Restaurant in Den Haag / Scheveningen

31-08-2010 15:59 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort gaan we naar het Circustheater in Scheveningen. Voordat onze voorstelling begint hebben we ongeveer een uur tijd om te eten.

We zoeken een restaurant (of iets anders) waar we snel iets kunnen eten, niet te uitgebreid, niet te duur.

Den Haag Centrum is een optie, of een restaurant op loopafstand van het circustheater.

(degene met wie ik ga kan geen lange stukken lopen, paar honderd meter is geen probleem. We reizen met OV)

Kent iemand een leuk restaurant of eetcafé daar?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Columbus

google op columbus scheveningen

als 1 van jullie, ondanks OV, een anwb kaart heeft, nog extra korting

of schrijf je in voor de nieuwsbrief van groupon, zag daar vandaag in mijn mailbox een 3 gangenmenu (meerdere keuzes per gang) voor 10,75 ipv 21,50 p.p. bij strandtent Peukie.

Vanaf halte Kurhaus tot Circustheater is volgens mij 2 strippen en beperkt het het lopen een flink stuk.

Wil je 'simpel' als in goede pizza/shoarma/spareribs etc. dan nog een tip voor je, maar moet ik even nakijken hoe het heet.
Ik bedoelde dus, halte Circustheater tot halte Kurhaus is 2 strippen heen en 2 strippen terug. Dan bij (halte) Kurhaus, op de boulevard plenty (niet te dure) tentjes.
^

Bij Columbus kun je inderdaad lekker eten.

En bij restaurant Toff kan je ook leuk zitten en lekker eten.

http://www.toffscheveningen.nl/
Bedankt!

Dat is inderdaad ook een optie, om tussen restaurant en theater gewoon nog een stukje met de tram te gaan
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
er is net een topic geweest met dezelfde vraag dacht ik. daar kwamen allemaal leuke tentjes voorbij. wat vinden jullie lekker? gewoon? japans? chinees? er zitten een paar prima japanners, vlak bij het kurhaus. toff aan het strand is ook leuk even oversteken, door palacewinkels lopen en dan de eerste tent. menukaart staat op internet als ik me niet vergis. er zitten zoooooveel strandtenten, simonis visrestaurant als jullie van vis houden. mcdonalds is er ook van alls dus! hangt ervan af waar je van houdt en wat je wilt uitgeven
Thee, goede pizza is inderdaad ook een mogelijkheid.
Het is maar een paar honder meter tussen het theater en het kuhrhaus dus dat zou te doen moeten zijn
Columbus, ahh, de forelsalade (maaltijd of vooraf) met pecannoten en van alles.

Stokbrood met tapenade/aiolie/kruidenboter: lekker en betaalbaar

De vis met remoulladesaus.

Spareribs, etc. nog nooit teleurgesteld daar (en grinn, nee, ik heb geen aandelen).

Columbus zit (als je naar de Pier kijkt) iets naar links. Ook oke, met o.a. menu's en paëlla, rechts van de Pier, St Tropez.
love2dance in "Uit eten scheveningen/Circus Theater"

bedoelde ik
Ik heb het gevonden Max

Leuk restaurant boulevard Scheveningen

Ik dacht nog, zal ik erbij zetten dat ik geen Mac Donalds / Pizza Hut tips hoef

Japans is ook lekker, maar zal dat lukken in een uur?
En wil je een goede (de beste chinees die ik ooit gegeten heb, 2 weken geleden), google op Canton Scheveningen. Is iets verder lopen dan boulevard maar wel te doen vanaf halte Kurhaus.
Volgens mij zijn trouwens de restaurantjes/bistro's bij Circustheater in verhouding duurder, omdat veel mensen voor makkelijk/dichtbij kiezen.
japanner in uur is misschien wat kort, hangt ervan af. als je naar shui sha ya gaat kan je aan een tafeltje zitten en lekkere sushi en sashimi en warme happen bestellen en dat lukt zeker in een uur. sumo duurt te lang (daar zit je wel even). ik weet niet waarom die link boven zo raar eruit ziet. maar dara staan er ook nog wat. topkapi zit tegenover de ijsbour naast het kurhaus en is ook wel aardig.
Met deze tips moet het wel lukken. Bedankt!
Laat je nog even weten waar je uiteindelijk eet/gegeten hebt en alvast veel plezier bij je theatervoorstelling!
Dank je!

Ja, ik ga even overleggen wat we gaan doen en ik zal het nog laten weten.
Wilde ik net Topkapi gaan roepen heeft max de link al omhoog gehaald. Was erg lekker daar en ze houden er rekening mee dat je evt nog naar theater gaat, kwamen ze gelijk vragen of dat het geval was. Dicht bij het theater vlakbij kurhaus.
Het is een Italiaans restaurant geworden: La Galleria. Heel dichtbij het circustheater en niet duur. We hadden aan een half woord genoeg toen we zeiden dat we om 8 uur weg wilden zijn daar, kennlijk eten daar vrijwel alleen maar mensen die naar t theater willen

De hoofdgerechten zijn royaal, als je geen voorgerecht of toetje neemt mis je het ook niet echt.
Goed om te horen! Was de voorstelling ook leuk? Leuke avond geworden al met al?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven