uien adem

15-07-2012 19:30 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft dé gouden tip om me van die uienlucht af te laten komen? Ben net spontaan mee naar de bios gevraagd voor vanavond en nu zit ik met een rauwe uienadem :(

tandenpoetsen kauwgom en tongschraper zitten al in het behandelplan. Is er nog iets wat ik zou kunnen eten? Rare plantjes en dergelijke hebben wij niet.
een glas verse melk drinken zeggen ze hier
en hier zeggen ze kauwen op peterselie

Is dat een raar plantje?
Geen tips. Maar zoals ik al in je eigen topic vroeg: hoe was Lloret?
Peterselie ligt op de grens. Even in de koelkast kijken
koffiebonen kauwen?
@VotesforLeo

Sorry! Helemaal over het hoofd gezien, maar erg leuk dat je het vraagt! Het was gezellig met de meiden en ik heb leuke dagjes naar Barcelona en een waterpark gehad en ein-de-lijk gebungeejumped (?), maar het uitgaan daar was niet helemaal mijn ding. Ben sowieso niet echt een feestbeest en vond de gemiddelde leeftijd iets te laag (ga liever uit met oudere mensen om me heen ipv leeftijdsgenoten).
Klinkt gaaf!! Ja, dat stappen met in je genen zitten. Was mijn ding ook niet op die manier. Fijn dat je het leuk hebt gehad!
ik heb gehoord dat chocola eten ook helpt, het maskeert de geur.
Mondwater
Had geen peterselie maar wel muntblaadjes dus daar heb ik er heel veel van in mijn mond gestopt. Na een glas melk een stuk chocola en meloen (gewoon omdat het lekker is), is het al een stuk beter. Gelukkig maar want zit helemaal vol haha.
Je kunt er ook een luchtig grapje over maken in het begin, dan hoef je je ook niet de hele avond druk te maken. Veel plezier!

En verder dacht ik ook dat melk helpt trouwens
Appel eten. Veel plezier in de bios.
bedankt allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven