Restaurant in Den Haag / Scheveningen
dinsdag 31 augustus 2010 om 15:59
Binnenkort gaan we naar het Circustheater in Scheveningen. Voordat onze voorstelling begint hebben we ongeveer een uur tijd om te eten.
We zoeken een restaurant (of iets anders) waar we snel iets kunnen eten, niet te uitgebreid, niet te duur.
Den Haag Centrum is een optie, of een restaurant op loopafstand van het circustheater.
(degene met wie ik ga kan geen lange stukken lopen, paar honderd meter is geen probleem. We reizen met OV)
Kent iemand een leuk restaurant of eetcafé daar?
We zoeken een restaurant (of iets anders) waar we snel iets kunnen eten, niet te uitgebreid, niet te duur.
Den Haag Centrum is een optie, of een restaurant op loopafstand van het circustheater.
(degene met wie ik ga kan geen lange stukken lopen, paar honderd meter is geen probleem. We reizen met OV)
Kent iemand een leuk restaurant of eetcafé daar?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:03
Columbus
google op columbus scheveningen
als 1 van jullie, ondanks OV, een anwb kaart heeft, nog extra korting
of schrijf je in voor de nieuwsbrief van groupon, zag daar vandaag in mijn mailbox een 3 gangenmenu (meerdere keuzes per gang) voor 10,75 ipv 21,50 p.p. bij strandtent Peukie.
Vanaf halte Kurhaus tot Circustheater is volgens mij 2 strippen en beperkt het het lopen een flink stuk.
Wil je 'simpel' als in goede pizza/shoarma/spareribs etc. dan nog een tip voor je, maar moet ik even nakijken hoe het heet.
google op columbus scheveningen
als 1 van jullie, ondanks OV, een anwb kaart heeft, nog extra korting
of schrijf je in voor de nieuwsbrief van groupon, zag daar vandaag in mijn mailbox een 3 gangenmenu (meerdere keuzes per gang) voor 10,75 ipv 21,50 p.p. bij strandtent Peukie.
Vanaf halte Kurhaus tot Circustheater is volgens mij 2 strippen en beperkt het het lopen een flink stuk.
Wil je 'simpel' als in goede pizza/shoarma/spareribs etc. dan nog een tip voor je, maar moet ik even nakijken hoe het heet.
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:04
^
Bij Columbus kun je inderdaad lekker eten.
En bij restaurant Toff kan je ook leuk zitten en lekker eten.
http://www.toffscheveningen.nl/
Bij Columbus kun je inderdaad lekker eten.
En bij restaurant Toff kan je ook leuk zitten en lekker eten.
http://www.toffscheveningen.nl/
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:07
er is net een topic geweest met dezelfde vraag dacht ik. daar kwamen allemaal leuke tentjes voorbij. wat vinden jullie lekker? gewoon? japans? chinees? er zitten een paar prima japanners, vlak bij het kurhaus. toff aan het strand is ook leuk even oversteken, door palacewinkels lopen en dan de eerste tent. menukaart staat op internet als ik me niet vergis. er zitten zoooooveel strandtenten, simonis visrestaurant als jullie van vis houden. mcdonalds is er ook van alls dus! hangt ervan af waar je van houdt en wat je wilt uitgeven

dinsdag 31 augustus 2010 om 16:08
Columbus, ahh, de forelsalade (maaltijd of vooraf) met pecannoten en van alles.
Stokbrood met tapenade/aiolie/kruidenboter: lekker en betaalbaar
De vis met remoulladesaus.
Spareribs, etc. nog nooit teleurgesteld daar (en grinn, nee, ik heb geen aandelen).
Columbus zit (als je naar de Pier kijkt) iets naar links. Ook oke, met o.a. menu's en paëlla, rechts van de Pier, St Tropez.
Stokbrood met tapenade/aiolie/kruidenboter: lekker en betaalbaar
De vis met remoulladesaus.
Spareribs, etc. nog nooit teleurgesteld daar (en grinn, nee, ik heb geen aandelen).
Columbus zit (als je naar de Pier kijkt) iets naar links. Ook oke, met o.a. menu's en paëlla, rechts van de Pier, St Tropez.
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:09
dinsdag 31 augustus 2010 om 16:11
japanner in uur is misschien wat kort, hangt ervan af. als je naar shui sha ya gaat kan je aan een tafeltje zitten en lekkere sushi en sashimi en warme happen bestellen en dat lukt zeker in een uur. sumo duurt te lang (daar zit je wel even). ik weet niet waarom die link boven zo raar eruit ziet. maar dara staan er ook nog wat. topkapi zit tegenover de ijsbour naast het kurhaus en is ook wel aardig.
dinsdag 7 september 2010 om 12:48
Het is een Italiaans restaurant geworden: La Galleria. Heel dichtbij het circustheater en niet duur. We hadden aan een half woord genoeg toen we zeiden dat we om 8 uur weg wilden zijn daar, kennlijk eten daar vrijwel alleen maar mensen die naar t theater willen
De hoofdgerechten zijn royaal, als je geen voorgerecht of toetje neemt mis je het ook niet echt.
De hoofdgerechten zijn royaal, als je geen voorgerecht of toetje neemt mis je het ook niet echt.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain