Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Lidl kun je die pims(nepvarianten) kopen, met frambozenvullig en zelfs kersenvulling erg lekker !ze hebben ook gweoon de sinaasappel variant, presies smaken ze hetzelffde als de pims van Lu.

Hmmm Citroengelei vulling heb ik dan nog nooit geproeft, mischien maar beter ook
Ik weet niet meer hoe ze heten, maar vroeger was er van die chips in de vorm van een heel klein kippenpootje, bollig, van binnen hol, en iets van bbq-kip smaak. Volgens mij nergens meer te koop.. Weet het merk ook niet meer, we noemden ze ``kipjes``
Oh, idd de chocopasta-stroop van de Ruyter.. (Chocopasta...Beregoed..) Degene die dat weer in de handel brengt kan op levenslange dankbaarheid van veel lekkerbekken rekenen. Op een witte boterham met roomboter...yammie!
Oke dingen die ik ook al voorbij heb zien komen:

Winner Taco ijs,

Potlood ijs!

Punica!

Mona puur, griesmeel kaneel ( ik lust geen griesmeel maar met kaneel was echt heel lekker)

En dan als kind kreeg ik zakjes met broodkoekjes, dat was een klein zakje met kleine koekjes in de vorm van hele broodjes... de pakken leken op die van brinta, helaas nooit meer gezien!
Ze verkopen geen Dove Liaison meer bij de Jumbo! In een kartonnen doosje met een aantal los verpakte Liaisons, 8 stuks geloof ik.

Bestaat het nog in die verpakking?
quote:girlxxx schreef op 27 mei 2009 @ 08:41:

Bij de Lidl kun je die pims(nepvarianten) kopen, met frambozenvullig en zelfs kersenvulling erg lekker !ze hebben ook gweoon de sinaasappel variant, presies smaken ze hetzelffde als de pims van Lu.

Hmmm Citroengelei vulling heb ik dan nog nooit geproeft, mischien maar beter ook Die hebben ze bij onze Lidl niet meer en daar baal ik zo van!!!
Ik krijg spontaan 'lekkere honger' bij het lezen van dit topic....

Mijn moeder kocht vroeger goulash in blik (blik met koeien erop). Toen ik een jaar of 8 was werd het uit de handel genomen. Er zijn maar weinig dingen waar je me wakker voor mag maken, maar die goulash is er één van.
quote:summerxx schreef op 29 mei 2009 @ 16:00:

[...]

Die hebben ze bij onze Lidl niet meer en daar baal ik zo van!!! Waaaatttt Kun je nagaan hé...dat ik al een hele tijd niet meer in de lidl ben geweest, want als ik al ging, gingen er 3 dozen mee, sinas, kersen en de framboosvulling, schandalig aan volgevreten toen, maar snap dus dat dat nu niet meer kan
Hmmm ik lees het niet goed, er staat bij jou lidl dat het niet meer te verkrijgen is , ik zal van de week eens kijken of de onze het nog wel verkoopt, heb 2 lidl's in de buurt. Zoja, zal ik je wel tippen welke regio en anders stuur ik een dozijn naar je op, zodat je voorlopig vooruit kunt
Roze kauwgomlollies eet ik nog steeds

Vroeger waren er kauwgompjes met vloeibare vulling erin oa met appeltjes smaak mmmmmmmmmm
quote:Flashy schreef op 29 mei 2009 @ 15:51:

Mona puur, griesmeel kaneel ( ik lust geen griesmeel maar met kaneel was echt heel lekker)

Eeuwig zonde inderdaad. Het zat maar heel kort in het assortiment maar ik was binnen no time verslaafd. Nog steeds sta ik nu soms treurend voor het toetjesschap te kijken of het alweer terug is.

Het zit diep: vanmiddag bedacht ik dat ik zelf maar eens moet proberen het na te maken. Wordt vast een deceptie, maar wellicht het proberen waard.
quote:girlxxx schreef op 30 mei 2009 @ 19:41:

Hmmm ik lees het niet goed, er staat bij jou lidl dat het niet meer te verkrijgen is , ik zal van de week eens kijken of de onze het nog wel verkoopt, heb 2 lidl's in de buurt. Zoja, zal ik je wel tippen welke regio en anders stuur ik een dozijn naar je op, zodat je voorlopig vooruit kunt Zou fijn zijn, dank je wel..
Aan diegene die het had over de 'handjes en voetjes-ijsjes', je hebt een zelfde soort ijsjes nu maar dan in de vorm van spookjes op stokjes. Smaken eigenlijk precies hetzelfde
quote:esmee1975 schreef op 13 maart 2008 @ 10:12:

De Conimex dipsaus voor kroepoek mis ik! Een jaar of 6 geleden een keer in mijn kerstpakket gekregen, daarna aan verslaafd geraakt en ineens werd het niet meer verkocht. Erg jammer!

Oh, zalig was dat!

Je kan het ook zelf maken hoor... alleen is t moeilijk om t dik genoeg te krijgen. Die ketjap is zo dun!!!
quote:Aurora31 schreef op 05 juni 2009 @ 13:38:

[...]

Oh, zalig was dat!

Je kan het ook zelf maken hoor... alleen is t moeilijk om t dik genoeg te krijgen. Die ketjap is zo dun!!!Was dat niet van Go-Tan?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
De witte saus voor pastasalade van het merk "grande d'italia".
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:moeders schreef op 13 maart 2008 @ 09:16:

peper en zout chips vond ik altijd heerlijk maar die kun je nu alleen nog maar in belgie krijgen.

Of m&m's met amandelen waren ook altijd erg lekker maar ja dat is al heeel erg lang geleden.Die peper en zoutchips ja!!! Maar goed nieuws, die zijn bij de AH te krijgen, maar dan van een andere soort. Eet ze!
Coca Cola vanille! Heerlijk vond ik dat Maar is helaas alleen nog in de VS te verkrijgen volgens mij :S
BEN KNORRIG!

Had sinds een paar jaar eindelijk een drankje wat is super lekker vond en nog light was ook: coca cola light LIME.

Nee nee niet de lemon met gele dop, de LIME met groene dop.

Soms had de AH ze en de Jumbo had ze altijd. 7 flessen per week kocht/dronk ik tot dat... ze 4 weken geleden ineens weg waren!?!?!?! Jumbo kon ze niet meer bestellen!?

Ik naar AH, hetzelfde verhaal.

Ik CocaCola Nederland gemaild... de Lime én de Lemon worden eruit gehaald wegens tegenvallende verkoopcijfers. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Ah neee does nie!!!

NOg gevraagd of in welk land ze nog te koop zijn (België/Duitsland/Oostenrijk, dan haal ik ze daar wel) maar daar bemiddelde ze niet in (dank u vriendelijk hoor).

BAAL dus enorm en zit nu met limoenen en limoenpers boven de cola light te mopperen.
Bij mijn opa en oma dronk ik altijd Greenspot. Erg lekker. Zou dat zo graag nog eens willen drinken.

Punica heb ik volgens mij niet eens zo lang geleden bij een megadekamarkt zien staan. Maar in een pak ipv een fles.
Wat ik nog niet voorbij heb zien komen:

Mikshake in een spuitbus. Even op z'n kop in een glas melk en je had een heerlijke chemische milkshake

Wat wel, maar ik mis het ook:

-Winner Taco

-Zelfmaaksnoep

-Meeuwenflatsen, poepluiers e.d.

-Pindakaas Lion

eh.. en nog veel meer!

Ik zag voorbij komen:

Advocaatrepen. Gewoon te koop bij de AH

Boomschors chocolade:

te koop bij de betere chocolaterie en V&D heeft het volgens mij ook..
ben net terug van vakantie in indonesie. daar hadden ze fanta... aardbei! JAMMMIE. roze en zoet, ik zeg: pinkalicious!
Wat ik vroeger heel erg lekker vond, en nooit meer ben tegengekomen ergens (ook niet in buitenlandse supermarkten) is WITTE stroganoff. Het was een zakje met poeder dat je bij het vlees moest doen, waardoor er een witte saus ontstond met een behoorlijke knoflooksmaak. Heerlijk met rijst erbij.

Alle stroganoffsauzen die er te verkrijgen zijn, zijn bruin.

Ik weet het merk helaas niet meer........iemand enig idee????
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
quote:Sunlight82 schreef op 06 juni 2009 @ 00:27:

Coca Cola vanille! Heerlijk vond ik dat Maar is helaas alleen nog in de VS te verkrijgen volgens mij :S

Jaaa die was zo lekker. In de VS hebben ze 'm inderdaad nog. Drie keer zoveel calorieën ofzo als gewone cola maar ach, het was wel lekker.

Oh, nu we het toch over de VS hebben, nog zoiets lekkers maar hier nooit geweest geloof ik: pop-tarts. Mierzoete knackebrotjes / koekjes met een mierzoete vulling die je als ontbijt eet en dan eerst in de broodrooster moet duwen zodat de vulling fijn vloeibaar werd. Echt geweldig. Totaal onverantwoord als ontbijt, maar zoooo lekker. In allerlei smaken verkrijgbaar. Die mochten ze zo gaan importeren wat mij betreft!
quote:DJ Momo schreef op 06 juni 2009 @ 10:15:

ben net terug van vakantie in indonesie. daar hadden ze fanta... aardbei! JAMMMIE. roze en zoet, ik zeg: pinkalicious!Oeh...dat lijkt mij echt heel lekker fanta-aardbei, hopen maar dat dat hier ook gaat komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven