Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14

vrijdag 14 maart 2008 om 15:46
quote:Lizsa schreef op 13 maart 2008 @ 22:14:
Punika (of Punica ???)!!!!! In zo'n glazen fles met grote draaidop...heerlijk was dat zeg!! Weten jullie of dat nog te koop is en zo ja waar??? In ieder geval niet bij de AH volgens mij.....Bij de Vomar, nog steeds in glazen flessen, vind alleen de smaak anders nu, of in elk geval in mijn herinnering was het lekkerder!
Punika (of Punica ???)!!!!! In zo'n glazen fles met grote draaidop...heerlijk was dat zeg!! Weten jullie of dat nog te koop is en zo ja waar??? In ieder geval niet bij de AH volgens mij.....Bij de Vomar, nog steeds in glazen flessen, vind alleen de smaak anders nu, of in elk geval in mijn herinnering was het lekkerder!
vrijdag 14 maart 2008 om 15:57
quote:Petrokia schreef op 13 maart 2008 @ 13:20:
Wie kent deze nog? Smac's (???).
Kleine oranje zakjes chips.
25 jaar geleden at iedereen die dingen. Of je deelde ze uit op je verjaardag op school. Ze kostten bijna niets.
Het was niet echt chips, maar meer een soort kleine zoute koekjes. Je kreeg er een onwijze plakbek van en vieze handen. Ik kneep vaak eerst de inhoud van het zakje fijn om het vervolgens op te lepelen met een theelepel - tjonge, de dingen die je doet als je jong bent...
Ik heb gegoogled, maar geen afbeeldingen kunnen vinden. Jullie misschien?
Ja ja jáááááá ik ken ze nog!!!
Smac, idd op verjaardagen op school uitdelen, dat spul koste geen drol, 25 cent ofzo?
Wat zou ik die graag nog eens willen eten uit puur jeugdsentiment.
Wie kent deze nog? Smac's (???).
Kleine oranje zakjes chips.
25 jaar geleden at iedereen die dingen. Of je deelde ze uit op je verjaardag op school. Ze kostten bijna niets.
Het was niet echt chips, maar meer een soort kleine zoute koekjes. Je kreeg er een onwijze plakbek van en vieze handen. Ik kneep vaak eerst de inhoud van het zakje fijn om het vervolgens op te lepelen met een theelepel - tjonge, de dingen die je doet als je jong bent...
Ik heb gegoogled, maar geen afbeeldingen kunnen vinden. Jullie misschien?
Ja ja jáááááá ik ken ze nog!!!
Smac, idd op verjaardagen op school uitdelen, dat spul koste geen drol, 25 cent ofzo?
Wat zou ik die graag nog eens willen eten uit puur jeugdsentiment.
vrijdag 14 maart 2008 om 15:59
quote:tangerine schreef op 13 maart 2008 @ 13:03:
Girl, helaas... neeejjjj...
Die mexicano chips waren best wel pittig, de zak was oranje en de kruiden waren ook een beetje oranje Maar er zat geen tomaat in en zo.
Ik eet nauwelijks chips meer, maar zo'n zak zou ik nog wel verorberen.
Punica, dat was pas echt smerig.Die mexicano chips, van die dikke ribbelschips, heerlijk, waren idd best pittig, altijd met een ijskoud glas cola erbij.
Girl, helaas... neeejjjj...
Die mexicano chips waren best wel pittig, de zak was oranje en de kruiden waren ook een beetje oranje Maar er zat geen tomaat in en zo.
Ik eet nauwelijks chips meer, maar zo'n zak zou ik nog wel verorberen.
Punica, dat was pas echt smerig.Die mexicano chips, van die dikke ribbelschips, heerlijk, waren idd best pittig, altijd met een ijskoud glas cola erbij.
vrijdag 14 maart 2008 om 16:25
vrijdag 14 maart 2008 om 17:56
vrijdag 14 maart 2008 om 19:41
Niet iets wat uit het schap is, maar ik vind het jammer dat ze hier geen spezi verkopen (oke je kan het zelf maken, maar dat is nooit échte spezi).
En nog iets wat in Oostenrijk gedronken word: soort van appelsap met koolzuur erin. Weet niet meer hoe dat heet.
@ Micksel: Taste break(?) komt mij niet bekend voor de naam.
En nog iets wat in Oostenrijk gedronken word: soort van appelsap met koolzuur erin. Weet niet meer hoe dat heet.
@ Micksel: Taste break(?) komt mij niet bekend voor de naam.
vrijdag 14 maart 2008 om 20:12
Wat ik echt mis zijn de ronde kaaskoekjes die Fromandi heetten. Tegenwoordig zijn ze door Tuc opgenomen in het assortiment en zijn ze rechthoekig, maar de ronde waren veel lekkerder. Als kind kreeg ik er twee op dinsdagavond die ik dan in de rondte afknabbelde om er zo lang mogelijk mee te doen.
Wat ik ook erg mis is (een soort) yoghurtijs van ik geloof Hertog. Kwam ongeveer 4 jaar geleden op de markt. Zat ik vierkante ijsbekers en was er onder andere in een smaak met kiwi. Ik ben alleen de naam kwijt (daar ga ik nu de rest van de avond mijn hoofd over breken).
Wat ik ook erg mis is (een soort) yoghurtijs van ik geloof Hertog. Kwam ongeveer 4 jaar geleden op de markt. Zat ik vierkante ijsbekers en was er onder andere in een smaak met kiwi. Ik ben alleen de naam kwijt (daar ga ik nu de rest van de avond mijn hoofd over breken).
anoniem_49557 wijzigde dit bericht op 14-03-2008 21:33
Reden: spelfoutje
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
vrijdag 14 maart 2008 om 21:01
Ja idd Frames, die kaaskoekjes. Weet nog dat ik die bij een vriendinnetje altijd at; en dan met zn tweeen rol rol wegkanen. En dat in de rondte eten deed ik ook! (hmm, ben jij misschien dat vriendinnetje van vroeger )
Het yoghurtijs was ook erg lekker (een beetje de illusie dat je gezond bezig was hihi)
Oh ja iemand had het over: Goudkuipje Mosterd. Vandaag toevallig gespot bij de ah (wel n redelijk grote)
Het yoghurtijs was ook erg lekker (een beetje de illusie dat je gezond bezig was hihi)
Oh ja iemand had het over: Goudkuipje Mosterd. Vandaag toevallig gespot bij de ah (wel n redelijk grote)
vrijdag 14 maart 2008 om 21:16
quote:Frames schreef op 14 maart 2008 @ 20:12:
Wat ik echt mis zijn de ronde kaaskoekjes die Fromandi heten. Tegenwoordig zijn ze door Tuc opgenomen in het assortiment en zijn ze rechthoekig, maar de ronde waren veel lekkerder. Als kind kreeg ik er twee op dinsdagavond die ik dan in de rondte afknabbelde om er zo lang mogelijk mee te doen.
Volgens mij hebben ze die nog bij de AH. Ik heb een week of 3 geleden nog een rol ronde kaaskoekjes gekocht!
Wat ik echt mis zijn de ronde kaaskoekjes die Fromandi heten. Tegenwoordig zijn ze door Tuc opgenomen in het assortiment en zijn ze rechthoekig, maar de ronde waren veel lekkerder. Als kind kreeg ik er twee op dinsdagavond die ik dan in de rondte afknabbelde om er zo lang mogelijk mee te doen.
Volgens mij hebben ze die nog bij de AH. Ik heb een week of 3 geleden nog een rol ronde kaaskoekjes gekocht!