Poulled chicken

22-11-2019 09:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil vandaag poulled chicken (met een wrap) gaan maken. Nu zie ik veel verschillende recepten en zie door de bomen het bos niet meer.
Wie heeft een succes recept?
Misschien werkt googlen op pulled beter?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
22-11-2019 09:22
Misschien werkt googlen op pulled beter?
;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Als je het al niet kunt schrijven....
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Poulet kan dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, een Poule de Bresse is een lekkere kip, dus misschien komt daar de verwarring vandaan :)
Alle reacties Link kopieren
Ik bak kort kippedijfiletjes aan in boter en maak een runderbouillon (gewoon van bouillonblokjes). Dan gaan de filetjes in een pan en zet ik ze onder de bouillon en dat laat ik langzaam inkoken totdat de bouillon verdwenen is. Daarna met 2 vorken uit elkaar trekken. En dan op een italiaanse bol met koolsla en knoflooksaus. Zalig!!
Alle reacties Link kopieren
https://www.surinaamseten.nl/pulled-chicken-sandwich

Kan ook prima op een wrap. Kun je er nog mais bij doen en zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
wolkie schreef:
22-11-2019 09:31
Ik bak kort kippedijfiletjes aan in boter en maak een runderbouillon (gewoon van bouillonblokjes). Dan gaan de filetjes in een pan en zet ik ze onder de bouillon en dat laat ik langzaam inkoken totdat de bouillon verdwenen is. Daarna met 2 vorken uit elkaar trekken. En dan op een italiaanse bol met koolsla en knoflooksaus. Zalig!!
Dat klinkt heel goed! En lekker makkelijk om te maken, ga ik binnenkort eens proberen :D
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
22-11-2019 09:31
https://www.surinaamseten.nl/pulled-chicken-sandwich

Kan ook prima op een wrap. Kun je er nog mais bij doen en zo.

Wat zeg jij nou! :O
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven