Rendang vlees maken

25-04-2012 14:46 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Even een vraagje, ik heb net runderlappen gekocht, en van conimex zo`n bakje voor rendang vlees.

Nu heb ik alleen geen pan met deksel, is dit echt nodig? Of kan het ook zonder deksel sudderen?

Groetjes
[quote]Babbel88 schreef op 25 april 2012 @ 14:46:

Hoi

Even een vraagje, ik heb net runderlappen gekocht, en van conimex zo`n bakje voor rendang vlees.

Nu heb ik alleen geen pan met deksel, is dit echt nodig? Of kan het ook zonder deksel sudderen?

Groetjes[/quote

Je kan er ook gewoon een bord opleggen of een houten snijbord, denk wel dat je het af moet dekken, anders verdampt het vocht te snel.
Je kan ook regelmatig vocht aanvullen, gewoon heet water en proeven of er nog zout en andere kruiden aangevuld moeten worden.

Ik stoof vaak in een wok, gaat prima
Ik vergeet zo vaak een deksel erop te doen. Gewoon regelmatig wat water erbij doen
Ik stoof ook regelmatig in we grote wok... die dek ik dan af met aluminiumfolie. Werkt perfect!
andere pan er op z'n kop bovenop doen
Oke dankje!
En probeer een volgende keer ook eens een kuipje van "Koningsvogel" ipv "Conimex", veulllll lekkerder....
Gewoon groot bord erop leggen. (En dan niet je vingers er aan branden )
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven