Tengels
woensdag 23 februari 2011 om 20:12
Opeens waren ze er niet meer, de Tengels.
Van die chipjes in de vorm van een soort handje. Rondje met 5 steeltjes eraan.
Zo lekker om eerst de 5 steeltjes eraf te eten en dan het rondje in je mond te doen.
Het is al lang geleden, maar opeens lagen ze niet meer in de schappen. De Hamka's lijken er wel op, maar die hebben niet dat zurige wat je in de verte proefde bij de Tengels.
Wat is jouw favoriete verdwenen lekkernij? En waarom is het er niet meer?
Het water loopt me in de mond nu ik weer aan de Tengels denk...
(en nu ik erop google zie ik dat iemand in 2008 ook deze heerlijke zoutjes miste )
Van die chipjes in de vorm van een soort handje. Rondje met 5 steeltjes eraan.
Zo lekker om eerst de 5 steeltjes eraf te eten en dan het rondje in je mond te doen.
Het is al lang geleden, maar opeens lagen ze niet meer in de schappen. De Hamka's lijken er wel op, maar die hebben niet dat zurige wat je in de verte proefde bij de Tengels.
Wat is jouw favoriete verdwenen lekkernij? En waarom is het er niet meer?
Het water loopt me in de mond nu ik weer aan de Tengels denk...
(en nu ik erop google zie ik dat iemand in 2008 ook deze heerlijke zoutjes miste )
woensdag 23 februari 2011 om 20:35
quote:calvijn1 schreef op 23 februari 2011 @ 20:29:
Smacks
Waren kleine rode zakjes waar ovale zoutjes in zaten.
Het 'poeder' wat om deze zoutjes zat was heerlijk.Dáár heb ik lang niet aan gedacht zeg. Die waren echt lekker. Ik kan ze nu zelfs haast ruiken en proeven. En het is echt al héél erg lang geleden dat ik die voor het laatst heb gehad.
Smacks
Het 'poeder' wat om deze zoutjes zat was heerlijk.Dáár heb ik lang niet aan gedacht zeg. Die waren echt lekker. Ik kan ze nu zelfs haast ruiken en proeven. En het is echt al héél erg lang geleden dat ik die voor het laatst heb gehad.
woensdag 23 februari 2011 om 20:50
quote:calvijn1 schreef op 23 februari 2011 @ 20:29:
Smacks
Het 'poeder' wat om deze zoutjes zat was heerlijk
Rond kerst Buggles in een rode doos, neutraal van smaak, dus geen paprika.
Jaaaa!!! die zijn lekker! Maar ik deed er altijd alpenkruidencreme in. Die zat in een tube en dat leek dan een kok en de dop was een koksmuts..( deze alpenkruiden hebben ze nog wel, maar die buggles in die rode doos niet )
Smacks
Het 'poeder' wat om deze zoutjes zat was heerlijk
Rond kerst Buggles in een rode doos, neutraal van smaak, dus geen paprika.
Jaaaa!!! die zijn lekker! Maar ik deed er altijd alpenkruidencreme in. Die zat in een tube en dat leek dan een kok en de dop was een koksmuts..( deze alpenkruiden hebben ze nog wel, maar die buggles in die rode doos niet )
woensdag 23 februari 2011 om 20:51
quote:Ratteke schreef op 23 februari 2011 @ 20:35:
[...]
Dáár heb ik lang niet aan gedacht zeg. Die waren echt lekker. Ik kan ze nu zelfs haast ruiken en proeven. En het is echt al héél erg lang geleden dat ik die voor het laatst heb gehad.
Haha, ik zit nu ook met die smaak in mijn mond.
Die zakjes waren ook nog eens héél goedkoop, dus we hadden altijd wel wat zakjes in huis
[...]
Dáár heb ik lang niet aan gedacht zeg. Die waren echt lekker. Ik kan ze nu zelfs haast ruiken en proeven. En het is echt al héél erg lang geleden dat ik die voor het laatst heb gehad.
Haha, ik zit nu ook met die smaak in mijn mond.
Die zakjes waren ook nog eens héél goedkoop, dus we hadden altijd wel wat zakjes in huis
Frankly my dear, I don"t give a damn