Wat doen we op de boterham....? Wil eens iets anders
dinsdag 20 juli 2010 om 22:18
Ja.. dit gaat dus heel belachelijk klinken, maar ik smeer voor manlief sinds kort de boterhammetjes. Nooit gedacht dat ik nog eens zo burgelijk zou worden, maar het is een feit.. ik ben het ! Maakt verder (naar mijn idee) niks uit .... de vraag is alleen...
Wil een beetje variatie. Alleen wat?
Hij wil steenvast witte bolletjes en daar doe ik dan... ossenworst, ham, tartaar, rosbief enz enz op. Maar hoe maak je bijvoorbeeld een broodje kaas lekker? plakjes komkommer erop ofzo? En soms hoor je ook wel eens iets van een laagje van iets ipv boter wat het dan net wat frisser maakt. Geen overbodige luxe in deze hitte periode want dan is het al helemaal lastig het lekker en fris te houden.
Hoop op veel goede ideeen. Jullie worden in iedergeval alvast bedankt.
Wil een beetje variatie. Alleen wat?
Hij wil steenvast witte bolletjes en daar doe ik dan... ossenworst, ham, tartaar, rosbief enz enz op. Maar hoe maak je bijvoorbeeld een broodje kaas lekker? plakjes komkommer erop ofzo? En soms hoor je ook wel eens iets van een laagje van iets ipv boter wat het dan net wat frisser maakt. Geen overbodige luxe in deze hitte periode want dan is het al helemaal lastig het lekker en fris te houden.
Hoop op veel goede ideeen. Jullie worden in iedergeval alvast bedankt.
dinsdag 20 juli 2010 om 22:23
Een broodje oude kaas met paprika, tomaat, komkommer, sla en joghurt saus is heerlijk. Maar na een uurtje niet meer lekker. Probeer eens tapenade, ajvar, huttekase(maar wordt brood ook nat van na een tijdje) komijn of tuinkruidenkaas, sandwich spread(maar nog nooit gegeten dus geen idee of het lekker is)
dinsdag 20 juli 2010 om 22:25

dinsdag 20 juli 2010 om 22:29
http://www.smulweb.nl/zoeken/?type=recepten&type_id=B
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 20 juli 2010 om 22:29
Blaadje (ijsberg)sla + kipkerriesalade
Blaadje sla + beetje huzarensalade
Blaadje sla + plakje kaas, evt ham + tomaat + komkommer
Plakje kipfilet + komkommersalade
Blaadje sla + ontbijtspek dat je even in de (droge) koekenpan gebakken hebt + tomaat.
Maar geen idee of jouw man dat wat vindt!
Blaadje sla + beetje huzarensalade
Blaadje sla + plakje kaas, evt ham + tomaat + komkommer
Plakje kipfilet + komkommersalade
Blaadje sla + ontbijtspek dat je even in de (droge) koekenpan gebakken hebt + tomaat.
Maar geen idee of jouw man dat wat vindt!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

dinsdag 20 juli 2010 om 22:35
quote:leveke schreef op 20 juli 2010 @ 22:29:
Steenvaste witte bolletjes? Hoe is het dan in godsnaam met zijn tanden gesteld?
Sorry, geen lekkere tips hier, want als ik iets vies vind, zijn het kleffe witte bolletjes. Brrrr.
Voor boterhammen of pistolets etc. had ik wel een paar lekkere suggesties gehad.Vast een domme vraag, maar wat hebben witte bolletjes met je tanden te maken?
Steenvaste witte bolletjes? Hoe is het dan in godsnaam met zijn tanden gesteld?
Sorry, geen lekkere tips hier, want als ik iets vies vind, zijn het kleffe witte bolletjes. Brrrr.
Voor boterhammen of pistolets etc. had ik wel een paar lekkere suggesties gehad.Vast een domme vraag, maar wat hebben witte bolletjes met je tanden te maken?
dinsdag 20 juli 2010 om 22:35
quote:friezinnetje schreef op 20 juli 2010 @ 22:34:
[...]
tussen het witte bolletje? Hmm moet ie een grote mond hebben
Hehe in die grote broodtrommel met al die witte bolletjes.
Nouhou.... wie weet vindt TO het wel een ludiek idee!
[...]
tussen het witte bolletje? Hmm moet ie een grote mond hebben
Hehe in die grote broodtrommel met al die witte bolletjes.
Nouhou.... wie weet vindt TO het wel een ludiek idee!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

dinsdag 20 juli 2010 om 22:36
quote:hoiikbenhethoi schreef op 20 juli 2010 @ 22:35:
[...]
Vast een domme vraag, maar wat hebben witte bolletjes met je tanden te maken?
Nou dat zou ik ook wel eens willen weten ja.
Maar afwisseling van brood lijkt wel wel een goed idee, voor de, eh, afwisseling dus.
Ooooh ik zie het al, steenvast. Ha ha
[...]
Vast een domme vraag, maar wat hebben witte bolletjes met je tanden te maken?
Nou dat zou ik ook wel eens willen weten ja.
Maar afwisseling van brood lijkt wel wel een goed idee, voor de, eh, afwisseling dus.
Ooooh ik zie het al, steenvast. Ha ha