troostvoer

23-04-2010 22:04 68 berichten
--
Alle reacties Link kopieren
Knoflook olijven!
Ik wil juist graag warm eten als troostvoer. Pasta met pesto en ouwe kaas erover.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh ja, dat is ook lekker Male! Ik ben duidelijk meer van het hartige voedsel, chocolade vind ik bijvoorbeeld niet zo lekker.
Minny, ik lust ook wel graag chocola (heel graag) maar als ik me ECHT onwijs rot voel, dan wil ik warm eten. Een frietje zou er dan ook ingaan bijvoorbeeld.
Ik vind het altijd zo knap als mensen in tijden van narigheid afvallen. Ik prop me dan juist altijd helemaal vol
Nou idd, ik kom alleen maar aan van stress.
Oreo koekjes, Ben & Jerry's ijs of Doritos Sweet Chili Pepper (de zwarte zak).

Het liefst al deze 3 dingen tegelijk :-)
wit stokbrood met roomboter en kaas en daarbij een zak lions en dan om en om...
Voor mijn troostvoer sta ik 10 minuten in de keuken: macaroni, met pesto, pijnboompitjes & kaas.

heerlijk warm en echt troostvoer.
Soep is het helemaal voor mij!
Voor ik aan de lijn deed en op de centen lette:

Wit stokbrood met gezouten smeerbare roomboter en dan dik belegd met verse rosbief of kalfsfilet (americain) of kaas met tomaat en mayonaise of kernhem/abdij kaas.

Met een flesje wijn ernaast!
Krispy Kreme's warm glazed donuts......Verder: Ben& Jerry's, Baskins&Robbins chocoladeijs, en Cote D'Or verrassing van de zon.....
Come fly with me on a jetplane
quote:Jala5 schreef op 25 april 2010 @ 21:42:

Voor mijn troostvoer sta ik 10 minuten in de keuken: macaroni, met pesto, pijnboompitjes & kaas.

heerlijk warm en echt troostvoer.Lekker. De volgende keer kom ik bij jou uithuilen
Witbrood (liefst het smakeloze en kleffe Blue Band brood ) met heel heel heel veel pindakaas erop. En dan niet één sneetje natuurlijk

Bij extreme stress met extra dik boter en suiker.
Soep ? Dan zou ik wel slank blijven...hehe

Nee hoor, Bolognese chips, MAC-anything, cote d'or of vers stok brood met veel romige kaas hmmmmmm
H comfort food, zoals ze dat hier noemen:

- thaise curry met heeeeeel veel champignons

- sushi

- hier in Canada een bekende is Mac and Cheese, echt hier op no. 1 voor comfort food.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Risotto, dat is mijn ultieme comfortfood. Een bordje warme troost, oplepelen voor de televisie.
Lays chips paprika met een fantasiadip en een vers halfje sesam bruinbrood met leerdammerkaas.

Onweerstaanbaar en minimaal 1x in de maand haalbaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven