Stegeman salami invriezen?

16-01-2012 20:25 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog zo'n stegeman salamiworst liggen, houdbaar tot de 19e. Kan ik deze invriezen en zo ja, hoe lang?
Je moet die dingen toch koel en droog bewaren?

Ik zou het niet doen...
Waarom zou je, die blijft echt nog wel n tijd eetbaar hoor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Kun je prima invriezen hoor. Ik maak ook vaak pastasalade met salami. Gaat zo de vriezer in en komt er lekker weer uit.

Wel goed verpakken, want anders droogt ie uit.
Gewoon lekker opeten. Je kunt hem ook verwerken in je avondeten. Bijvoorbeeld door de pasta, in plaats van gehakt.
O, en misschien is het handiger om het vooraf in plakjes/stukjes te snijden en in een bakje te doen. Snijden gaat namelijk wat minder makkelijk daarna.
quote:maryni83 schreef op 16 januari 2012 @ 20:43:

O, en misschien is het handiger om het vooraf in plakjes/stukjes te snijden en in een bakje te doen. Snijden gaat namelijk wat minder makkelijk daarna.das een goed idee, ga ik direct doen
quote:nlies schreef op 16 januari 2012 @ 20:37:

Waarom zou je, die blijft echt nog wel n tijd eetbaar hoordurf ik niet na de houdbaarheidsdatum te eten
He wat een frustrerende topictitel. Ik denk steeds dat de klemtoon in de zin op Stegeman ligt .

En waarom zou je die nu juist niet kunnen invriezen en al die andere wel?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 16 januari 2012 @ 21:03:

He wat een frustrerende topictitel. Ik denk steeds dat de klemtoon in de zin op Stegeman ligt .

En waarom zou je die nu juist niet kunnen invriezen en al die andere wel?Hij ligt al in plakjes in het voorvriesvak
quote:feeks schreef op 16 januari 2012 @ 20:54:

[...]

durf ik niet na de houdbaarheidsdatum te etenAh joh, in Italie en Frankrijk hangen ze jaren gewoon te drogen. Niks koelkast of HACCP. IS zo vet dat het goed geconserveerd is en droog. Dus een maandje over datum is geen enkel probleem hoor. Echt waar. Jou dol ik niet he!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven