Stoomkoker, fijn apparaat of sta-in-de-weg?
zondag 21 maart 2010 om 11:13
Ik wil graag een stoomkoker gaan kopen, zo'n electrisch apparaat waarin je rijst, groenten en vis kunt stomen in verschillende bakken. Nu roept man meteen dat dat weer zo'n apparaat wordt dat na een paar keer keer gebruik alleen nog maar stof staat te happen naast de broodbakmachine en de electrische poffertjesplaat
Wie heeft er hier zo'n ding en waar gebruik je 'm allemaal voor?
Wie heeft er hier zo'n ding en waar gebruik je 'm allemaal voor?
maandag 29 maart 2010 om 11:19
quote:sassafras schreef op 27 maart 2010 @ 19:50:
Ik heb gisteren een stoomkoker gekocht via het onvolprezen marktplaats. Splinternieuw, in de doos, voor 40 euro ipv de marktwaarde van zo'n 80 euro.
Morgen gaan er groen asperges, zalm en verse doperwtjes in. Ik ben benieuwd.
De reden dat ik niet zo'n stoommandje gekocht heb, is omdat ik het een beetje vies vind. Ik heb er ooit een gehad (zat de dim-sum van AH in) en wist eigenlijk niet hoe ik het schoon moest krijgen. In de keuken ben ik een beetje smetvrezerig.je hebt zowel bamboe stoommandjes als rvs (in kekke waaiervorm). De rvs variant die uit/inklapbaar is gooi je gewoon in de vaatwasser. Bamboe spoel je denk ik gewoon af?
Ik heb gisteren een stoomkoker gekocht via het onvolprezen marktplaats. Splinternieuw, in de doos, voor 40 euro ipv de marktwaarde van zo'n 80 euro.
Morgen gaan er groen asperges, zalm en verse doperwtjes in. Ik ben benieuwd.
De reden dat ik niet zo'n stoommandje gekocht heb, is omdat ik het een beetje vies vind. Ik heb er ooit een gehad (zat de dim-sum van AH in) en wist eigenlijk niet hoe ik het schoon moest krijgen. In de keuken ben ik een beetje smetvrezerig.je hebt zowel bamboe stoommandjes als rvs (in kekke waaiervorm). De rvs variant die uit/inklapbaar is gooi je gewoon in de vaatwasser. Bamboe spoel je denk ik gewoon af?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 29 maart 2010 om 11:20
Oh en ik heb een combi oven met stoomfunctie. Geen extra apparaat en het is echt lekker voor aardappels, maiskolven, spruitjes ed. Rijst moet ook kunnen, maar heb ik nog nooi gedaan.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

maandag 29 maart 2010 om 12:07