quiche
woensdag 26 mei 2010 om 16:24
Een ovenschaal bekleden met bladerdeeg. De bodem in prikken met een vork en er dan een laagje paneermeel erin gieten
2 blikjes tonijn losmaken met een lente ui, groene paprika en dan een mengsel van room met eieren loskloppen. Peper en zout er bij, kaas eroverheen en klaar!! 45 min in de oven en smullen maar
2 blikjes tonijn losmaken met een lente ui, groene paprika en dan een mengsel van room met eieren loskloppen. Peper en zout er bij, kaas eroverheen en klaar!! 45 min in de oven en smullen maar
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 26 mei 2010 om 16:40
woensdag 26 mei 2010 om 19:33
Ik ben dol op quiche
ik gebruik altijd bladerdeeg voor hartige taart en 150 ml melk, 3 eieren en peper en zout om het af te werken
- ham, pesto en champignons
- gehakt, prei en champignons (kerrie en ketjap)
- peer en gorgonzola (hmmmm)
- zalm en courgette
enne.. ik bedenk ze zelf, kijk wat ik nog in de koelkast heb. De ene keer lukt het goed, de andere keer blijft het bij een keer...
ik gebruik altijd bladerdeeg voor hartige taart en 150 ml melk, 3 eieren en peper en zout om het af te werken
- ham, pesto en champignons
- gehakt, prei en champignons (kerrie en ketjap)
- peer en gorgonzola (hmmmm)
- zalm en courgette
enne.. ik bedenk ze zelf, kijk wat ik nog in de koelkast heb. De ene keer lukt het goed, de andere keer blijft het bij een keer...