Suggesties voor vanavond?

01-04-2012 11:00 6 berichten
Ik heb niet echt veel in huis. Nou ja best nog wat, maar hoe te combineren?

Kipgehakt

Als groente eigenlijk alleen nog maar worteltjes en komkommer

Ananas in blik

Sperzieboontjes in pot

Erwtjes in blik

Cream of mushroom

Boemboe rendang en een boel sauzen

Gegrilde paprika in pot

En... dat is het zowat.
Heb je niets van rijst/pasta/aardappels?

anders: snij de boontjes fijn en meng met wat van je sauzen met het kipgehakt. Even bakken. Gegrilde paprika uitleggen en kipgehakt in leggen, rolletjes van maken en in de oven.

komkommer en wortel julienne snijden en met wat azijn, olie en suiker aanmaken als salade

als toetje ananas bakken, evt beetje room erover als je dat hebt

vooraf zou je nog een soep kunnen maken van erwtjes of de paddestoelen creme (maar ik ken dat niet, weet niet of dat kan)

idee?

leuk topic trouwens! moeten we erin houden!
Scheelschaapje, pasta en rijst hebt ik wel! Spaghetti dan. Hmm met rijst valt er natuurlijk meer mee te doen... Ik heb even moeite met hoe ik het kipgehakt kan combineren met de rest.

Mmm, ananas bakken... Room heb ik niet maar cassonade bruine suiker lijkt me hemels.

Komkommer en wortel salade doe ik, bedankt!
misschien balletjes gehakt met pasta en de boontjes?

kipgehakt is idd moeilijk, kook er zelf ook nooit mee eigenlijk.

van die paprika kun je trouwens ook lekkere soep maken, samen met tomaat, ui, etc in de blender
Die soep ben ik nu aan het maken. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Heb je bladerdeeg of hartige taart deeg en ei?

Dan kan je een quiche maken met het gehakt, erwtjes, gegrilde paprika en evt nog wat groente.

Cream of mushroom ken ik niet.

Of van het kipgehakt lekkere mini gehaktballetjes maken. Een salade met boontjes, erwtjes, gekookt ei end. Een saus en spaghetti erbij of rijst en klaar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven