Tortellini
woensdag 8 februari 2012 om 12:28
Met de rest eens. Het klinkt niet als een uitgebreid gerecht. Dat kan je toch wel snel maken? Of evt. de spekjes eerder doen maar dat is ook het werk niet. Pasta vind ik zelf lekkerder zo gemaakt dan later nog opgewarmd.
Het kan wel om terug te komen op je vraag.
Het kan wel om terug te komen op je vraag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 8 februari 2012 om 12:34
Is ook snel gemaakt maar ik heb er eigenlijk nu zin in hahaha en dan de rest voor het gezin vanavond.
Gewoon een klein bordje nu en vanavond met sla erbij.
Bedankt ik zal mijn hunkering moeten temmen!! Maarrrr dan smaakt het vanavond natuurlijk wel lekkerder na een hele dag me erop verheugen.
Nu maar een boterham ;(
M-V ik niet als ik bv macaroni maak dan vind ik die lekkerder als hij een tijdje heeft ingetrokken.
Gewoon een klein bordje nu en vanavond met sla erbij.
Bedankt ik zal mijn hunkering moeten temmen!! Maarrrr dan smaakt het vanavond natuurlijk wel lekkerder na een hele dag me erop verheugen.
Nu maar een boterham ;(
M-V ik niet als ik bv macaroni maak dan vind ik die lekkerder als hij een tijdje heeft ingetrokken.
woensdag 8 februari 2012 om 12:46
Macaroni vind ik ook lekkerder een dag erna. Maar gerechten met room vind ik het persoonlijk niet voor gelden. Dat kan mijn smaak zijn hoor. Maar met rode saus en kruiden vind ik het niet zo erg als je het later eet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 8 februari 2012 om 18:13
Heb je nu niets meer aan, maar mss voor een volgende keer. Het kan wel. Pasta meteen na het koken afspoelen met koud water, goed laten uitlekken en een beetje olijfolie erdoor scheppen. Saus apart houden.
Pasta kun je later opwarmen in de magnetron of even in een pan met heet water. Als de saus wat te dik is geworden, er een beetje water bij doen. Dan moet je hem wel weer even laten koken.
Persoonlijk vind ik pasta met roomsaus ook lekkerder als ik het meteen eet, Maar als het niet anders kan, of als je er echt heel veel zin in hebt, is dit een goed alternatief.
Pasta kun je later opwarmen in de magnetron of even in een pan met heet water. Als de saus wat te dik is geworden, er een beetje water bij doen. Dan moet je hem wel weer even laten koken.
Persoonlijk vind ik pasta met roomsaus ook lekkerder als ik het meteen eet, Maar als het niet anders kan, of als je er echt heel veel zin in hebt, is dit een goed alternatief.