Themafeest Hawaii

04-05-2009 11:58 30 berichten
Hallo allemaal,



Over een paar weken ben ik jarig en aangezien een aantal vrienden van ver moet komen, ben ik nu alvast aan het plannen. Ik vind het erg leuk om mijn verjaardagsfeest rond een thema te creëren, met betrekking tot de aankleding en de hapjes. (Ik verwacht niet van mijn gasten dat ze verkleed gaan en spelletjes gaan doen.) Nu heb ik als thema Hawaii / Oceanië in mijn hoofd. Wat hapjes betreft kom ik dan echter niet verder dan kokosnoten en ananas! Wie heeft tips?



Alvast bedankt,



Iduna
Gat graven, gloeiende kolen er in.

Varken er op en het gat dichtgooien. Is volgens mij een traditioneel hawaiaans recept. Maar ik kan ook m'n culturen door elkaar halen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Luzzeke,

Ik heb dezelfde vraag als Mariken.Ik geef namelijk een diner in Hawaii thema.

Morgen ga ik naar Arnhem, dus zou ze kunnen ophalen, ik hoop dat je dit leest.

Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hoi Luzzeke,



Wij gaan trouwen op Hawaii en willen voor vrienden en familie daarna een hawaii feest geven. Nou las ik, al is jouw berichtje al van een hele tijd terug, dat je nog een doos met spul ergens hebt staan. Laat ik nou in de buurt van arnhem wonen en het erg leuk vinden om jouw spulletjes wellicht te gebruiken...

Mocht je het nog niet kwijt zijn en nog steeds kwijt willen, heel graag!!!!



Groetjes Janneke
Alle reacties Link kopieren
Never mind....Oud topic
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik ben behoorlijk laat op deze forum , maar ja. Ik ben op zoek naar Hawaii spullen, als jullie hebben en die willen verkopen of weggeven hoor ik het graag.



Groeten LU4EVER

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven