Waar heb je nú trek in?

donderdag 22 oktober 2009 om 12:08
Dat is nou zo fijn, praten over waar je trek in hebt! mijn collega's en ik zijn daar kampioen in. Maar vandaag zit ik alleen. Het gaat er dus niet om wat je in je brooddoos hebt zitten. Ik trap af:
Heerlijke kalfsragout, zo lekker romig, met een flinke sneuf peper eroverheen en dan daar 2 witte geroosterde boterhammen bij.
Heerlijke kalfsragout, zo lekker romig, met een flinke sneuf peper eroverheen en dan daar 2 witte geroosterde boterhammen bij.

donderdag 22 oktober 2009 om 12:28
donderdag 22 oktober 2009 om 12:36
donderdag 22 oktober 2009 om 12:41
quote:appeltjesgroen25 schreef op 22 oktober 2009 @ 12:24:
Ik heb ook zin in een kaas tosti. Maar helaas is het tostiapparaat kapot! Grrr..
Heb je een oven? Daar kunnen ze toch ook in?
@Angie, klinkt lekker, truffel kruidnoten! Waar koop je die? Bij Kruidvat hadden ze laatst yoghurt kruidnoten, ook heel lekker!
Ik heb nu zin in het kliekje macaroni wat nog in de koelkast staat van gisteravond. Of een boterham met jonge kaas, tomaat, mayo en veel zwarte peper.
Ik heb ook zin in een kaas tosti. Maar helaas is het tostiapparaat kapot! Grrr..
Heb je een oven? Daar kunnen ze toch ook in?
@Angie, klinkt lekker, truffel kruidnoten! Waar koop je die? Bij Kruidvat hadden ze laatst yoghurt kruidnoten, ook heel lekker!
Ik heb nu zin in het kliekje macaroni wat nog in de koelkast staat van gisteravond. Of een boterham met jonge kaas, tomaat, mayo en veel zwarte peper.

donderdag 22 oktober 2009 om 13:01