Vreemde eetcombi's
zaterdag 16 augustus 2008 om 16:59
Misschien is hier al eens een topic over geweest, sorry dan.
Ik zag bij een andere topic een combinatie dat ik dacht, hoe kom je er op!!
Zelf ben ik stapelgek op uitgebakken dobbelsteentjes spek door de vanillevla.
Bruine bonen met spekjes en stroop.
MMMMM het water loopt in m'n mond!
Wat is jouw vreemde combi? Misschien doe ik wat ideen op!
Ik zag bij een andere topic een combinatie dat ik dacht, hoe kom je er op!!
Zelf ben ik stapelgek op uitgebakken dobbelsteentjes spek door de vanillevla.
Bruine bonen met spekjes en stroop.
MMMMM het water loopt in m'n mond!
Wat is jouw vreemde combi? Misschien doe ik wat ideen op!
dinsdag 19 augustus 2008 om 18:42
Pindakaas met vruchtenhagel eet ik al jaaaren, vind het ook heel normaal. Vriend vond me maar vreemd toen ie dat voor het eerst zag, maar eet het inmiddels ook met plezier. Hij eet ook kaas met chocovlokken op brood, dat vind ik dan weer raar.
Ik vind aardappelpuree met daardoorheen geprakte spinazie met appelmoes en mayo heeeel lekker... op Sunlight na ken ik niemand die deze prut op bord wil.
Toen ik nog rookte at ik altijd een appel of watermeloen tijdens het roken. Vonden mn vriendinnen ook maar een rare combi. Ik rook niet meer en eet nu dus ook veel minder fruit
Ik vind aardappelpuree met daardoorheen geprakte spinazie met appelmoes en mayo heeeel lekker... op Sunlight na ken ik niemand die deze prut op bord wil.
Toen ik nog rookte at ik altijd een appel of watermeloen tijdens het roken. Vonden mn vriendinnen ook maar een rare combi. Ik rook niet meer en eet nu dus ook veel minder fruit
donderdag 28 augustus 2008 om 00:13
Vind t zelf niet zo vreemd,wel o zo lekker:
broodje met roomboter,pindakaas,komijnenkaas,sambal en paprika,echt,proberen waard!
Sla met pindasaus als dressing,mmm
flinke scheut yoghurt door bv groenten,soepen etc..
augurken met sambal, filet americain met eiersalade, kaas met zalmsalade..
Bananen met geiten- of oude kaas,cajunkruiden en dan in de oven.
nou ja,niet heel schokkend,krijg er honger van!! Vanwege bijna lege koelkast eet ik nu boterham met tomatensaus,mayonaise,tomaat en gebakken ui! best lekker hoor;)
broodje met roomboter,pindakaas,komijnenkaas,sambal en paprika,echt,proberen waard!
Sla met pindasaus als dressing,mmm
flinke scheut yoghurt door bv groenten,soepen etc..
augurken met sambal, filet americain met eiersalade, kaas met zalmsalade..
Bananen met geiten- of oude kaas,cajunkruiden en dan in de oven.
nou ja,niet heel schokkend,krijg er honger van!! Vanwege bijna lege koelkast eet ik nu boterham met tomatensaus,mayonaise,tomaat en gebakken ui! best lekker hoor;)