Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14

donderdag 13 maart 2008 om 12:47
Oh god ja, punica! Waren ook altijd van die leuke reclames (althans voor een kind).
Mandarijntjesyoghurt ken ik niet, maar moet nu wel ineens denken aan van die heerlijke sinaassappelvla, die er vaak rond koninginnedag was. Waarom verkopen ze die niet altijd?! (heb m trouwens laatste jaar ook niet gezien dacht ik)
Mandarijntjesyoghurt ken ik niet, maar moet nu wel ineens denken aan van die heerlijke sinaassappelvla, die er vaak rond koninginnedag was. Waarom verkopen ze die niet altijd?! (heb m trouwens laatste jaar ook niet gezien dacht ik)
donderdag 13 maart 2008 om 12:48
quote:annah schreef op 13 maart 2008 @ 12:46:
Oh, nu verlang ik ineens naar Japanse pinda's. Kent iemand die nog? Ze waren er in verschillende smaken, pinda's met zo'n glad, knapperig laagje eromheen. Daar was ik verslingerd aan. Volgens mij al zeker 10 jaar niet meer te koop. Zo jammer...Hmm, volgens mij hebben ze die nog gewoon hoor! Bij ah in elk geval, bij de noten
Oh, nu verlang ik ineens naar Japanse pinda's. Kent iemand die nog? Ze waren er in verschillende smaken, pinda's met zo'n glad, knapperig laagje eromheen. Daar was ik verslingerd aan. Volgens mij al zeker 10 jaar niet meer te koop. Zo jammer...Hmm, volgens mij hebben ze die nog gewoon hoor! Bij ah in elk geval, bij de noten

donderdag 13 maart 2008 om 12:50

donderdag 13 maart 2008 om 12:52
donderdag 13 maart 2008 om 12:53
quote:fleurtje schreef op 13 maart 2008 @ 12:51:
[...]
Jamin!
Dat bestaat dus nog? De naam komt niet bekend voor, dat komt ook denk ik omdat de verpakking zo herkenbaar was dat ik eigenlijk nooit op de naam heb gelet.
Zal het eens halen voor mijn kleuter, die is gek op zuur snoep en dan kijken of ik het ook nog zo lekker vind! haha
[...]
Jamin!
Dat bestaat dus nog? De naam komt niet bekend voor, dat komt ook denk ik omdat de verpakking zo herkenbaar was dat ik eigenlijk nooit op de naam heb gelet.
Zal het eens halen voor mijn kleuter, die is gek op zuur snoep en dan kijken of ik het ook nog zo lekker vind! haha

donderdag 13 maart 2008 om 12:56
quote:iMac schreef op 13 maart 2008 @ 12:50:
[...]
Ik vond die met de dropveter juist zo lekkerrrrr!
Je bedoelt toch die geel/oranje koker waar de lollie of drop er uit stak???
Hoe heet het ook alweer??
Bedoel je twee van die zakjes met poeder en dan zo'n stokje van dat snoepkettingachtige spul? Dat hebben ze bij de Jamin gewoon nog/weer.
Ook duimdrop etc..
[...]
Ik vond die met de dropveter juist zo lekkerrrrr!
Je bedoelt toch die geel/oranje koker waar de lollie of drop er uit stak???
Hoe heet het ook alweer??
Bedoel je twee van die zakjes met poeder en dan zo'n stokje van dat snoepkettingachtige spul? Dat hebben ze bij de Jamin gewoon nog/weer.
Ook duimdrop etc..

donderdag 13 maart 2008 om 13:03
quote:tangerine schreef op 13 maart 2008 @ 12:20:
Die mexicano chips van Smiths. Dat is al meer dan 10 jaar terug denk ik....
O jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die waren zooooooooooooo lekker. Echt belachelijk dat ze die er uit hebben gehaald...
Offe Smaks/Smeks...(ben even kwijt hoe het nou ook alweer heette...). Van die ovalen zoutjes in een klein oranje zakje! Die deelden we altijd uit op school met een verjaardag! Mjammie!
Die mexicano chips van Smiths. Dat is al meer dan 10 jaar terug denk ik....
O jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die waren zooooooooooooo lekker. Echt belachelijk dat ze die er uit hebben gehaald...
Offe Smaks/Smeks...(ben even kwijt hoe het nou ook alweer heette...). Van die ovalen zoutjes in een klein oranje zakje! Die deelden we altijd uit op school met een verjaardag! Mjammie!

donderdag 13 maart 2008 om 13:03
donderdag 13 maart 2008 om 13:07
Weet niet meer hoe het heet, maar het is een soort (citrus) winterdrank van Karvan Cevitam. Je kon het koud drinken, maar warm was ie veel lekkerder! Ze hadden hem trouwens ook in kaneelsmaak ofzo.
En inderdaad Winner Taco's, die waren zoooo heerlijk
Drakeeltjes verkopen ze volgens mij ook nergens meer.
Tikkels kun je volgens mij nog bij de Plus kopen (weet niet meer wie het vroeg).
En inderdaad Winner Taco's, die waren zoooo heerlijk
Drakeeltjes verkopen ze volgens mij ook nergens meer.
Tikkels kun je volgens mij nog bij de Plus kopen (weet niet meer wie het vroeg).
donderdag 13 maart 2008 om 13:09
donderdag 13 maart 2008 om 13:10
donderdag 13 maart 2008 om 13:11
Balen Tang
Kent iemand nog van dat ontbijtspul in de vorm van een beertje? Een soort koekjes leken het. Was er in drie smaken: vanille, choco en honing. En dan gewoon als koekjes naar binnen werken (al was het in de melk ook lekker). Iemand toevallig nog ergens gezien (is wel láng geleden) of hoe het heet?!
Kent iemand nog van dat ontbijtspul in de vorm van een beertje? Een soort koekjes leken het. Was er in drie smaken: vanille, choco en honing. En dan gewoon als koekjes naar binnen werken (al was het in de melk ook lekker). Iemand toevallig nog ergens gezien (is wel láng geleden) of hoe het heet?!