Tengels

23-02-2011 20:12 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opeens waren ze er niet meer, de Tengels.

Van die chipjes in de vorm van een soort handje. Rondje met 5 steeltjes eraan.

Zo lekker om eerst de 5 steeltjes eraf te eten en dan het rondje in je mond te doen.

Het is al lang geleden, maar opeens lagen ze niet meer in de schappen. De Hamka's lijken er wel op, maar die hebben niet dat zurige wat je in de verte proefde bij de Tengels.

Wat is jouw favoriete verdwenen lekkernij? En waarom is het er niet meer?

Het water loopt me in de mond nu ik weer aan de Tengels denk...

(en nu ik erop google zie ik dat iemand in 2008 ook deze heerlijke zoutjes miste )
quote:Zuigstengel schreef op 23 februari 2011 @ 20:50:

[...]

Jaaaa!!! die zijn lekker! Maar ik deed er altijd alpenkruidencreme in. Die zat in een tube en dat leek dan een kok en de dop was een koksmuts..( deze alpenkruiden hebben ze nog wel, maar die buggles in die rode doos niet )

[afbeelding]

Jaaaah!

Die tube idd.

Mijn moeder kocht die er dan bij. Vond zij er lekker.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Bedankt! Dit weekend naar Jamin dus!

Ik dacht echt dat ze weg waren. Neem ik Zaterdag gelijk een zakje voor mijn vader mee!

Fuifnummers en Pretletters van Duyvis... En naast de Treets ook de Bonitos (dat zijn uiteindelijk de bruine M&M's geworden). Vlaggestick-ijsjes... En Noggers (of zoiets), dat waren ijsjes met een hele staaf chocola erin, zijn volgens mij maar even te koop geweest.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Cream & chives was erg lekker! Bij de Aldi hadden ze onlangs lichtblauwe zakken chips, sourcream & union! En deze smaken precies zoals de oude cream en chives!!! Heb meteen wat zakken ingeslagen!! Hoop dat ze die vaker gaan hebben! Dus iedereen op naar de Aldi!!!
Ik mis die ouderwetse Ben Bits in salmiaksmaak....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven