthoofd van!
Haha Suze, dank voor het aanbod. Ergens heb je ook wel een punt hoor. Ik twijfel steeds tussen huren of disposable. Als je gehuurd servies/bestek zo weer vuil in het krant kunt laden, is dat natuurlijk ook prettig... Nog ff nadenken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven