Muntgeld chocola

26-04-2012 11:59 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dit toevallig nog ergens te koop? Meende dat ik het laatst een keer in de winkel had zien liggen maar vandaag lag het er niet meer.. Wil het graag gebruiken voor traktaties.
Jamin?
Ik heb nog wat liggen. Gekocht in december, maar nog lang niet in de buurt van de houdbaarheidsdatum.

De munten zijn ingepakt in zilverroze en gouden papiertjes... Mocht je er niet aan kunnen komen, pm me dan!
http://www.chocolademunten.nl/
Rond Pasen zag ik ze nog bij de C1000 en de Hema liggen, dus wie weet hebben ze t nog steeds.
Je kan het ook altijd vragen bij de Jamin of de jumbo ofzo. Misschien hebben ze achter nog liggen of kunnen ze het regelen.
Ik zag ze zaterdag bij Zeeman. Alleen hadden ze gekleurde wikkels ipv goud/zilver
Op de markt bij de snoepkraam??
Ik heb op mijn werk nog een hele doos staan van vorig jaar. Weet niet de houdbaarheidsdatum. Kan morgen wel voor je kijken? Wil ze zo naar je toesturen. Laat maar even weten. Wij hebben van die munten in zo'n netje volgens mij 2 euro munten.
Kimmy73: heel graag. Hoeveel gaan er in zo'n doos?

Ben op zoek naar ongeveer 25 zakjes, iets meer of minder is ook prima.

Dvdl1: neem aan dat jij er niet zo veel hebt?
Mamsks,

Ik heb voor je gekeken en ze waren goed tot 24-03-2012. Ik heb er een opgemaakt en de chocolade is behoorlijk wit uitgeslagen. Helaas denk ik niet echt een optie. Jammer anders had ik ze graag aan je gegeven. Gr Kimmy
Jammer maar heel erg bedankt voor het kijken.

Morgen maar even de winkels langs! Internet is ¤25 verzendkosten, gaat me net iets te ver
Vandaag bij de Lidll in Nerja (Spanje) stond er een hele mand. Logisch natuurlijk want Sinterklaas woont immers in Spanje, dat hebben we onze zoons iig wijs gemaakt. Maar goed overbodige info want Nerja is een behoorlijk eindje fietsen.
Ik denk ook zelfs nog bij de Bart smit.... ze zijn veel te goedkoop... ik kan bijna heel dat rek op eten.
http://tips-eten.nl/ altijd handige weetjes vindt ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven