Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Voor iedereen die de Tikkels nog gevonden had.....ook de Cola smaak? Drop en mint heb ik idd nog wel eens gezien, maar cola???
Alle reacties Link kopieren
oeh cola tikkels jammie.

Ga dalijk even naar kruidvat..... kijken of ze de chunkies nog hebben
quote:boschbolletje schreef op 13 maart 2008 @ 14:10:

Die zijn er nog wel hoor poliyana.

Ik had ze bij de super gehaald

De echte van vroeger?

Als ik in Nld ben toch maar even naar de Super dan.

Mjammie
Bij m'n tante kreeg ik altijd shandy, soort bier en limonade. Zo lekker, maar thuis mocht t niet, vanwege de alcohol.
En wie heeft weleens snor gedronken, ik vond het eigenlijk vies, maar het was wel heel stoer!
ken ik ook niet snor......

Ja volgens mij waren dat die ijsjes van vroeger poliyanna.

die je zelf in moet vriezen, paars, bruin, oranje.
Op schoolkamp kochten we van die soort zachte roze halve bolletjes (soort heel zacht schuim) met heel veel roze suiker erop. Zo lekker!!!!! Hadden die dingen een naam? Bestaan ze nog? Ik vrat ze bij het leven.
hihi muzze, heb ze toevallig hier in een schaal liggen
LangeJan, en dan de dropvariant. Ze verkopen nogwel de fruitvarianten maar die vind ik niet zo..
quote:boschbolletje schreef op 13 maart 2008 @ 14:31:

hihi muzze, heb ze toevallig hier in een schaal liggen Nee, dat meen je niet!!! Waar koop je ze.....
jamin

of tumtum als je in brabant woont
shandy maakten wij altijd zelf met bier en 7-up, maar volgens mij kan je het ook nog wel kopen hoor, in ieder geval in blikjes.

snor doet ook wel een belletje rinkelen...
Hebben ze ook nog van die likschelpen bij de jamin? zo´n plastic schelp met roze hard snoepgoedje erin wat je er dan zo langzaamaan uitlikte?
quote:boschbolletje schreef op 13 maart 2008 @ 14:37:

jamin

of tumtum als je in brabant woontBen al fietsen, bedankt!!
Weet iemand trouwens waar ze dropmatjes verkopen? Heb ze bij Jamin nog nooit gezien...
quote:lau72 schreef op 13 maart 2008 @ 14:38:

Hebben ze ook nog van die likschelpen bij de jamin? zo´n plastic schelp met roze hard snoepgoedje erin wat je er dan zo langzaamaan uitlikte?die likschelpen zitten ook gewoon in zakjes van look o look bij praktisch iedere supermarkt
En de schelpen hebben ze ook los bij jamin.

Dropmatjes...... bij de natuurwinkel heb ik ze weleens gezien, maar dat is dan de echte duimdrop.
ik moet nodig weer eens naar de jamin
quote:boschbolletje schreef op 13 maart 2008 @ 14:27:

ken ik ook niet snor......

Ja volgens mij waren dat die ijsjes van vroeger poliyanna.

die je zelf in moet vriezen, paars, bruin, oranje.

Mijn moeder had voor mij gezocht en kwam wel met invriesijsjes op de proppen maar niet de juiste. Bij haar ijsjes was het zakje gekleurd en het ijsje kleurloos. Bij mijn ijsjes van vroeger was het zakje kleurloos en de ijsjes gekleurd. Lang leve de kleurstoffen!!

Maar een bezoekje aan de Super zal ik zeker afleggen.

Bestaan die hete, rode ballen ook nog? Van die grote dingen die heel scherp waren en die ik regelmatig uit mijn mond vistte omdat het niet meer te houden was. Ze hadden een heel apart smaakje en eigenlijk waren ze niet eens echt lekker
Fireballen!!!

Wederom Jamin ;)
fire balls !! Volgens mij ook nog te koop bij jamin en bij Intertoys aan de kassa.

Ik vond een jaar of 20 geleden van die roze 2 cm brede dunnen repen lekker met wit poeder er in. Waren toen 25 cent of zo iets. Kocht ik destijds ook bij Jamins
Ah, fire ballen Poliyana! Volgens mij hebben ze die nog wel, bij friettenten (daar kochten wij ze tenminste altijd vroegah) of bij de sigarenboer denk ik. Of idd jamin ofzo. Die waren idd erg apart. Je had ook met een soort 'fruit' (lees: chemisch) smaak, die waren ook lekker, niet zo heet.

MEt die ijsjes kan ik je helaas niet helpen, dacht ook dat je die met gekleurd omhulsel bedoelde...
quote:poliyana schreef op 13 maart 2008 @ 15:08:

[...]

Bestaan die hete, rode ballen ook nog? Van die grote dingen die heel scherp waren en die ik regelmatig uit mijn mond vistte omdat het niet meer te houden was. Ze hadden een heel apart smaakje en eigenlijk waren ze niet eens echt lekker Wij deden altijd wedstrijdje wie de bal t langste in zijn mond kon houden... Ik hoef ze nou echt niet meer idd :D
Ook nog steeds Jamin! In cola, aardbei en kersen smaak...
quote:verhuis schreef op 13 maart 2008 @ 15:14:

Ik vond een jaar of 20 geleden van die roze 2 cm brede dunnen repen lekker met wit poeder er in. Waren toen 25 cent of zo iets. Kocht ik destijds ook bij Jamins

Bedoel je die roze repen die zacht werden in je mond? Met van die zure witte dingetjes erin?

Die verkopen ze btw nog steeds...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven