Waar kun je gezellig en lekker uit eten in Arnhem?

23-02-2010 13:20 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een paar weken ga ik met familie naar Arnhem. En we willen op zaterdag avond met 6 personen ergens wat gaan eten.

Ik ben op zoek naar een gezellig restaurant, niet overdreven duur (max 50 per persoon wat betreft het eten), waar je ook kan zitten in kleren waarin je de hele dag door de stad hebt gelopen . De keuken maakt niet zoveel uit, sfeer des te meer. Oh, en liever niet te harde muziek, een van ons hoort niet zo goed.

Weet iemand een leuk restaurant daar? Ik heb al gekeken op iens en smulweb, maar ik kan daar niet zo veel mee, vaak oude recensies en cijfers zeggen ook niet alles.

Alvast bedankt!
Ja dat is La Cucina
Mag het misschien ook in Duiven zijn? Daar kan je absoluut verrukkelijk lekker eten in Grieks restaurant Mytilini, een uitmuntend buffet voor ieder wat wils. De eigenaar van dit restaurant was in 2008 ondernemer van het jaar in Duiven. Ik lees nu net dat hij ook een Grieks restaurant in Arnhem heeft geopend, hoe die heet weet ik niet.
quote:prulletje schreef op 23 februari 2010 @ 15:22:

Nee volgens mij bedoel ik die niet.

Als ik in Arnhem ben kan ik er zo heenlopen, maar als ik op de kaart kijk, kom ik er gewoon niet uit welke straat het is. Ik heb al verschillende straten gegoogled welke restaurants er zitten, maar ik kom er echt niet uit. Ik moet zo weg, maar zal straks even verder zoeken Kan ook Prahbir in de Duizelsteeg zijn. Dat is Indiaas, klein en ik ben er al een tijdje niet meer geweest, maar erg lekker. Het zit schuin tegenover Mej. Jansen.

(Op smulweb en iens.nl is het makkelijker zoeken.)
quote:verli schreef op 23 februari 2010 @ 14:41:

Mexicaans restaurant, ook erg goed.Deze vind ik ook een goed restaurant.
Hoi Ouwe,

Dat restaurant heet ook Mytilini,en zit vlakbij het station,tegenover grieks restaurant Delphi.Boven Mytilini zit ook nog een hotelletje.
quote:Suntoes schreef op 23 februari 2010 @ 15:12:

Mr. Moto op de korenmarkt, een wok restaurant.Dit is nu een sushirestaurant. Je krijgt dan verschillende kaarten waarop je kan aankruisen wat je wil hebben. Dit komen ze dan brengen en vervolgens kan je weer aankruisen. Best leuk en niet duur.
Ik stem ook voor Il Principe!
Oeh. Ik ga vanavond even overleggen met vriend. die kan ook beter inschatten wat de rest leuk en lekker zal vinden.

Jammer dat we maar een dag uit eten gaan, ik wil nu alles uitproberen .

Bedankt alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven