Veel eieren een eitje?
maandag 19 juli 2010 om 10:22
Het ligt misschien voor de hand maar maak een lekkere eiersalade. Of een ei-krab salade.
Zal je mijn recept geven:
6 hard gekookte eieren,
een pakje krabsticks fijn gesneden (of verse krab, of een blikje)
Deze 2 maak je heel fijn met een vork.
Dan een uitje heel fijn snipperen en een half bosje peterselie fijn snijden (of knippen)
Meng dit door het ei-krab mensel.
Dan half yoghurt / half mayonaise mengen en dit ook door het ei-krab mengsel. Net zo veel als je lekker vind.
Aanmaken met zout en peper naar smaak.
Zal je mijn recept geven:
6 hard gekookte eieren,
een pakje krabsticks fijn gesneden (of verse krab, of een blikje)
Deze 2 maak je heel fijn met een vork.
Dan een uitje heel fijn snipperen en een half bosje peterselie fijn snijden (of knippen)
Meng dit door het ei-krab mensel.
Dan half yoghurt / half mayonaise mengen en dit ook door het ei-krab mengsel. Net zo veel als je lekker vind.
Aanmaken met zout en peper naar smaak.

maandag 19 juli 2010 om 10:23
maandag 19 juli 2010 om 11:09
hihi, inderdaad: heb je veel kippen?
Ik zou gaan voor de boerenomelet, vanavond een lekkere quiche en voor de komende dagen vind je hier misschien tips: http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=eieren
Ik zou gaan voor de boerenomelet, vanavond een lekkere quiche en voor de komende dagen vind je hier misschien tips: http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=eieren

maandag 19 juli 2010 om 11:56
quote:emaille schreef op 19 juli 2010 @ 10:51:
Maar hoe kom je nou per abuis aan 35 eieren?
'Lief? De eieren zijn bijna op, neem jij die mee als je uit je werk komt?'
'Is goed~!' roept Lief en denkt 'Ik neem een groot en een klein doosje mee, dan hebben we er tenminste genoeg'
TO staat die middag in de supermarkt en denkt 'Dat vergeet ie vast, die eieren. Weet je, ik haal ze en neem gewon een keer 2 dozen eieren mee, dan hebben we er genoeg'
Resultaat: 36 eieren. Wellicht is er eentje stuk gegaan tijdens het vervoer, dan heb je er nog maar 35
Zo hebben wij nu 6 doosjes diepvrieszakjes staan gelukkig bederven die niet.
Maar hoe kom je nou per abuis aan 35 eieren?
'Lief? De eieren zijn bijna op, neem jij die mee als je uit je werk komt?'
'Is goed~!' roept Lief en denkt 'Ik neem een groot en een klein doosje mee, dan hebben we er tenminste genoeg'
TO staat die middag in de supermarkt en denkt 'Dat vergeet ie vast, die eieren. Weet je, ik haal ze en neem gewon een keer 2 dozen eieren mee, dan hebben we er genoeg'
Resultaat: 36 eieren. Wellicht is er eentje stuk gegaan tijdens het vervoer, dan heb je er nog maar 35
Zo hebben wij nu 6 doosjes diepvrieszakjes staan gelukkig bederven die niet.