Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2342 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding



Klik hier voor deel 2
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw bij Jumbo: warme kaasdip:
https://www.jumbo.com/jumbo-warme-kaasd ... 315375BAK/

Afbeelding


Dat wil ik dan nog wel es proberen. Maar niemand hier in huis houdt van kaasfondue, en gesmolten kaas zijn ze niet dol op, dus zal wel geen succes worden hier. Maar met een stukje stokbrood en/of nachos dippen lijkt het me best leuk om es te proeven een keer.
Alle reacties Link kopieren Quote
mamaonbekend schreef:
14-01-2020 18:14
Nieuw bij Jumbo: warme kaasdip:
https://www.jumbo.com/jumbo-warme-kaasd ... 315375BAK/

Afbeelding


Dat wil ik dan nog wel es proberen. Maar niemand hier in huis houdt van kaasfondue, en gesmolten kaas zijn ze niet dol op, dus zal wel geen succes worden hier. Maar met een stukje stokbrood en/of nachos dippen lijkt het me best leuk om es te proeven een keer.
Interessant, ga dat ook wel eens kopen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
apppie schreef:
14-01-2020 17:26
Die Tajine variant is in ieder geval heel lekker, vind ik!

Ik heb de frikandel-salade gekocht. Ugh... Dikke Joppiesaus met stukjes frikandel, nogal onsmakelijk. Mijn vuilnisbak (lees: man) heeft het opgegeten, maar het ging zelfs bij hem niet van harte.
Hij was inderdaad erg lekker. En die frikandel salade klinkt niet lekker nee, die zou ik denk ik ook niet getest hebben als ik nog wel vlees at.

En die kaasdip klinkt lekker, ik houd wel van warme kaas dingen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de frikandel-salade dus wel lekker :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Die warme kaasdip lijkt me heerlijk.
Ben verslaafd aan kaas.
Morgen meteen kijken bij de Jumbo.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuwe smaak paasei van de jumbo? Pindakaas chocolade https://www.jumbo.com/jumbo-paaseitjes- ... /213722ZK/

Ik pas even
Alle reacties Link kopieren Quote
Zal die warme kaas dip niet hetzelfde zijn als die je bij de Pathe krijgt bij je nachos? Dat is namelijk zooooo lekker. :kwijl:
Ik weet dat hij al een tijdje in de winkel ligt, maar heeft iemand de doritos roulette blue tongue al geprobeerd?

Afbeelding

Leuke bijkomstigheid: die blue tongue en ook sweet chili pepper zijn vegan (net zoals de naturel...)
Mijn kinderen hebben hem gegeten en vinden het fantastisch. Blauwe tong blijft niet heel lang maar is geinig en ze vinden het lekkere chips.
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
16-01-2020 20:27
Nieuwe smaak paasei van de jumbo? Pindakaas chocolade https://www.jumbo.com/jumbo-paaseitjes- ... /213722ZK/

Ik pas even


Die hadden ze vorig jaar ook al.
Pindakaas in chocola is inmiddels best bekend toch?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet niet of het nieuw is maar zag hem zelf voor het eerst staan vandaag;
Blue band hazelnootpasta

Iemand deze al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren Quote
De warme kaas dip van jumbo is echt heerlijk! Lekker met een chipje gedipt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Frietmetmayo schreef:
17-01-2020 17:42
Weet niet of het nieuw is maar zag hem zelf voor het eerst staan vandaag;
Blue band hazelnootpasta

Iemand deze al geprobeerd?
Ja smaakt net als de vele andere pasta 's maar dan wat duurder
tess07 schreef:
16-01-2020 22:44
Mijn kinderen hebben hem gegeten en vinden het fantastisch. Blauwe tong blijft niet heel lang maar is geinig en ze vinden het lekkere chips.
Is idd heel lekkere chips, maar die ‘pikantheid’ en de blauwe tong vielen hier vies tegen... Maar de smaak zorgt ervoor dat ik het zeker nog eens zal kopen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
08-01-2020 20:42
Mensen, geloof het of niet, bij ‘onze’ Jamin kun je alweer paaseitjes scheppen.
Ik heb even gekeken of er nieuwe smaken zijn, en jawel:

Grootmoeders cake (witte chocola).
Boterkoek (melk).
Gevulde koek (melk).
Red velvet (wit of melk, weet ik niet meer).

En nu komt het...

De smaak pizza :sick:
Zure matten lijkt me anders ook speciaal. Iemand al een poging ondernomen?
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil als het lukt zaterdag die pizza smaak kopen :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Poke-girl schreef:
23-01-2020 19:41
De warme kaas dip van jumbo is echt heerlijk! Lekker met een chipje gedipt.

Ik vind ‘m ook heerlijk!
Bij de gebakken aardappels gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
You don't have to fit into the format
Beyond Meat burger
te koop bij Albert Heijn.
Prijzig: 2 burgers voor € 6.

Maar hiermee doe je vleeseters die een dagje veggie willen eten beslist een plezier. Of je puberkind die eiwit nodig heeft en vegetarisch eten mweh vindt.

Als je niet beter wist, zou je denken dat je een rundvleesburger at.

En jaahaa, ik weet dat er sommige mensen overtuigd zijn dat veggie eten nooit op vlees mag lijken, smaken, ruiken en dat vegetariërs alleen hele sojabonen (een nacht geweekt en daarna twee uur gekookt) en boekweitprut mogen eten. Laten we die discussie hier niet voeren.
Odense* schreef:
24-01-2020 06:00

En jaahaa, ik weet dat er sommige mensen overtuigd zijn dat veggie eten nooit op vlees mag lijken, smaken, ruiken en dat vegetariërs alleen hele sojabonen (een nacht geweekt en daarna twee uur gekookt) en boekweitprut mogen eten. Laten we die discussie hier niet voeren.

Je slingert het nu zelf aan. Waarom in vredesnaam? En met de manier erop krijg ik jeuk van je.

Volgens mij zeggen de meeste vegetariërs hier dat iedereen het lekker zelf moet weten maar dat sommige dat zelf niet willen. Is toch geen discussie. Gewoon een voorkeur. Mooi dat er voor elk wat wils is.

Voor mij hoeft een vervanger ook niet op vlees te lijken. Liever niet. Maar dat ik dan alleen sojabonen en boekweitprut eet is niet waar en zo verschrikkelijk flauwe aanname en het belachelijk maken van vegetariërs.
Zo eet ik de vegakipburger bij MCDonalds niet omdat ik die zoveel op echte kip vind lijken dat ik bij iedere hap denk dat het echt kip is en de medewerker zich vergist heeft.

Maar wat een ander doet/wil zal mij aan de kont oxideren.
Ik heb die beyond meat nog niet geprobeerd, heel eerlijk vind ik die veel te duur. De incredible burger vind ik wel super, net zo als het incredible gehakt van garden gourmet. Gisteren ook de Naturli Vega gehakt geprobeerd door de lasagne maar om het echt goed te proeven moet ik er denk ik een keer een gehaktbal van maken. Maar de lasagne was echt goed gelukt. Ik had een favo vega lasagne maar die hebben ze vervangen voor een ander die opzich wel ging totdat ze het recept hebben aangepast. Was geloof ik die van daily chef. Maak het nu dus maar weer zelf.
Oja en van de Asia week van Lidl had ik gemarineerde tofu meegenomen in handige verpakking van 2 kleinere blokken. Was erg lekker en handig want voor mij is een blok tofu toch echt teveel en dat gedoe met invriezen/ontdooien of in de koelkast bewaren en dan vergeten de volgende dag.
derooiekater schreef:
16-01-2020 20:27
Nieuwe smaak paasei van de jumbo? Pindakaas chocolade https://www.jumbo.com/jumbo-paaseitjes- ... /213722ZK/

Ik pas even
Pindakaas in chocola is echt heel erg lekker.. Heb je nog nooit Reeses peanut butter cups gehad? Die verkopen ze nu eindelijk ook normaal in Nederland sinds een tijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
GinnyJones schreef:
25-01-2020 00:50
Pindakaas in chocola is echt heel erg lekker.. Heb je nog nooit Reeses peanut butter cups gehad? Die verkopen ze nu eindelijk ook normaal in Nederland sinds een tijd.
Nee nog nooit op.

Heb nu bij de jumbo zn zak paaseieren met alle smaken gekocht zit ook die smaak in dus ben beniewd..
Alle reacties Link kopieren Quote
hema heeft ze nu ook met pindakaassmaak
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze hebben bij Jumbo nu ook een chocolade reep huismerk met pindakaas. Was bang dat 'ie vies zou zijn maar heb wat geproefd en was erg lekker.

Beyond meat zou ik niet nieuw noemen, maar dat zijn inderdaad erg lekkere burgers.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven