Waar heb je nú trek in?

22-10-2009 12:08 55 berichten
Dat is nou zo fijn, praten over waar je trek in hebt! mijn collega's en ik zijn daar kampioen in. Maar vandaag zit ik alleen. Het gaat er dus niet om wat je in je brooddoos hebt zitten. Ik trap af:

Heerlijke kalfsragout, zo lekker romig, met een flinke sneuf peper eroverheen en dan daar 2 witte geroosterde boterhammen bij.
Alle reacties Link kopieren
Apfelstrudel

of anders kaasfondue met een donker broodje erbij
Voor de lunch een volkoren boterham met filet americain met uitjes. En anders gewoon een lekker stuk bonbonbloc (praline)
Witte boterham met een kroket en mosterd.
Truffel kruidnoten!!!!
Koffie met slagroom!
Nee echt?
Havermout!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
pistoletje roomboter met filet american een gekookt eitje erop en gesnipperde uitjes zout en peper
warm eten eigenlijk! een lekkere soep. Of een tosti!
Ik krijg nu ook opeens zin in apfelstrudel door Elina dus...
quote:zusenzo schreef op 22 oktober 2009 @ 12:12:

Witte boterham met een kroket en mosterd.*veegt kwijl van haar scherm*
Heb zin in een tosti.. of een lekkere uitsmijter met hele dooier met ham...
Ik heb ook zin in een kaas tosti. Maar helaas is het tostiapparaat kapot! Grrr..
Hoezo, dat is fijn? Als ik denk aan waar ik zelf zin in heb, krijg ik zo'n enorme trek en word ik gefrustreerd om wat ik niet heb... En als ik alles van jullie achter elkaar lees, word ik al misselijk bij het idee . Misschien moet ik daar eens iets aan doen...
quote:AngieG schreef op 22 oktober 2009 @ 12:13:

Truffel kruidnoten!!!! Die zag ik vandaag bij de Blokker liggen! Kende ze nog niet. Had ze eerst gepakt maar later toch maar weer terug gelegd... Maar - lekker dus?!

Ik heb nergens zin in, heb net gegeten.
Dit is een slechte topic voor me! Ik heb nu zin in een koffie met slagroom, apfelstrudel met truffel kruidnoten en een kroketje met mosterd...

Nice, ik heb net hard gelopen!
Nee echt?
Ik heb net geluncht dus momenteel heb ik nergens trek in. Maar vóór de lunch had ik trek in een kop soep en een broodje groentenkroketet lekker veel mosterd. Dat heb ik dus ook gegeten
quote:appeltjesgroen25 schreef op 22 oktober 2009 @ 12:24:

Ik heb ook zin in een kaas tosti. Maar helaas is het tostiapparaat kapot! Grrr..

Heb je een oven? Daar kunnen ze toch ook in?

@Angie, klinkt lekker, truffel kruidnoten! Waar koop je die? Bij Kruidvat hadden ze laatst yoghurt kruidnoten, ook heel lekker!

Ik heb nu zin in het kliekje macaroni wat nog in de koelkast staat van gisteravond. Of een boterham met jonge kaas, tomaat, mayo en veel zwarte peper.
heb trek in een snicker....

maar ga zo lunchen dus dat wordt waarschijnlijk bruin broodje met runderrookvlees, broodje mosterd kaas en broodje met een slaatje....
Ik had net zin in kibbeling en ook in een broodje haring.... daar zit ik nu ook van te smikkelen!
Tosti kan je ook in een pan klaar maken hoor.

twee minuten werk en heerlijk
Ben zwanger en mijn lijf houdt me nogal voor de gek: gisteren had ik enorme trek in roti, ik denk dat maak ik voor het avondeten dan. Had ik het klaar: moest ik ervan over mijn nek.

Ik kan dus niet meer met zekerheid zeggen waar ik trek in zou hebben: op dit moment een Bosche bol, denk ik
Een hele grote tafel vol met allemaal verschillende tapas..en dan lekker van alles een hapje nemen..mmmmmmmmmmm en een glaasje wijn erbij..
Oh en een satékroket van de Febo, Yummie!
Patat met heel veel mayonaise.

In zo'n puntzak, dat als je het laatste patatje uit de punt wilt pakken, je tot je ellebogen in de mayonaise zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven