Restaurant Valkenburg
zaterdag 4 februari 2012 om 18:11
Hoi allemaal,
Binnenkort hebben we wat te vieren en dan gaan we een weekendje Zuid-Limburg doen. We willen graag in Valkenburg het avondeten gebruiken.
Keuze genoeg daar, maar ik zou graag eens van jullie willen horen wat een aanrader is.
We zoeken in elk geval een gezellig restaurantje. Voorkeur voor iets knus/intiems. We zijn flinke eters van het type 'gewoon lekker'. Echt culinaire hoogstandjes zijn niet aan ons besteed en we houden van een goed stuk vlees.
Liever niet al te sjiek, gewoon iets waar je in je (beste ) spijkerbroek naar binnen kunt.
Mexicaans/Thais etc. houden we niet van, wel van een goede Hollandse pot of bijv. Argentijns/Grieks/Italiaans/Grill etc.
Iemand een goede suggestie?
Binnenkort hebben we wat te vieren en dan gaan we een weekendje Zuid-Limburg doen. We willen graag in Valkenburg het avondeten gebruiken.
Keuze genoeg daar, maar ik zou graag eens van jullie willen horen wat een aanrader is.
We zoeken in elk geval een gezellig restaurantje. Voorkeur voor iets knus/intiems. We zijn flinke eters van het type 'gewoon lekker'. Echt culinaire hoogstandjes zijn niet aan ons besteed en we houden van een goed stuk vlees.
Liever niet al te sjiek, gewoon iets waar je in je (beste ) spijkerbroek naar binnen kunt.
Mexicaans/Thais etc. houden we niet van, wel van een goede Hollandse pot of bijv. Argentijns/Grieks/Italiaans/Grill etc.
Iemand een goede suggestie?
zaterdag 4 februari 2012 om 18:47
als je gezellig uit wil ga je toch niet naar Valkenburg/Kak stad/gemeente bestuur -Ik woon als holl.pas 40 jaar in Limb.Maar valkenburg is weer een dorp aan het worden ze willen van alles maar het komt er niets meer uit.In valkenburg is ook niks gezellig om te eten. Alle zaken zaken denken dat ze wat te bieden hebben maar het is allemaal Life @Cookingcq traiteur. Wil iets aparts ga dan Naar La Clouche in Aubel belgie niet ver van valkenburg. Oud restaurant alles van het houtvuur.U zit erbij.Centrum Aubel links langs de kerk en volg de borden. La clouche.Midden in de natuur U kunt mij mailen of bellen ik zeg hoe u precies moet rijden."s zomers heel leuk voor kinderen.
zaterdag 4 februari 2012 om 18:48
Bedankt, ikbenanoniem, ik ga eens even zoeken
Ondertussen denk ik nog wat leuks gevonden te hebben: Brazza. Een Argentijns/Grillrestaurant ergens in het centrum.
Oh ja: tsja, perse Valkenburg....... eigenlijk wel!
We gaan ook een dagje naar Maastricht en dan eten we daar en we hebben dan nog 1 avond over.
Ondertussen denk ik nog wat leuks gevonden te hebben: Brazza. Een Argentijns/Grillrestaurant ergens in het centrum.
Oh ja: tsja, perse Valkenburg....... eigenlijk wel!
We gaan ook een dagje naar Maastricht en dan eten we daar en we hebben dan nog 1 avond over.
zaterdag 4 februari 2012 om 19:24
Brazza krijgt U spijt/ Grieks rest.zijn Hollanders welke de gr. keuken naspelen. Het is maar wat U gewend ben. Vroeger hadden wij een hotel rest. café in de buurt van valkenberg en ik maakte ook grieks altijd druk geleerd door mijn huwelijk en 40 jaar naar griekenl.en zo de kunst geleerd. Wilt U echt Uw geld kwijt in Valkenberg ga dan naar De plenkertstraat 51 rest. Koningswinkelhof vlak achter de oude Leeuwebrouwerij .je kijkt over V"burg uit 043-6013033 Lion is de baas aardige jongen.Parkeerplaats genoeg. Of kom van de zomer naar ons lekker in de tuin. Mijn vrouw maakt de gr. salades ik het vlees.
Wilt U deftig ga naar chateau St Gerlach van camille oostwegel
Wilt U deftig ga naar chateau St Gerlach van camille oostwegel
zaterdag 4 februari 2012 om 19:38
@Wielders in Valkenburg kun je genoeg heerlijk eten!! Maaar idd Koningswinkelhof is SUPER net als de Geulhemermolen ook heerlijk eten en gezellig. Zowel Leon (zo schrijf je de naam van de eigenaar van Koningswinkelhof) als Frank ( de eigenaar van de Geulhemermolen) zijn Super gastheren ( tweelingbroers hahahaha) vroeger hadden ze samen de Geulhemermolen nu hebben ze ieder apart hun eigen eetgelegenheid.
Fijn Weekend Valkenburg is Super !! Ben blij er te wonen.
Fijn Weekend Valkenburg is Super !! Ben blij er te wonen.