Toetje voor de herfst

23-10-2009 10:13 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geef dit weekend een etentje met het thema herfst. Dat wil zeggen pompoensoep, runderstoofpotje met aardappelpuree, stoofpeertjes en... natuurlijk een lekker toetje.

Wat lijkt jullie hier nu echt lekker bij. Ik wil graag iets verrassends op tafel zetten, maar niet te ingewikkeld om voor mij te maken en het liefst een beetje budget.

Hebben jullie een leuk idee?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Riep iemand mij???
quote:xDoortjex schreef op 23 oktober 2009 @ 11:34:

Is het leuk om de tarte tatin dan nog een bolletje kaneelijs te serveren of smaakt dat nergens naar?Ja, dat is heel lekker! Met name voor het kaneelijs van de AH (eigen merk) kan ik een moord doen. Daar zitten van die stukjes suikerkaneel in, heerlijk!
hollands, bitterkoekjespudding ofzo
in de oven gebakken appeltjes met rozijnen en custardvla
quote:mamax schreef op 23 oktober 2009 @ 11:59:

[...]

Ja, dat is heel lekker! Met name voor het kaneelijs van de AH (eigen merk) kan ik een moord doen. Daar zitten van die stukjes suikerkaneel in, heerlijk!Super! Daar doe ik de boodschappen, dus staat op het lijstje.
Ik krijg helemaal trek en ook zin om zo'n herfstmenu voor te schotelen... Lekker
quote:Toet schreef op 23 oktober 2009 @ 11:41:

Riep iemand mij???

Ja met zo'n nick kom je natuurlijk op dit topic af

ik heb laatst ook die tarte tatin uit de allerhande gemaakt maar dan nog iets makkelijker dan daar stond.. Namelijk gewoon bladerdeeg als deeg gebruiken. En door die caramelsaus een scheut melk en een mespuntje bakpoeder (die saus met alleen suiker en boter was me daarvoor 2 keer aangebrand dus heb teruggegrepen op mn oude vertrouwde caramelsaus)

T was heerlijk en ik miste zelfs het kaneelijs!

Eet smakelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven