Restaurant in oosterhout (NB)

06-08-2011 22:18 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wie weet er een leuk, gezellig en lekker restaurant in Oosterhout (Noord-Brabant)?

Ik heb al gezocht via dinnersite en Iens, maar kom er nog niet echt uit. Complicerende factor, ik eet vegetarisch (manlief niet) en ben zwanger (alles wat maar enigszins in de buurt van aardappel komt, komt er binnen een kwartier weer uit).

Iemand tips?
Ken alleen dat snelwegrestaurant waar je langskomt als je uit Belgie NL inrijdt
Irodion: een Grieks restaurant.
La Cantina! Echt heel leuk en een kaart waarmee je alle kanten op kan: heel veel (lekkere) keuze!
Restaurant De Vrijheid op De Heuvel. Als het mooi weer is kan je heerlijk buiten zitten met uitzicht op het Slotpark. Lekkere dingen op de kaart, heb er in mei een heerlijke vegetarische ravioli met spinazie gegeten. Echt verrukkelijk! Maar ze passen de kaart volgens mij regelmatig aan.

http://www.devrijheid-oosterhout.nl/
Merlijn!

Heerlijk eten, uitgebreide kaart. Is midden in het centrum in de Klappijstraat.
Bedankt, heb ze net allemaal bekeken. Had er zelf ook een paar gevonden, maar tips van mensen die er geweest zijn/het kennen is toch altijd handig.

Helaas bij de Vrijheid, maar een vegetarisch gerecht (polenta) en ik ben bang dat dat niet goed gaat vallen.

Irodion, La Cantina en Merlijn zien er goed uit. Ga man ook de kaart laten zien en dan kiezen.
En wat is het geworden? :-)
We gaan pas over 2 weken richting Oosterhout dus we hebben nog even. Ik denk dat het Irodion of Merlijn wordt (kan op de dag zelf weer anders zijn, aangezien ik 's morgens niet kan inschatten wat ik lust en of het blijft zitten).
Zoveeeeel keus!! De Klapeijstraat is the place to be! Merlijn is leuk, La Cantina is leuk, etc. etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven