uiteten.....

21-11-2009 11:47 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar ga je graag uiteten?... wat is je Favoriete restaurant? Met welk restaurant heb je goede ervaringen?

Las Tapas - Hilversum

Hele leuke sfeer.. heel gezellig... en gewoon echt super lekker eten. een aanrader.

Taverna - Hilversum

toevallig hier een keer beland samen met me vriend.. zit naast las tapas maar omdat het daar druk was en we heel erg honger hadden hier maar gaan eten maar het was ontzettend lekker.. lekkerste griek die ik ken!

Broadway- Utrecht

Heerlijke spareribs ... heerlijk als je bent wezen winkelen om even een lekkere steak te eten.

Schranserij De Olijke Tapper - Burgh Haamstede Zeeland

Je bestelt je vlees of vis , deze heb je in verschillende prijzen 12,50, 14,50,16,50 euro en alles wat je erom heen besteld is gratis en mag je zoveel bestellen als je wilt, salades, groentes, gebakken aardappelen,aardappelpuree, rijst , gepofte aardappel, alle sauzen noem maar op ! heerlijk! en erg gezellig...
Die 2 in H'sum ken ik en zijn inderdaad erg lekker
Verder in Weesp, Plaka, of 'Het Plein'
quote:Pilous schreef op 21 november 2009 @ 11:58:

Die 2 in H'sum ken ik en zijn inderdaad erg lekker ik ga vanavond weer naar Las tapas overheerlijke salades eten, kip in knoflook biefstuk gevuld met kruiden kaas.. mmmm als ik er alleen al aan denk
I love Las Tapas... Jammer dat je niet kan reserveren van te voren....
Paddy's in Enschede (superlekker tapas!)

El Mundo in Utrecht, ook de Sangria is geniaal.
ja het is idd erg druk ...... maar we gaan vanavond lekker op tijd :D
Ik vind het heerlijk om te gaan wokken,

De Hollywok in Hoofddorp, superlekker!

En voor tapas, is El Pincho in Haarlem erg fijn,

gezellig sfeertje. Alleen jammer dat je niet kunt

reserveren voor 2 personen.

Vlam In De Pan, ook in Haarlem, heerlijk biologisch

en vegetarisch..

Voor een heerlijk huiskamer-gevoel, en een lekkere, verrassende maaltijd!

En Keeltjuh, even off-topic, ik vind jouw avatar zo mooi.. waar kan ik die vinden?
quote:Watchamacallit schreef op 21 november 2009 @ 12:07:

Paddy's in Enschede (superlekker tapas!)

El Mundo in Utrecht, ook de Sangria is geniaal.daar ga ik volgende week met mijn klas eten :D hebben we wel kunnen reserveren :D nog nooit geweest ben benieuwd :D
Humphrey's blijft 1 van mijn favourieten.

In veel steden te vinden, relatief voordelig, elke maand een ander menu.
ik vind zilt en zo in hilversum ECHT super!! en in a'dam oost vind ik Elit ergggg goed!
quote:sheolin schreef op 21 november 2009 @ 12:09:

En Keeltjuh, even off-topic, ik vind jouw avatar zo mooi.. waar kan ik die vinden?

Dit is van Catalina estada .. daar heb ik ook me agenda voor dit jaar van gekocht echt heel mooi!

http://images.google.nl/i ... n+zoeken&aq=f&oq=&start=0
Wokrestaurant in Kessel

La Bota in Leiden
Vengo in Amsterdam is een lekker tapasrestaurant. Best redelijke prijzen ook. Topklasse is echter de keuken van Ciel Bleu in A'dam, Brouwerskolkje in Overveen, Apicius in Bakkum, Restauran ''O'' in Maastricht en Vis aan de Schelde ook in Amsterdam. Daniel in NYC is toch wel één van mijn favoriete restaurants in buitenland, evenals Rialto in Boston. Om de hoek van Harvard ook, dus ik mag daar gelukkig heel vaak eten op kosten van de baas
Sommige restaurants die genoemd worden vind ik echt matig. Restaurants die veel met halffabricaten werken vind ik niks. En neem nou El Pincho, dat is echt matige tapas en Spanjaarden zouden zich beledigd voelen als ze daar zouden eten. Een tapasrestaurant moet gewoon een volbloed Spaanse chefkok hebben die heeft leren koken van zijn oma. Iemand met passie en verstand van de Spaanse keuken. In El Pincho is dat niet het geval.

Als je eens in de buurt van brabant bent is Casa Don Arroya best aan te raden. Geen Michelinster, maar wel een lekkere moderne Zuid-Amerikaanse keuken.
quote:milaatje schreef op 21 november 2009 @ 12:18:

Daniel in NYC is toch wel één van mijn favoriete restaurants in buitenland, evenals Rialto in Boston. Om de hoek van Harvard ook, dus ik mag daar gelukkig heel vaak eten op kosten van de baas dat is wel een eindje rijden
Dolfje, wat is je punt eigenlijk?
Scheveningen op de Keizerstraat zit een heerlijke pizzaria, maar weet nietmeer hoe die heet...
quote:milaatje schreef op 21 november 2009 @ 12:23:

Sommige restaurants die genoemd worden vind ik echt matig. Restaurants die veel met halffabricaten werken vind ik niks. En neem nou El Pincho, dat is echt matige tapas en Spanjaarden zouden zich beledigd voelen als ze daar zouden eten. Een tapasrestaurant moet gewoon een volbloed Spaanse chefkok hebben die heeft leren koken van zijn oma. Iemand met passie en verstand van de Spaanse keuken. In El Pincho is dat niet het geval.

tja... wat dat betreft, smaken verschillen. En gelukkig natuurlijk, anders zou het overgrote gedeelte van de restaurants met een buitenlandse keuken hun deuren kunnen sluiten.

Er werd echter niet gevraagd naar authenticiteit, maar naar goede ervaringen, en waar je graag een hapje eet.

In dat geval, wil ik toch echt El Pincho aan mn lijstje toevoegen.
In Scheveningen zit ook een lekker Braziliaans restaurant! Onbeperkt buffet met sushi en van alles en nog wat, en ze komen steeds langs met verschillende soorten vlees (die ik trouwens niet heb geproefd als vegetarier)
quote:keeltjuh schreef op 21 november 2009 @ 12:09:

[...]

daar ga ik volgende week met mijn klas eten :D hebben we wel kunnen reserveren :D nog nooit geweest ben benieuwd :DIk zou niet t menu nemen, zoveel scheelt dat niet, en kun je niet zelf kiezen. Hoewel t wel handiger is als je met veel bent.

Als je eens in de buurt van brabant bent is Casa Don Arroya best aan te raden. Geen Michelinster, maar wel een lekkere moderne Zuid-Amerikaanse keuken.En toevallig weet ik van veel mensen dat zij na het eten in dit restaurant ziek zijn geworden..
quote:sheolin schreef op 21 november 2009 @ 12:35:

[...]

tja... wat dat betreft, smaken verschillen. En gelukkig natuurlijk, anders zou het overgrote gedeelte van de restaurants met een buitenlandse keuken hun deuren kunnen sluiten.

Er werd echter niet gevraagd naar authenticiteit, maar naar goede ervaringen, en waar je graag een hapje eet.

In dat geval, wil ik toch echt El Pincho aan mn lijstje toevoegen. Dat is waar, ik vind McDonalds ook niet hoogstaande kwaliteit en dat loopt eveneens goed. Ik vind uit eten gaan in goede restaurants juist zo leuk omdat ze daar kunstwerkjes van voedsel maken. Lekkere verse en eerlijke producten die fantastisch zijn bereid. Dát is voor mij pas echt uit eten gaan. Máár, ik vind het ook heerlijk om in een bruin eetcaféetje neer te strijken en daar kipsaté voor 10 euro met verse frieten te eten. Maar als je mij vraagt naar goede restaurants, dan kom ik in een andere klasse uit.

Een tapasrestaurant moet gewoon een volbloed Spaanse chefkok hebben die heeft leren koken van zijn oma. Iemand met passie en verstand van de Spaanse keuken. http://www.elsuenosoest.nl/... hier ben ik ook een keer tapas wezen eten en in de keuken staat een spaanse chefkok zelfs de bediening is spaans maar ik moet zeggen dat las tapas waar niet iedereen spaans is (volgens mij niemand) Veel EN VEEL lekkerder vind
quote:keeltjuh schreef op 21 november 2009 @ 12:24:

[...]

dat is wel een eindje rijden En vliegen. Maar ik reis één keer per maand naar de VS, dus voor mij is het ongeveer hetzelfde idee dan als ik één keer per maand bij Ciel Bleu binnenstap bijvoorbeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven