Waar heb je nú trek in?

22-10-2009 12:08 55 berichten
Dat is nou zo fijn, praten over waar je trek in hebt! mijn collega's en ik zijn daar kampioen in. Maar vandaag zit ik alleen. Het gaat er dus niet om wat je in je brooddoos hebt zitten. Ik trap af:

Heerlijke kalfsragout, zo lekker romig, met een flinke sneuf peper eroverheen en dan daar 2 witte geroosterde boterhammen bij.
chocola. Witte chocola. Met hazelnoten.

mmmmmmm!

Ik ga maar snel een boterhammetje smeren...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin in een kop koffie met een chocolademuffin of een stroopwafel en dat ga ik zometeen ook lekker nuttigen!...
o ja van die echte patat..die nog naar aardappel smaakt..mmmmmm met vette mayo mmmmmm
Warme chocolademelk met slagroom!

(de verwarming is kapot, dus nogal kkkkkoud in huis! )
He, jullie kunnen dat ook al zo goed! Ik kreeg spontaan nog meer trek. Nu hoef ik even niks, maar ik weet zeker dat ik over een uur of 2 wel trek heb in een stukje gevuld speculaas met een grote kop hete thee. (hier komt het warme water uit een automaat en dat is niet zo warm en ik heb ook al geen heel grote kop. *boehoeh*)
Garnalenkroketjes met zelfgemaakte mayonaise, hamburgers met patat, falafel met alles erop en eraan. Ik ben net beter van een griep en heb behoefte aan veel, vet en zout.
quote:rocky2008 schreef op 22 oktober 2009 @ 13:03:

Oh en een satékroket van de Febo, Yummie!Brrr Rocky2008... van die satekroket krijg ik altijd brandend maagzuur....
een afgebakken broodje met een gebakken speklapje met uitjes en mayo.mmnm

Nu helaas niet in staat om dat te gaan halen,ivm hevige buikpijn.

en

en zucht...

Ik ben onverbeterlijk...
Die plaatjes zijn goed voor het inlevingsvermogen, maar de trek wordt er niet minder van hè..hihi.

Ik heb nu wel zin in pepernoten!
Een Big Mac dankzij het Big Mac topic.
quote:Linndaatje schreef op 26 oktober 2009 @ 15:44:

Een Big Mac dankzij het Big Mac topic.haha ik ook! zat me net te bedenken dat ik dat voor morgen tijdens de lunch maar ga maken
Friet met bitterballen

Ipv de gezonde hachee, aardappelpuree en rode kool 8-)
Ik heb trek in de appeltaart die ik dinsdag voor een presentatie van mijn vriend's werk heb gebakken. Zelf heb ik er nog geen puntje van op. Dus ik denk dat ik die van het weekend nog maar eens ga maken. Lekker met van die dikke lobbige slagroom met een beetje creme fraiche er doorheen. Hmmmm.
Zucht,ik ben op dieet. Dus ik heb momenteel overal zin in.

Maar als ik echt moet kiezen, dan wordt het een broodje van Dobben kroket met scherpe mosterd op een sneetje dik en vers wit brood. En daarna heb ik vast zin in zoet, dus dan een plakje verse citroencake.

...maar het wordt nog maar een zakje Modifast (dieetshake voor de leken onder ons), yummy :s
Ik had trek in een kom erwtensoep, broodje paturain en een stukje witte-crisp chocolade en heb dat nu dus ook in mijn buikje zitten. Mmm.... lekker voldaan nu.
zo'n bruine plastic bak tiramisu vd AH en pindaflips en Hamka's en n liter Chocomel.
in chocoladetaart

of drop
Oh, dat plaatje van die slagroomtaart. Jammie. Morgen meteen wat lekkers halen.

Kan nog wel meer bedenken hoor: zelfgemaakte erwtensoep, hemaworst, broodje brie met veel komkommer, bananensmoothie van v&d, warme chocomel met slagroom, chipito's, warme stroopwafels van de markt, bailey's, toostje kipsatesalade, gehaktballetjes met mosterd.

(Is het duidelijk dat ik zin heb om iets te snoepen en niks in huis heb?)
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
weet ook nog wel meer hihihi

een lekker softijsje of schepijs
Ik heb nu echt vreselijk, mega veel zin in spareribs met heel veel knoflook saus.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
In appeltaart!

En laat ik dat nu net in de koelkast hebben staan!
Dankzij formummer Kaatootje haar avater heb ik nu heeeeel veel zin in een chocolade truffel. maar ook een broodje bapao, uitsmijter met meegebakken ham en kaas op volkorenbrood met pitjes, of een volkoren stokbroodje met gerookte zalm van de snackbar hier verderop zou bijzonder welkom zijn als lunch... zucht.... kwijl...
chocolaaaaaaaaa!!!!!
Risotto! En dat ga ik nog klaarmaken ook vanavond. Lekker met doperwten en veeeel parmezaanse kaas en peper. Jammie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven