Sushi

17-11-2009 12:32 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goeie sushibar/restaurant in de omgeving van Rotterdam of west Brabant....

Alvast bedankt!!
http://www.iens.nl/restaurant/25588/

http://www.iens.nl/restaurant/2161/

http://www.iens.nl/restaurant/26763/

http://www.iens.nl/restaurant/22483/

http://www.iens.nl/restaurant/21233/
Computer says nooooo
Al geprobeerd?
In rotterdam zit shabu shabu (even uit mn hoofd de naam) op de westblaak
quote:Tia Dalma schreef op 17 november 2009 @ 12:50:

Al geprobeerd?die is leuk!
Computer says nooooo
@ tia... ja had ik inderdaad al geprobeerd

maar het zijn er zoveel, ik dacht misschien heeft iemand echt een goeie tip!!
quote:Tia Dalma schreef op 17 november 2009 @ 12:50:

Al geprobeerd?
Joehoes, wat zijn jouw criteria? Wil je iets dat goed bereikbaar is, of een tent waar zo goede sushi te halen valt dat het lijkt alsof er een Samurai engeltje over je tong piest, of iets dat goedkoop is, of... of...
O ja, en sommige zijn erg goed maar totaal niet geschikt voor een eerste date, bijvoorbeeld, wegens overdaad aan TL-licht

Link was trouwens niet door mij gevonden, maar onlangs iemand anders zien doen *biecht eerlijk op*. Had ik 'm maar gehad toen Keuteltje nog ons vereerde met haar bezoeken en legio topics
ik denk dat ik dan toch voor het engeltje ga, maar dan wel een die met een samurai zwaardje over je tong streelt, dat gepies tijdens het eten :-)
Iens is dan wel een goede site, om de engeltjes van de bagger te onderscheiden. Zelf niet mijn wijk, RTM, dus kan ik verder niks over zeggen. Succes!

* bij gedachte dat ik over een paar weken weer zelf sushi mag eten...*
sumo westkruiskade en 1 op de westersingel om mee te nemen zit er ook nog 1 stukje verder op de westersingel richting cs lopen vanaf sumo op de westersingel
Er zit ook een goed japans restaurant in Berkel ,dit is niet helemaal voor de hand liggend (klein dorp) ,maar is hier juist gevestigd omdat het tussen grote steden inlicht en er volop parkeergelegenheid is ., en een kenner geeft er niet om om iets verder te rijden.Toch ?
Nou ,ik zie dat je meer voor de Shushi gaat,je kan daar weer erg lekker tepanyaki(schrijf je dat zo) eten .Shushi is daar ook lekker maar dat eet ik eigenlijk dan nooit de "hele avond "meer als bijgerecht.
quote:Tia Dalma schreef op 17 november 2009 @ 13:00:

Iens is dan wel een goede site, om de engeltjes van de bagger te onderscheiden. Zelf niet mijn wijk, RTM, dus kan ik verder niks over zeggen. Succes!

*[afbeelding] bij gedachte dat ik over een paar weken weer zelf sushi mag eten...*Van mijn vk mocht het, mits bij een echte en goeie ... Sushi moet n.h.z. zo vers zijn, dat dat niet fout kan gaan.. Niet die AH dingen uit een bakje dan.. Heb het dus ook fijn gedaan, eerlijk gezegd.....
Computer says nooooo
Durfde 't toch maar niet aan Sum (en dat terwijl ik rustig een haringkie bij de Appie koop voor op brood...). Dus dat wordt prosecco en sushi op mijn kraambed zometeen

En een keer weer lekker naar de Japanees met TD-man. Hebben ons vorig jaar rond deze tijd in Buenos Aires voor een prikkie in een hippe buurt daar helemaal ongans zitten eten aan de sushi en dat beviel prima.
Sushi qube op t Hofplein
quote:Tia Dalma schreef op 17 november 2009 @ 13:26:

Durfde 't toch maar niet aan Sum (en dat terwijl ik rustig een haringkie bij de Appie koop voor op brood...). Dus dat wordt prosecco en sushi op mijn kraambed zometeen

Je mag wel vegetarische sushi Of met krab/surimi erin.
...
quote:queenie1 schreef op 17 november 2009 @ 13:59:

[...]

Je mag wel vegetarische sushi Of met krab/surimi erin.

Jamaar da's nie 'echt' enzo

Nog maar even Queenie, de vis die mijn sushi gaat worden is al bijna gevangen zeg maar...
quote:Tia Dalma schreef op 17 november 2009 @ 14:01:

[...]

Jamaar da's nie 'echt' enzo

Nog maar even Queenie, de vis die mijn sushi gaat worden is al bijna gevangen zeg maar...

Nee, da's waar!

Nou nog even geduld dan maar! Succes met de laatste loodjes!
...
quote:Tia Dalma schreef op 17 november 2009 @ 13:26:

En een keer weer lekker naar de Japanees met TD-man. Hebben ons vorig jaar rond deze tijd in Buenos Aires voor een prikkie in een hippe buurt daar helemaal ongans zitten eten aan de sushi en dat beviel prima.

Oh man-man-man .. het water loopt me weer in de mond.

Ook de prosecco, champagne, rode wijn.. maakt me niet uit, als het na de geboorte maar geopend wordt!

Heb al een heel schema in mijn hoofd van voeden-glaasje-3uur wachten-voeden-...... hahaha ..
Computer says nooooo
In Rotterdam heb je ook nog Panda en Moshi Moshi. Voor recensies kun je kijken op zin in sushi.nl.
Hier een sushifanaat! Wij reizen regelmatig vanuit het oosten van het land naar Rotterdam, speciaal voor de sushi. Vorige week gegeten bij Moshi Moshi (naast de Bijenkorf). Heerlijk! Sushi Qube is ook niet slecht.

Verder heb je nog Shabu Shabu (vonden we iets minder) en Sumo (in begin wel ok, lang niet meer geweest). Enjoy!
Lekker zelf maken i love sushi
Loat goan!!!
Onder de rook van Rotterdam vind je Barendrecht. Daar vind je Japans restaurant Banzai. Onze favoriet, alle Rotterdamse hebben we geprobeerd, maar hier vinden de sushi het lekkerste.

Sumo Westersingel is trouwens inmiddels verhuisd naar de Binnenrotte (achter de Laurenskerk, tussen Hoogstraat en Meent).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven