restaurants winterswijk

10-09-2010 11:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tips gezocht. Ben zelf niet bekend in die omgeving maar ben op zoek naar een restaurant. Liefst in winterswijk zelf.

Een goed restaurant, sfeervol en lekker eten. Romantisch, niet te sjiek, maar ook geen eetcafe.

Wie heeft de tip?
http://www.gullewaard.nl/flash/home.html
http://www.schnitzel-antoon.nl/
Schnitzelrestaurant romantisch, Freya?
als het lekker is, is het romantisch genoeg toch? De liefde van de man gaat door de maag.
Ghehe, ja zo bekeken heb je gelijk
dat ziet er goed uit Sarah. Heb je er zelf wel eens gegeten?

Met schnitzel antoon ga ik geen punten scoren Freya.
Haha, schnitzel-antoon! Vind ik niet perse echt romantisch of gezellig, maar wel lekker. Ik zou Revolutie aanbevelen. Hoor ik goede dingen over.
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Long long time ago Dus kan niks over het huidige restaurant zeggen. Toen was het (meer dan) goed.
Ik heb lekker gegeten naast de bioscoop, tapastentje. Heerlijk. Net om het hoekje bij de markt.

Verder moet ik even nadenken...
Gulle Waard is goed, lekkere seizoensgerechten. Schnitzel Antoon is een soort Amerikaanse diner, wel bijzonder om dat in Winterswijk te vinden, maar de borden zijn eerder vol dan bijzonder. De Gulle Waard zit een stukje buiten Winterswijk (10 minuten fietsen), vlak naast een beekje met een sluis, en direct ernaast verhuren ze ook bootjes (als je er overdag al bent). Je kunt ook naar Berenschot Watermolen gaan, even buiten Winterswijk restaurant in een (uiteraard) watermolen, dus volop romantiek. In Winterswijk zelf zou je Stad Munster kunnen doen (op het Marktplein), matig hotel, restaurant beter.

Voor mij is de keus tussen Berenschot (romantisch, eten aardig tot goed) of Gulle Waard (beste eten, ook duurder). Stad Munster is super centraal, maar een beetje oubollig.
Vergeet er nog een: de Woord (ook een stukje buiten Winterswijk). Zelfde klasse als de Gulle Waard.
hmm denk dat het zal gaan tussen de woord, en de gulle waard. Die spreken mij t meest aan.

bedankt voor de tips!
De Woord en De Gulle Waard idd....

Schnitzel Antoon zou ik nou niet direct als romantisch willen bestempelen

Het Weurden en 't Spek -Ende hoor ik goeie verhalen over, maar dat zijn volgens mij meer eet-cafe's
De Gulle waard, heerlijk eten, en heel romantische setting! Ik en mijn vriend genieten toch elke keer weer als we daar heen gaan.
purple rain

Schijnt ook lekker te zijn!

Of echt culinair:

culinair concept
Heb even met mijn lief overlegd en alles bekeken, en het wordt de gulle waard!

Bedankt voor jullie tips en het meedenken!
quote:ramiaatje schreef op 10 september 2010 @ 16:52:

Heb even met mijn lief overlegd en alles bekeken, en het wordt de gulle waard!

Bedankt voor jullie tips en het meedenken!Ben je al geweest en zo ja, beviel het?
Ja, we hebben bij de gulle waard gegeten. Heerlijk eten, en ze nemen daar goed de tijd voor alles. En een heel gezellige en romantische setting.

Bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven