Tips voor eerste date?

21-07-2010 19:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiii,

Heb een paar weken geleden een hele leuke man ontmoet op een concert. Aanstaande vrijdag komt hij voor het eerst bij me thuis!

Ik ben op zoek naar leuke tips voor wat het eten betreft. Aangezien hij uit Belgie komt en pas na zijn werk vertrekt, zal ie pas rond 21 of 22 uur bij mij aankomen. Zonder te hebben gegeten waarschijnlijk....Aangezien het tijdstip te laat is om nog naar een restaurantje te gaan, zal ik zelf iets in elkaar moet knutselen...Moet heel eerlijk bekennen dat ik geen keukenprinses ben en zie het niet zitten om gelijk die avond uitgebreid te moeten koken....Dacht zelf aan kleine hapjes of zo iets....Heeft iemand leuke tips voor mij???

Alvast bedankt!

Groetjes Petra
kleine gehaktballetjes in saus (pinda,zoetzuur) of stukjes gegrilde gemarineerde kip met stokbrood, tzatziki. een soort borrelidee dus. have fun en maak je niet te veel druk over het eten!
Ik zou ook voor uitgebreide hapjes gaan. Genoeg topics daar over bij de Index.
...
Heb je gevraagd of hij ergens allergisch voor is / iets niet lust? Dat is altijd wel handig. Voor hetzelfde geld is hij vegetariër, of allergisch voor tomaten.
Of pizza?
Of maak een quiche! Kun je van te voren maken en dan alleen nog in de oven schuiven. Sta je niet de hele tijd in de keuken. Ik doe vaak een vega variant met pesto, broccoli, courgette en pijnboompitjes. Lekker!
En ik zou van te voren even kortsluiten of hij mee eet ja of nee. Doe je geen moeite voor niks.
Misschien een maaltijdsalade? Anders een pistolet dat je als stokbrood op tafel zet met wat salade(s) erbij.

(* In het ergste geval zou je er zo eentje kunnen kopen bij AH, bijv. Daar heb je ook stoom-maaltijden die 5 min in de magnetron moeten. Zo eentje die ook houdbaar is voor een paar dagen. Hoeft hij niet dan kan je die de volgende dag eten. *)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven