Peren houder/doos/box

18-12-2012 11:49 9 berichten
Voor appels en bananen heb je van die handige bewaar doosjes/box/houders, zodat ze heel blijven in de schooltas. Maar voor een peer kan ik niets vinden. En een peer past niet in de appelhouder. Weet iemand of ze bestaan en waar ze te koop zijn?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben ze die in de stad bij de xenos anders misschien eens kijken bij expo, blokker oid.
Ik snij de peer in stukjes, doe 'm in een klein plastic doosje en dan doe ik een vork in de brooddoos.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Je kan 'm toch ook in een normaal formaat bakje doen? Hoef toch niet precies aan te sluiten?
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Xenos heeft ze niet. Ze hebben daar bakjes voor appel, banaan, kiwi, uien, citroen en knoflook, maar voor peren helaas niet. Peer past ook niet in één van deze bakjes.

Normaal bakje, ja kan natuurlijk, wij doen de peer nu in zijn geheel in de lunchbox (kind heeft een grote lunch box), gaat ook prima. Het is ook geen onoverkomelijk probleem, het is meer een principe idee: kind eet vaak peer en net voor dat fruit is er geen bakje, terwijl het toch best gangbaar -maar ook kwetsbaar- fruit is?
Misschien als je de bovenkant van de peer afsnijdt dat hij dan in een appelbakje past?
quote:Ka32 schreef op 18 december 2012 @ 12:41:

Misschien als je de bovenkant van de peer afsnijdt dat hij dan in een appelbakje past?maar ze wil de peer juist in zijn geheel bewaren.
xenos, pas alle vormen en maten gezien.
quote:flutzel schreef op 18 december 2012 @ 12:50:

xenos, pas alle vormen en maten gezien.Ja maar dus geen peer, zo raar! Heb nu wel een tasje voor de peer gevonden

Perentas

Wel erg duur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven