Nieuw in de winkel, is het wat? Deel 3

02-05-2018 17:57 2342 berichten
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten, of producten met ‘verbeterde receptuur’? Moeite van proberen waard of zonde van je geld?

Afbeelding

Afbeelding



Klik hier voor deel 2
apppie schreef:
11-02-2021 17:46
Ik heb vandaag deze gekocht:

Afbeelding

Ik hou heel erg van Liquor 43, dus ben benieuwd :D
Hoe smaakt ie? Valt dat niet te zuur uit met yoghurt?
Ik zou het graag in 'n tiramisu-achtig toetje zien. Hoeveel% heeft deze?
Alle reacties Link kopieren Quote
Madrid87 schreef:
13-02-2021 10:33


Is er iemand die die Vegan cashewspread van de AH wel eens geprobeerd heeft? Voor op brood. Deze:
https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... shewspread

Lijkt me wel lekker maar vind die spreads vaak zo tegenvallen. Ik houd wel van cashewnoten.
Ik. Die pittige is HEERLIJK. Je proeft eigenlijk geen cashewnoten maar vooral dat pepertje
gioia82 schreef:
13-02-2021 10:38
Ik heb de pittige variant daarvan wel gegeten, ik vond hem wel lekker maar vooral door de jalapeño. Ik proefde de cashew niet heel erg, ik denk dat de gewone spread een beetje flauw is. Dus ik heb hem zelf nog niet gekocht maar ben ook wel benieuwd.
Hmm, ik ben niet zo van de jalapeno, kan daar niet zo goed tegen ( allergische reacties ). Wellicht wat paprikapoeder op de gewone spread gooien. Ga hem maar eens halen denk ik, dan laat ik het je weten.
Ik zoek nog steeds een beetje gezond alternatief voor de eeuwige pindakaas op mijn brood/rijstwafels. Huttenkase vind ik niet lekker en hummus eet ik nooit op, daar haal ik dan twee boterhammen uit en de rest gooi ik weg.

Die yoghurt met likeur lijkt me ook wel erg lekker. :-9
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
11-02-2021 17:46
Ik heb vandaag deze gekocht:

Afbeelding

Ik hou heel erg van Liquor 43, dus ben benieuwd :D
Dat ziet er lekker uit. Ik heb hem gelijk aan mijn bestelling toegevoegd.
De Venco choco-drop bollen heb ik gekocht maar nog niet geprobeerd. Ik ben dol op die van Bulow, dus ik hoop dat het daar een beetje op lijkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
redbulletje schreef:
13-02-2021 10:43
Hoe smaakt ie? Valt dat niet te zuur uit met yoghurt?
Ik zou het graag in 'n tiramisu-achtig toetje zien. Hoeveel% heeft deze?
Nee, hij is lekker zoet!!!

Toen 'ie niet meer te krijgen was (want twee jaar terug was het tijdelijk, ik geloof vanwege Pasen of zo) dacht ik het zelf ook wel "even" na te maken; newsflash; gewoon een laagje 43 met deze boerenyoghurt smaakt níet hetzelfde.... Dan ineens is de 43 wél zuur/bitter namelijk!

Dus gewoon deze kopen, een paar dan ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisselle schreef:
11-02-2021 10:54
Heeft iemand die nieuwe chocolade drop van Venco al geprobeerd?
Ik heb de melk/anijs versie gekocht vandaag. Erg lekker maar vooral omdat ik anijs heel lekker vind want de chocolade proef ik dus niet zo. moest wel zoeken waar ze stonden, vond ze uiteindelijk ergens onder in het dropschap.
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
13-02-2021 19:42
Ik heb de melk/anijs versie gekocht vandaag. Erg lekker maar vooral omdat ik anijs heel lekker vind want de chocolade proef ik dus niet zo. moest wel zoeken waar ze stonden, vond ze uiteindelijk ergens onder in het dropschap.
Dat klinkt lekker. Ga ik eens proberen.
Ik heb vanmorgen de Danio kwark met drop smaak gekocht. Volgens mijn collega een aanrader.
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
11-02-2021 17:46
Ik heb vandaag deze gekocht:

Afbeelding

Ik hou heel erg van Liquor 43, dus ben benieuwd :D
Gewoon in de winkel? Hier werd (in de XL) gezegd dat 'ie alleen online verkrijgbaar is (maar dat staat niet op de website....)
Alle reacties Link kopieren Quote
Irish_Wasser_Woman schreef:
18-02-2021 10:49
Gewoon in de winkel? Hier werd (in de XL) gezegd dat 'ie alleen online verkrijgbaar is (maar dat staat niet op de website....)
Hij staat hier gewoon bij de AH en Jumbo :)
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
11-02-2021 17:46
Ik heb vandaag deze gekocht:

Afbeelding

Ik hou heel erg van Liquor 43, dus ben benieuwd :D
Deze gekocht maar vind de smaak niet bijzonder. Het is ook een onhandige bak om de smaak onderin door te roeren als je er maar alleen van eet. Maar het heeft wel een andere smaak opgeleverd die ik heel lekker vindt.
Afbeelding
lisa2 wijzigde dit bericht op 21-02-2021 09:44
0.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze staan nu op mijn lijstje om ook te proberen gezien ik de zuivelhoeve double vanilla ook lekker vindt.
Afbeelding

Afbeelding
Iemand nog een leuk nieuw vegan product gespot? :flirting:
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 04-07-2021 19:13
99.62% gewijzigd
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 04-07-2021 19:13
99.41% gewijzigd
Ha, leuk die site, Minto.
Alle reacties Link kopieren Quote
Naar aanleiding van dit topic heb ik de chocodrop van Venco gehaald, puur met salmiak. Heel lekker!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Vandaag bij de Jumbo gespot:
Afbeelding
Ze hebben ook een veggie lekkerbekje.

Vond de kibbeling wel lekker maar niet typisch de kibbeling smaak al proefde je wel dat het op kibbeling moest lijken. Ga het lekkerbekje ook nog een keer testen.
Alle reacties Link kopieren Quote
gioia82 schreef:
24-02-2021 21:32
Naar aanleiding van dit topic heb ik de chocodrop van Venco gehaald, puur met salmiak. Heel lekker!
Ik heb de witte met salmiak gekocht, maar die vind ik niet zo lekker. Vooral heel zoet
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet zeker of ze nieuw zijn, maar ik at deze
Afbeelding

De satésaus smaakt nogal naar bouillon - het geheel is niet vies en voldoet zeker als je een hapje uit de gemiddelde bedrijfskantine mist, maar als je iets écht lekkers zoekt zou ik iets anders nemen...
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze 7up is niet nieuw, maar ik heb ‘m vandaag voor het eerst op.
Ik vind ‘m héérlijk!
Echt een lekkere kersensmaak.

Afbeelding
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Thank, lijkt mij ook lekker! Ga hem morgen halen :)
Die 7up moet ik ook een keer proberen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zijn superveel nieuwe vegan producten bij AH!

Zoete ribs, kroketburger (Vivera), ereburger (Vegetarische Slager), kibbeling, groentesticks, echt veel. Ik heb de ribs, kroketburger en ereburger geprobeerd en alle drie echt top! De ereburger had ik grote twijfels over voor het bakken, maar na het bakken was hij echt lekker.
Ik zal eens een lijstje maken voor als ik naar de AH ga.
En deze week de 7up getest, lekker. Had wel iets minder zoet gemogen maar alsnog goed te doen.

Ik heb vandaag Chili Sin Carne op van Iglo:
Afbeelding

Ik had wel teveel 'saus' in verhouding met de rijst maar ik vond hem erg lekker. En dat terwijl ik Chili Con Carne dus nooit weg kon krijgen toen ik nog vlees at. Maar ik ken dat vooral met bruine bonen die ik heel vies vind (net zoals witte) maar in deze zaten dus kidney bonen die ik weer wel lekker vind.
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
05-03-2021 22:21
Ik zal eens een lijstje maken voor als ik naar de AH ga.
En deze week de 7up getest, lekker. Had wel iets minder zoet gemogen maar alsnog goed te doen.

Ik heb vandaag Chili Sin Carne op van Iglo:
Afbeelding

Ik had wel teveel 'saus' in verhouding met de rijst maar ik vond hem erg lekker. En dat terwijl ik Chili Con Carne dus nooit weg kon krijgen toen ik nog vlees at. Maar ik ken dat vooral met bruine bonen die ik heel vies vind (net zoals witte) maar in deze zaten dus kidney bonen die ik weer wel lekker vind.
Hm deze komt op mijn boodschappenlijst.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven