Waar heb je nú trek in?

donderdag 22 oktober 2009 om 12:08
Dat is nou zo fijn, praten over waar je trek in hebt! mijn collega's en ik zijn daar kampioen in. Maar vandaag zit ik alleen. Het gaat er dus niet om wat je in je brooddoos hebt zitten. Ik trap af:
Heerlijke kalfsragout, zo lekker romig, met een flinke sneuf peper eroverheen en dan daar 2 witte geroosterde boterhammen bij.
Heerlijke kalfsragout, zo lekker romig, met een flinke sneuf peper eroverheen en dan daar 2 witte geroosterde boterhammen bij.

donderdag 22 oktober 2009 om 13:36
He, jullie kunnen dat ook al zo goed! Ik kreeg spontaan nog meer trek. Nu hoef ik even niks, maar ik weet zeker dat ik over een uur of 2 wel trek heb in een stukje gevuld speculaas met een grote kop hete thee. (hier komt het warme water uit een automaat en dat is niet zo warm en ik heb ook al geen heel grote kop. *boehoeh*)

woensdag 28 oktober 2009 om 11:06

woensdag 28 oktober 2009 om 13:17
Zucht,ik ben op dieet. Dus ik heb momenteel overal zin in.
Maar als ik echt moet kiezen, dan wordt het een broodje van Dobben kroket met scherpe mosterd op een sneetje dik en vers wit brood. En daarna heb ik vast zin in zoet, dus dan een plakje verse citroencake.
...maar het wordt nog maar een zakje Modifast (dieetshake voor de leken onder ons), yummy :s
Maar als ik echt moet kiezen, dan wordt het een broodje van Dobben kroket met scherpe mosterd op een sneetje dik en vers wit brood. En daarna heb ik vast zin in zoet, dus dan een plakje verse citroencake.
...maar het wordt nog maar een zakje Modifast (dieetshake voor de leken onder ons), yummy :s
zaterdag 31 oktober 2009 om 22:43
Oh, dat plaatje van die slagroomtaart. Jammie. Morgen meteen wat lekkers halen.
Kan nog wel meer bedenken hoor: zelfgemaakte erwtensoep, hemaworst, broodje brie met veel komkommer, bananensmoothie van v&d, warme chocomel met slagroom, chipito's, warme stroopwafels van de markt, bailey's, toostje kipsatesalade, gehaktballetjes met mosterd.
(Is het duidelijk dat ik zin heb om iets te snoepen en niks in huis heb?)
Kan nog wel meer bedenken hoor: zelfgemaakte erwtensoep, hemaworst, broodje brie met veel komkommer, bananensmoothie van v&d, warme chocomel met slagroom, chipito's, warme stroopwafels van de markt, bailey's, toostje kipsatesalade, gehaktballetjes met mosterd.
(Is het duidelijk dat ik zin heb om iets te snoepen en niks in huis heb?)
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.

donderdag 5 november 2009 om 12:06
Dankzij formummer Kaatootje haar avater heb ik nu heeeeel veel zin in een chocolade truffel. maar ook een broodje bapao, uitsmijter met meegebakken ham en kaas op volkorenbrood met pitjes, of een volkoren stokbroodje met gerookte zalm van de snackbar hier verderop zou bijzonder welkom zijn als lunch... zucht.... kwijl...